Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE AUDIT FINANCIAR AL PROIECTULUI ?SISTEM DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DESEURILOR IN JUD.SIBIU


Detaliu pentru invitatia numarul 304949
Autoritate contractanta
JUDETUL SIBIU
Cod de identificare fiscala: 4406223
Adresa: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Sibiu
Telefon: 0269-217733-127 sau 130
Fax: 0269-218159
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: SERVICII DE AUDIT FINANCIAR AL PROIECTULUI ?SISTEM DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DESEURILOR IN JUD.SIBIU
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de audit financiar al proiectului?Sistem de Management Integrat al Deseurilor in Judetul Sibiu?
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 26.09.2011 12:23)
Data publicarii: 15.07.2011 13:45
Data limita de depunere a ofertelor: 02.08.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sibiu, str.G-ral Magheru nr.14, Consiliul Judetean Sibiu
Data si ora deschiderii ofertelor: 02.08.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sibiu, str.G-ral Magheru nr.14, Consiliul Judetean Sibiu
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 129, 140.59 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.eligibil;Decl.neîncadrarea în art.181;Cazier judiciar al companiei; Certificatul de atestare fiscala;Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale;Carnet de membru alCAFR cu mentiunea activ 2011;Autorizatie emisa de CAFR;Dovada ca ofertantul nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de departamentul de monitorizare si competenta profesionala din cadrul CAFR;Certificat de înregistrare;Certificatul constatator eliberat de ORC;Cifra medie de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 130.000 lei;bilantul contabil pe ultimii 3 ani;Decl. lista principalelor prestari de servicii în ultimii 3 ani;Un contract de audit financiar, la care participarea ofertantului a fost cel putin egala cu 100.000 lei;o echipa formata din cel putin: a)Lider de echipa- Coordonator de Echipa;b)Auditor financiar;c)Expert contabil-coordonator de echipa adjunct;d)Expert contabil;decl.respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca;Info.subcontr;G.P: 2.500 lei
www.e-licitatie.ro
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer