Achizitie publica - Servicii de audit financiar aferente proiectului ?Reabilitare, refunctionalizare, reparatie capitala, consolidare si mansardare Camin 1 ? Observator?
Detaliu pentru invitatia numarul 333389
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333389/07.08.2012
Denumire contract: Servicii de audit financiar aferente proiectului ?Reabilitare, refunctionalizare, reparatie capitala, consolidaresi mansardare Camin 1 ? Observator?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Medicina si Farmacie "Iuliu Hatieganu" Cluj-NapocaCod fiscal: 4288047, Adresa: str. Emil Isac, nr. 13, Cluj-Napoca, Telefon: 0264.430.896, Fax: 0264.430.896
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. V. Babes , nr. 8, Cluj-Napoca, Romania, Registratura UMF , parter.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala Senatului, str. E. Isac nr. 13, Cluj-Napoca, etaj 1.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit financiar aferente proiectului ?Reabilitare, refunctionalizare, reparatie capitala, consolidaresi mansardare Camin 1 ? Observator?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit financiar aferente proiectului ?Reabilitare, refunctionalizare, reparatie capitala, consolidaresi mansardare Camin 1 ? Observator?
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 210, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3, 200.00 lei.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Garantia de participare se poate constitui prin oricare din urmatoarele forme conform art. 86 din HG 925/2006.Art.86 alin (1) Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.? virament bancarin contul de TREZORERIE CLUJRO76TREZ2165005XXX006882In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor, Valabilitatea: 90 zile calendaristice de la data limita a depunerii ofertelorGarantia de participare va fi prezentata in original.Poate fi prezentata fie impreuna cu oferta, fie va fi depusa personal inainte de deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5%din valoarea contractului fara TVA. Aceasta poate fi constituita in oricare din formele mentionate la art. 90 ali. 1-3/ Hg 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind situatia personala a operatorului economic prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea formularului este obligatorie, autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.180 si are dreptul de a exclude din procedura ofertantul care se afla in una din situatiile prevazute la art 181.Formularul 10 A si 10B - Declaratie privind situatiapersonala a operatorului economic prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006Cerinta nr. 2Certificate de atestare fiscala cu indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale emise de catre organele competente- Certificatul de atestare fiscala privind indeplinireaobligatiilor exigibile de plataaimpozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificat de taxe si impozite locale- privindIndeplinirea obligatiilor exigibile de plataaimpozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 3Declaratie pe proprie raspundere referitor la participare la licitatie cu oferta independentaFormularul 22 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCerinta nr. 4Declaratie privind situatia personala a operatorului economic prevazut la art. 69^1 din OUG 34/2006.Formularul 29 -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interes) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proceduriide atribuire sunt: RectorProf. Dr. ALEXANDRU IRIMIEDirector gen. admDr. Ec. IoanPopDirector economicEC. SORINA TECARDIRECTOR ADJ.EC. PETRU SUSCASef Birou Achizitii ?Inv ?LucrariIng. Nicoleta AlbuSef Serviciu TehnicIng. Emil PascSing. Mak IldikoIng. Nicoleta CalugarJuristAdelina PopoviciCFPEc Simona Mondoc Cerinta nr. 1Forma de inregistrare ca Persoane juridice/fizice romane.Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulteobiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codulCAEN din certificatul constatator emis de ONRC - in original, copie legalizata sau "conform cu originalul", cu mentiunea ca inainte de a fi declarat castigator , operatorul economic va prezenta documentul in original.Cerinta nr. 2Forma de inregistrare ca Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovescinscrierea in Registrul Public al Auditorilor din Romania, intocmit de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR) si ca detin viza CAFR, cu valabilitate la data deschiderii ofertelor, sau echivalent.Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiara, Cerinta nr. 2Bilant contabil la 31.12.2011Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani contracte de servicii avand ca obiect auditarea financiara , cu valoarea cucumulata de minim 105, 000.00 lei fara TVA(a serv de audit) ? din cel mult 3 contracte; Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarea serviciilor se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientulbeneficiar., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorii experti cheie: Experti cheie 1:5 Auditori financiariSa fie membrii al CAFR (Camera Auditorilor Financiari din Romania) saumembru al unei organizatii similare recunoscute in plan european (de ex.ACCA)- auditorul trebuie sa fie licentiat al unei facultati cu profil economic sau o facultate cu un alt profil, caz in care trebuie sa fi urmat un program de pregatire suplimentara cu profil economic(Cf art. 32 al ROF CAFR, art. 4 Directia 8/1984 a CE si art. 54 alin. 3 lit g din Tratat CEE)Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si alcadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Declaratia va fi insotita de CV ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini cheie in indepl contractului, Cerinta nr. 3 - Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: publicat in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2012 16:07