Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit financiar al proiectului : ? Eficientizarea activitatii de aplicare a politicilor de concurenta in corelare cu politicile sectoriale?


Detaliu pentru invitatia numarul 340630
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL CONCURENTEI
Numar invitatie: 340630/06.12.2012
Denumire contract: Servicii de audit financiar al proiectului : ? Eficientizarea activitatii de aplicare a politicilor de concurenta in corelare cu politicile sectoriale?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL CONCURENTEICod fiscal: 8844560, Adresa: Piata Presei Libere nr.1, sector 1, Bucuresti, Telefon: 4054556, Fax: 4054556
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Presei Libere (Casa Presei Libere), nr.1, corp D1, Registratura Generala, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013701, telefon: +40 214054592, fax: +40 214054556
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta Presei Libere (Casa Presei Libere), nr.1, corp B3, etaj 5-Secretariat General, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013701, telefon: +40 214054592, fax: +40 214054556
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Organism autonom, administreaza si pune in aplicare Legea concurentei (nr. 21/1996), care are drept scop protectia, mentinerea si stimularea concurentei si a unui mediu concurential normal, in vederea promovarii intereselor consumatorilor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit financiar al proiectului : ? Eficientizarea activitatii de aplicare a politicilor de concurenta in corelare cu politicile sectoriale?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitionarea serviciilor de audit financiar al proiectului din fonduri europene nerambursabile ? Eficientizarea activitatii de aplicare a politicilor de concurenta in corelare cu politicile sectoriale ? cod SMIS ? 39072 ? necesare implementarii cu succes a proiectului
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 189, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este in valoare de 3.780, 00 RONPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, prezentat in anuntul de participare publicat in SEAP.Garantia de participare se poate constitui fie prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante ( Formular nr.16), care se prezinta in original, fie prin depunerea prin ordin de plata in contul autoritatii contractante, RO 46TREZ7005005xxx000209 deschis la DTCPMB, cu conditia ca ofertantul sa prezinte dovada depunerii efectuate, cel tarziu in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari, aceasta trebuie sa prevada, pe linga cele stipulate in mod expres la art.86 din H.G. nr.925/2006 si posibilitatea ca autoritatea contractanta sa retina suma prevazuta la art.2781 din O.U.G. nr. 34/2006.Garantia de participare se va constitui la jumatate, in situatia in care ofertantul de incadreaza in categoria IMM si face dovada in acest sens.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui: -fie prin orice intrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante ( formular nr.22) care se prezinta in original;
-fie prin depunerea prin ordin de plata in contul autoritatii contractante, RO46TREZ7005005xxx000209 deschis la DTCPMB;
-fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la DTCPMB.Operatorul economic castigator trebuie sa faca dovada constituirii garantiei de buna executie in termen de zece zile de la semnarea contractului.Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care ofertantul de incadreaza in categoria IMM si face dovada in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Incadrarea in una din situatiile prevazute la art.69*1, art.180 si art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica.1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006- se va completa formular nr.1 ? cerinta obligatorie2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006- se va completa formularul nr.2 ? cerinta obligatorie.Prezentarea certificatului de atestare fiscala, eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite scadente in luna anterioara depunerii ofertelor la bugetul local si nici la bugetul general consolidat.Certificatele se vor prezenta in original sau in copie certificata?conform cu originalul? semnata si stampilata pe fiecare pagina.Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in orice situatie prevazuta la art.181 din OUG 34/2006.3. Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69*1, din OUG 34/2006 ? se va completa Formular nr.4Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Bogdan Chiritoiu ? presedinte, Vasile Seclaman ? secretar general, Daria Dragut ? responsabil proiect, Dan Picu ? asistent responsabil proiect, Georgeta Gavriloiu ? expert in concurenta, Florin Andrei ? expert IT&C, Horia Grigoras ? responsabil financiar, Luminita Popa ? expert resurse umane, Tatiana Hategan ? expert achizitii publice;4. Declaratie privind calitatea de participare la procedura ? se va completa formularul nr.5;5. Se va prezenta Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? se va completa formularul nr.3 Prezentarea certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii si domeniul de activitate.Ofertantul va prezenta o declaratie in care isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor Acest document se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Dupa evaluarea ofertelor, participantul clasat pe primul loc, va prezenta, inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii, originalul sau copie legalizata dupa aceste documente.Operatorii economici nerezidenti ( straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte autorizarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentei proceduri, in conformitate cu tara de origine.Toate documentele emise in alta limba se vor prezenta insotite de traducerea legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.Ofertantultrebuiesa fi realizat o ciframedie de afaceriglobalapeultimiitreiani de celputin 360.000, 00 lei-In cazul IMM, valoarea cifrei de afaceri solicitata mai sus, va fi redusa la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria IMM.-Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru o oferta depusa de o asociere, reducerea se aplica numai in cazul in care asocierea este alcatuita exclusiv din IMM-uri, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice, romane ori straine., Cerinta nr. 2Bilanturile contabile la data de 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12. 2011 avizate si inregistrate la organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraSe solicita prezentarea listei principalelor servicii prestate in ultimii trei ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, prin care ofertantul trebuie sa demonstreze ca in baza unuia sau a maximum treicontracte, a prestat in ultimii trei ani servicii similare celor care fac obiectul prezentei proceduri a carui/caror valoare cumulata este de cel putin 150.000, 00 lei fara TVAFormularul completat trebuie insotit de certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarii serviciilor din contractele mentionate in formular, care sa contina informatii din care sa rezulte indeplinirea conditiilor de mai sus si faptul ca serviciile au fost prestate in conformitate cu obligatiile contractuale.Aceste documente trebuie prezentate in limba romana sau insotite de traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat., Declaratie privind efectivele medii anuale, ale personalului angajat si al personalului de conducere, pe ultimii trei ani., Personal de specialitateSe solicita prezentarea de informatii referitoare la personalul de specialitate din care trebuie sa rezulte ca ofertantul dispune sau a obtinut angajamentul de participare pentru o echipa de proiect pentru implementarea proiectului care face obiectul acestei proceduri si ca persoanele nominalizate in cadrul acestei echipe au experientaprofesionala si cunostintele teoretice si practice relevante mentionate in cele ce urmeazaSe va prezenta o declaratie de disponibilitate, care contine informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.formular nr.11b, semnata de persoana respectiva.Formularul completat trebuie insotit in mod obligatoriu de atestarile, certificatele si/sau diplomele, inscrisurile care atesta participarea la proiecte., a) Auditor financiar ? 1 persoanaCalificari si abilitati: ?Studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic;?Persoana fizica si/sau juridica inscrisa in Registrul auditorilor financiari activi intocmit de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR) sau membru al unei organizatii similare recunoscute in plan european (de ex. ACCA) si care detine viza de membru activ pe anul 2012Experienta profesionala relevanta: ?Minimum 5 ani de experienta profesionala in domeniul economic;?trebuie sa fi participat, in calitate de auditor, la minimum 1 proiect similar.Ofertantul va depune: Curriculum Vitae, diplome si certificari, contracte sau alte documente justificative din care sa reiasa participarea la proiecte care fac dovada experientei similare (vor fi solicitate ofertantului care va fi clasat pe primul loc), ) Expert contabil? 1 persoanaCalificari si abilitati: ?Studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic;?Persoana fizica si/sau juridica sa posede Certificat de atestare a calitatii de expert contabil eliberat de CECCAR sau membru al unei organizatii similare recunoscute in plan european, si sa detina viza de membru activ pe anul 2012Experienta profesionala relevanta: ?minimum 5 ani de experienta profesionala in domeniul economic;?expertul contabil trebuie sa fi participat la minimum 1 proiect similarOfertantul va depune: Curriculum Vitae, diplome si certificari, contracte sau alte documente justificative din care sa reiasa participarea la proiecte care fac dovada experientei similare (vor fi solicitate ofertantului care va fi clasat pe primul loc, in urma evaluarii)., Informatii privind subcontractantii sau asocierea.In situatia in care operatorul economic intentioneaza sa subcontracteze parti din contract, se vor mentiona operatorii economici subcontractanti si partile din contract care se vor subcontracta.Pe timpul derularii contractului modificarea datelor referitoare la subcontractare se face doar cu acordul autoritatii contractante in conditiile in care nu se modifica propunerea tehnica si financiara. Cerinta nr. 1Certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertant conform ISO 9001 sau echivalent. In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii trebuie sa fie indeplinite cel putin de catre liderul asocierii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.01.2013 15:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 05.12.2012 13:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer