Achizitie publica - Servicii de audit financiar aferenta proiectelor POS-DRU
Detaliu pentru invitatia numarul 277372
Inspectoratul Scolar al Judetului Bacau
Cod de identificare fiscala: 4278736
Adresa: str. Oituz nr. 24, Bacau
Telefon: 0234571038
Fax: 0234571038
Denumire invitatie: Servicii de audit financiar aferenta proiectelor POS-DRU
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de audit financiar in vederea implementarii proiectului POSDRU/87/1.3/S/62330 -?Profesionalizarea carierei didactice ? noi competente pentru actori ai schimbarilor in educatie din judetele Bacau si Covasna?
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 27.01.2011 15:45
Data limita de depunere a ofertelor: 08.02.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Inspectoratul Scolar Judetean Bacau, Str. Oituz, nr. 24, Bacau
Data si ora deschiderii ofertelor: 08.03.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul Scolar Judetean Bacau, Str. Oituz, nr. 24, Bacau
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 500, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Decl. pe proprie rasp. pv art 180 din OUG 34/2006;2.Decl. pvart. 181 din OUG 34/2006;3.Certificat fiscal eliberat de adm.fin. ptr. neincadrarea in prev. art.181, lit c din OUG 34/20064.Certificat pv plata impozitelor & taxelor locale;5.Certificat constatator ORC;6.Documente pv. forma de înreg./atestare apartenenta d.p.d.v. profesional;7. Declaratia pv. calitatea de participant la procedura;8.Certificat de part. la lic. cu oferta indep.;9.Declaratie privind C.A. in domeniul de activ. aferent contractului pe ultimii 3 ani;10.Bilant contabilla data de 30.06.2010;11.declaratie pv. închierea uneipolite de asigurare de raspundere civila;13.Lista cu personalul implicat in derularea contractului14.Certificat emis de CAFR;15.Declaratia audit. fin.16.Declaratie pv. personalul angajat si al cadrelor de conducere;18.Declaratie pv. principalele servicii similare din ultimii 3 ani.Nota: rubrica are spatiu limitat-recomandam consultarea FDA anexata.
Documentatia de atribuire, in forma completa a fost anexata prezentei invitatii de participare
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Numarul proiectelorcu finantare nerambursabila care au fost auditate
40
Descriere: Numarul proiectelorcu finantare nerambursabila care au fost auditate