Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit financiar al proiectului Sistem de management integrat al deseurilor in judetul CV


Detaliu pentru invitatia numarul 319946
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Judetul Covasna
Numar invitatie: 319946/03.02.2012
Denumire contract: Servicii de audit financiar al proiectului Sistem de management integrat al deseurilor in judetul CV
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul CovasnaCod fiscal: 4201988, Adresa: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Sfantu Gheorghe, Telefon: +40 267311190, Fax: +40 267351228
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon: +40 267311190, fax: +40 267351228, persoana de contact: BAKI Janos
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon: +40 267311190, fax: +40 267351228, persoana de contact: BAKI Janos
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit financiar al proiectului Sistem de management integrat al deseurilor in judetul CV
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de prestari Servicii de audit financiar al proiectului Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Covasna cu o durata de 17 luni de la data semnarii contractului dar nu mai devreme de data transmiterii ultimei cereri de rambursare (raport final).
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 177, 603 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare ce trebuie constituita este de 3.500 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare = 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In situatii exceptionale, inainte ca perioada de valabilitate sa expire, CJ Covasnapoate solicita extinderea perioadei de valabilitate a garantiei pentru un numar corespunzator de zile necesar finalizarii procedurii de atribuire. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art. 431 si 278^1 din OUG 34/2006, art.85 si 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, fie prin: (a) virament bancar in contul RO39TREZ2565006XXX000168, cod fiscal 4201988, deschis la Trez. Sf. Gheorghe, jud Covasna, (se prezinta O.P.-ul confirmat de banca emitenta ?in original sau copie conforma cu originalul); (b) fie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat, conform prevederilor art.86 alin(3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a respinge garantia de participare (si implicit oferta) daca ofertantul nu respecta prevederile legislatiei si ale documentatiei de atribuire cu privire la garantia de participare. Pentru completare se va utiliza Formularul nr. 4 ? Scrisoare de garantie pentru participarea cu oferta. In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor, facand dovada in acest sens (la deschiderea ofertelor) prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, garantia de participare se reduce la 50%. In situatia unei asocieri, garantia de participare se va constitui in cuantum corespunzator Legii nr. 346/2004 art. 16, alin (2) numai in cazul in care toti membrii asocierii indeplinesc conditiile de aplicare a prevederilor acesteia.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a Contractului. Garantia de buna executie se va constitui conform HG 925/2006 art. 89 (2), art. 90 si art. 86(4), printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie = perioada de valabilitate a contractului. Ofertantul castigator va utiliza pentru completare Formularul 5 ? Garantie de buna executie. Instrumentul de garantare va fi emis in termen de 14 zile de la primirea solicitarii constituirii garantiei de buna executie. Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de buna executie comune cu alte servicii. Autoritatea Contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, daca operatorul economic nu isi indeplineste obligatiile asumate prin prezentul contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (personae cu functii de decizie din cadrul CJ Covasna privind prezenta achizitie: TAMAS Sandor, KLARIK Laszlo Attila, BAKI Janos, FERENCZ Ludovic, DEMETER Pal). Certificat de participare cu oferta independenta la procedura de achizitie. Certificatul de atestare fiscala si Certificatele fiscale privind impozitele si taxele locale (Aceste documente vor trebui sa certifice indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerintele sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu). Persoane juridice straine vor prezenta certificatele sus mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul. Certificatul constatator emis (cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei) de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul poate presta serviciile solicitate si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.64/1995 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. De la ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita pentru conformitate, inaintea comunicarii rezultatului final, certificatul constatator in original sau in copie legalizata. Persoane juridice straine: (1) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere legalizata) din care sa reiasa ca operatorul economic poate desfasura activitati in domeniul supus licitatiei; (2) Documentele trebuie sa fie valabile la data licitatiei si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse pentru indeplinirea contractului / in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse cactivitati necesare in vedrea indeplinirii contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia financiara (lichiditatea globala, solvabilitatea patrimoniala, rata profitului brut, viteza de rotatie a fondului de rulment), Bilantul contabil pe anul 2010. Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2010 bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare sau actele echivalente ale acestora pentru ultimul exercitiu financiar incheiat. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine-prezentarea si altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante., Informatii privind cifra de afaceri: Cifra de afaceri globala medie pe ultimii 3 ani in valoare de minim 350.000 lei, respectiv de 82.656 euro., Sustinerea din partea unui tert(daca este cazul).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestatein ultimii 3 ani, Experienta similara: Prestarea in ultimii 3 ani de servicii de audit, concretizat in cel putin un contract finalizat, al carui beneficiar a fost o autoritate contractanta sau un client privat., Informatii privind personalul tehnic de specialitate. Expertii cheie sunt aceia a caror implicare (activitate) este esentiala in atingerea obiectivelor contractului. Pozitiile si responsabilitatile acestora sunt definite in caietul de sarcini. Ofertantul va pune la dispozitia Beneficiarului o echipa formata din personal cu competente si experienta dovedite, alcatuita din minim urmatorii experti-cheie, avand calificarea si experienta detaliate, dupa cum sunt precizate mai jos la personal cheie solicitat.Unul dintre experti va fi numit "Lider de proiect?. Pentru liderul de proiect se va prezenta si un certificat de manager de proiect cod COR 241919., Expert cheie 1 - Auditor financiar autorizat. Diploma de studii superioare in stiinte economice. Carnet de membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania vizat cu mentiunea ACTIVpentru anul 2011, in copie. Experienta profesionala specifica in domeniul auditului financiar., Expert cheie 2 - Expert contabil atestat CECCAR. Diploma de studii superioare in stiinte economice, in copie. Carnet de membru al CECCAR vizat cu mentiunea ACTIV pentru 2011, in copie. Experienta profesionala specifica in domeniul expertizei contabile., Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asociatii., Sustinerea din partea unui tert(daca este cazul) Standarde de asigurarea calitatii. Auditorul va respecta Standardul International de Control al Calitatii, ISQC 1 elaborat de IFAC (Federatia Internationala a Contabililor), federatie a carui membru este si Camera Auditorilor Financiari din Romania.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 03.02.2012 11:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer