Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit financiar al proiectului ?Reabilitare si modernizare strazi urbane, poduri si sosea de centura in municipiul Lupeni?


Detaliu pentru invitatia numarul 322152
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Lupeni
Numar invitatie: 322152/20.03.2012
Denumire contract: Servicii de audit financiar al proiectului ?Reabilitare si modernizare strazi urbane, poduri si sosea de centura in municipiul Lupeni?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul LupeniCod fiscal: 4375046, Adresa: Revolutiei nr. 2, Lupeni, Telefon: +40 254560504, Fax: +40 254560515
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Revolutiei nr. 2, Lupeni, Romania, cod postal: 335600, telefon: +40 254560504, fax: +40 254560515, persoana de contact: Cristofor Alin Condoiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Lupeni, str. Revolutiei nr. 2, Lupeni, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit financiar al proiectului ?Reabilitare si modernizare strazi urbane, poduri si sosea de centura in municipiul Lupeni?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit financiar al proiectului ?Reabilitare si modernizare strazi urbane, poduri si sosea de centura in municipiul Lupeni?, obiectivul general al contractului fiind realizarea serviciilor de audit care contribuie la utilizarea in mod eficient a fondurilor nerambursabile acordate de Uniunea Europeana potrivit clauzelor contractului de finantare si caietului de sarcini, cod SMIS 6562
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumul de 2.000, 00 lei.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr. 346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuireGarantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Contul de virament bancar: RO57TREZ3685006XXX002503deschis la TrezoreriaPetrosaniGarantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Ofertele neinsotite de Garantia de participare in cuantumul, forma si pentru o perioada prevazute in documentatia de atribuire vor fi respinse de autoritatea contractanta.In masura in care CNSC respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantul contestator, suma de 1.000 lei.
Garantie de buna executie
garantia de buna executie va fi de 10% din pretul contractului, fara TVA.Garantia acordata lucrarilor este distincta de garantia de buna executie a contractului.Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra eiGarantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta) formular nr. 1 , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta formular nr. 2Autoritatea contractanta va exclude operatorii care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din ordonanta, Documente care confirma plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si la bugetul local: Cazier judiciar al companiei/societatii, Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind impozitele si taxele locale ? emis de Consiliul Local Serviciul Public Impozite si Taxe Locale sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva (dupa caz)., Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva (dupa caz)., Certificatele de atestare fiscala solicitate se vor prezenta in original sau copie legalizata, sau in copie lizibila cu mentiunea "in conformitate cu originalul", cu semnatura si stampila operatorului ecsi vor atesta lipsa datoriilor (de orice natura) conform legislatiei aplicabila in domeniu.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, .Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta formular 3, Declaratie privind calitatea de participant la procedura formular 4, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) formular nr. 4^1, In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Resmerita Cornel, Lungan Cornel, Mogos Gheorghe, Pupazan Nicoleta, Condoiu Alin, Pupaza Ion Marian Autorizatie emisa de CAFR- in copie conform cu originalul; Pentru persoana fizica ? Carnet de membru al CAFR, cu mentiunea ?ACTIV? pentru anul 2012 - in copie conform cu originalul; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatiilor pe actiuni, etc., pentru ca autoritatea contractanta sa se asigure ca nici unul dintre ofertanti nu se afla in situatiile de conflict de interese, potrivit cap. IV.4.12) in original sau copie legalizata numai in conditiile in care in cuprinsul Certificatului constatator se specifica faptul ca acesta este valabil si in copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor. Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora (unde este cazul), Note: a. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul persoanelor juridice/fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.1 Prin persoana fizica se intelege persoana fizica autorizata.Nota - documentele solicitate se vor prezenta in original sau copie legalizata, sau in copie lizibila cu mentiunea "in conformitate cu originalul", cu semnatura si stampila operatorului ec
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Inf privind sit ec-fin Operatorul ec va furniza inf cu privire la CA pentru anul 2011.Pentru a fi considerat calificat ofertantul trebuie sa indeplineasca urmatoarea cerinta: CA pentru anul 2011= 200.000, 00 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similaraOfertantul trebuie sa fi executat sau sa aiba in curs de executie, un contract de Audit financiar , a carui valoare sa fie egala cu minim 100.000 Lei.1. Lista princprestde servin ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pt cele mai impservprestatePentru a fi consid calif , ofertantul trebuie sa confirme prestin ultimii 3 ani, in calitde contractant sau subcontr , a 1 contrde audit fina carui val sa fie de cel putin egala sau mai mare cu val est (100000 lei fara TVA).a. contract de servicii ? partile relevante;b. documente constatatoare aferente acestora;c. recomandari din partea beneficiarului, care sa contina informatii referitoare la: beneficiarul contractului, tipul serviciilor prestate, perioada in care s-a realizat contractul, valoarea contractului, calitatea participantului, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale (la termen si calitativ) pe parcursul derularii contractului si daca este cazul, eventuale, 2. Cerinte privind personalul ? Decl privind efectivele medii anuale ale pers angajat si al cadrelor de cond in ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa dem ca dispune in prez de pers calif si cu exp in dom specifice ale acestui contract.2. Ofertantul va avea la o ech formata din cel putin 4membrii din care: a) Coordonator de echipa/Lider de echipa si Auditor fin- st ec sup de lunga durata, membru activ CAFR in anul 2012, exp prof generala de minim 5 ani, exp prof in dom auditului fin de minim 2 ani.- Expert contabil ? coord de ech adjunct siExpert contabil- - st ec sup de lunga durata, membru activ al CECCAR in anul 2012, experienta profesionala generala de minim 5 ani, experienta profesionala ca expert contabil in ultimii 2 ani. Aceeasi persoana nominalizata poate detine si prezenta toate atestatele solicitate, 3. Informatii privind obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia munciiOfertantul are obligatia de a completa si prezenta formularul nr. 20 prin care declara faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontractezeDeclaratie privind subcontractantii, partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora., Informatii privind asociereaOfertantul reprezentat printr-un grup de operatori economici (asociere) va depune odata cu oferta si documentele care o insotesc, acordul de asociere intocmit, Informatii privind tert sustinatoriiCapacitatea economica si financiara precum si capacitatea tehnica si profesionala poate fi demonstrata invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana.Fara a afecta posibilitatea operatorilor economici de a depune oferta alternativa conform prevederilor art. 173 sau de a oferta pe mai multe loturi diferite, ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 16.03.2012 15:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer