Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE AUDIT FINANCIAR aferente proiectului ?Amenajare de statii de capat de linie pentru mijloacele de transport in comun-executie lucrari de constructii si instalatii?- cod SMIS 40004?,


Detaliu pentru invitatia numarul 354107
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BRASOV
Numar invitatie: 354107/24.09.2013
Denumire contract: SERVICII DE AUDIT FINANCIAR aferente proiectului ?Amenajare de statii de capat de linie pentru mijloacele de transport in comun-executielucrari de constructii si instalatii?- cod SMIS 40004?,
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268416550/128/124, Fax: +40 268473001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268416550/128/124, fax: +40 268473001, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Brasovbdul.Eroilor nr.5cam 123
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE AUDIT FINANCIAR aferente proiectului ?Amenajare de statii de capat de linie pentru mijloacele de transport in comun-executielucrari de constructii si instalatii?- cod SMIS 40004?,
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE AUDIT FINANCIAR aferente proiectului ?Amenajare de statii de capat de linie pentru mijloacele de transport in comun-executielucrari de constructii si instalatii?
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 230, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 4.600 lei, (2300 lei pentru IMM - prin completarea Formularului 5 din sectiunea Formulare).Modalitati de constituire acceptate, conform art. 86 alin. (1) si (5) din HG nr.925/2006 ? viramet bancar sau instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este deminim 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si Decizia CNSC este de respingere, autoritatea contractanta va retine contestatorului/contestatorilor din garantia de participare in raport cu valoareaestimata a contractului o suma calculata conform art.278^1 litera a) din OUG nr.34/2006 actualizata (2.300 lei). Pentru constituirea garantiei de participare data de echivalenta leu/alta valuta, la cursul comunicat de BNR, este data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA (5% daca prestatorul face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii 346/2004 categoria IMM).Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiilelegii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie sepoate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide uncont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia uncont de disponibil distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completarea si prezentarea Formularului 1 din sectiunea "Formulare"; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte si acest formular.2.Declaratie privind eligibilitatea conform prevederilor art. 180 din OUG nr.34/2006- completarea si prezentarea Formularului 2 din sectiunea"Formulare"; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte si acest formular .3.Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul uneiasocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte si acest formular.4.Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; In cazul uneiasocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte si acest formular .5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completarea si prezentarea Formularului 3 dinsectiunea "Formulare";6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010 - completarea si prezentareaFormularului 4 din sectiunea "Formulare"; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte si acest formular.7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completarea si prezentarea Formularului 13 din sectiunea "Formulare";8.In cazul asocierii se va Completa si prezenta Formularul 15 si 17 din sectiunea "Formulare";9.In cazul subcontractarii se va Completa si prezenta Formularul 16 din sectiunea "Formulare";Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: George Scripcaru - PrimarLiliana Horga- Director Executiv Adjunct Directia TehnicaLidia Bulgarea -Sef Serviciu InvestitiiIsabella Marasescu - Sef Serviciu Achizitii PubliceMavrodin Valeria - Sef Birou ContenciosRadu Claudia - Sef Serviciu ContabilitateRotbasan Daniela - Serviciul ContabilitateMarilena Petcu- Serviciul Achizitii PubliceGodri Anna Maria - Serviciul Achizitii PubliceZamora Anda Maria - Biroul ContenciosGeta Ungureanu- Serviciul ContabilitateSavin Daria - Serviciul InvestitiiCotiga Gabriela-Corina - Serviciul Buget FinanteXenia Mihaileanu-Inspector Serviciul InvestitiiRamona Mandrea -Inspector Serviciul Investitii a) Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa obiectul de activitate, cod CAEN corespondent obiectului contractului de achizitie, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, informatile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a oferteib) Autorizatie de functionare sau adeverinta de la Camera Auditorilor Financiari din Romania privind inregistrarea in Registrul auditorilor financiari, cu mentiunea ?ACTIV?, valabila la data limita de depunere a ofertei- PENTRU PERSOANE FIZICE ROMANE: a) Certificat emis de Camera Auditorilor Financiari din Romania privind calitatea de auditor financiar, valabil la data limita de depunere a ofertei;NOTA: 1. Documentele solicitate sunt conforme cu OUG 75/1999 republicata, privind auditul financiar si cu Nota Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului - Instructiunile privind achizitionarea serviciilor de audit pentru contractele finantate inchiate prin POR 2007-2013 publicata de AMPOR.2. Documentele solicitate se pot prezenta in original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Carnet de auditor vizat cu mentiunea ACTIV pe anul 2013 pentru membriiechipei de audit., Declaratie privind disponibilitatea pentru persoanele responsabile deindeplinirea contractului, Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de caredispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catrecandidat/ofertant.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat siale cadrelor de conducere in ultimii 3 aniPrezentarea CV-urilor si a copiilor lizibile dupa Carnetul/legitimatia deauditor certificat "conform cu originalul" pentru personalul de specialitate decare dispune pentru derularea contractului, Experienta similara: se vor prezenta certificate/documente emise saucontrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sarezulte prestarea de servicii similare, Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 (trei) ani, continand valori, perioade e prestare, beneficiari (autoritati contractuale si clienti privati)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2013 12:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer