Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit financiar al proiectului ?Sistem integrat de management al deseurilor solide din judetul Calarasi?


Detaliu pentru invitatia numarul 320070
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Calarasi
Numar invitatie: 320070/09.02.2012
Denumire contract: Servicii de audit financiar al proiectului ?Sistem integrat de management al deseurilor solide din judetul Calarasi?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean CalarasiCod fiscal: 4294030, Adresa: Str 1Decembrie 1918, nr1, Calarasi, Telefon: 0242311302, Fax: 0242331609
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str 1Decembrie 1918, nr1, Calarasi, Romania, cod postal: 910019, telefon: +40 0242311302, fax: +40 0242331609, persoana de contact: Marian gheorghe
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str 1 dec 1918 calarasi, jud calarasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit financiar al proiectului ?Sistem integrat de management al deseurilor solide din judetul Calarasi?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit financiar al proiectului ?Sistem integrat de management al deseurilor solide din judetul Calarasi?
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 139, 047 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in valoare de 2.500 LEI.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 120 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare la licitatie se constituie: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari .b) ordin de plata, depus la casieria Autoritatii Contractante cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor in contul RO65TREZ2015006XXX000200 deschis la Trezoreria municipiului CALARASI, cod fiscal 4294030 - in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. c) depunere in numerar la casieria unitatii.
Garantie de buna executie
-ordin de plata in contul autoritatii contractante CF: 4294030, cont: RO22TREZ7005005XXX000156: TREZORERIA CALARASI- scrisoare de garantie bancara de buna executie - original- instrument de garantare emis de o societate de asigurari - original- retinere succesiva din facturi. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma din contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa completeze Formularul 1A.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa completeze Formularul 2A.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat si bugetul localCerinta obligatorie: 1. Persoanele juridice romane vor prezenta: a. Certificat de atestare fiscala privind plata contributiilor la bugetul de stat consolidat eliberat de ANAF, din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b. Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are/au sediul, din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Persoanele juridice straine vor prezenta in original sau copie legalizata orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, catre bugetul local si catre bugetul asigurarilor sociale, eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente). In cazul in care in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, nu se emit asemenea documente, ofertantul va prezenta in acest sens o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratie pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice care are competente in acest sens.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Declaratie pe propria raspundere cu privire la participarea la licitatie cu oferta independentaOfertantul va prezenta Formularul 15A CERTIFICATUL de participare la licitatie cu oferta independenta prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006Ofertantul va prezenta Formularul 16A - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul / Candidatul / Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante (Raducu George Filipescu ? Presedintele Consiliului Judetean Calarasi, Daniel Stefan Dragulin ? Vicepresedinte al Consiliului Judetean Calarasi, Liviu Virtejanu ? Vicepresedinte al Consiliului Judetean Calarasi, Sorin Vasilescu ? Director Executiv Directía Tehnica, Gabriela Aldea ? Director Directia Management Proiecte, Paraschiva Muresanu ? Director Directia Economica, Marian Gheorghe ? consilier, Mihai Poteaca ? ref. de specialitate, Veronica Dragulin ? manager public, Gina Popescu ? consilier, Simona Mustatea ? consilier, Decu Daniel ? consilier, Robert Plesa ? consilier, Baicu Emanuela ? consilier)este exclus din procedura de atribuire.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie. Documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionalea) Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul Teritorial ? copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Cerinta obligatorie: Operatorul economic, persoana fizica sau persoana juridica (lider, asociat) trebuie sa prezinte dovada inscrierii in Registrul Public al Auditorilor din Romania, intocmit de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR) si ca detin viza CAFR, cu valabilitate la data depunerii ofertelor.b) Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: Operatorul economictrebuie sa depuna documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele depuse de ofertanti vor fi in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor si trebuie sa ateste faptul ca : ? domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;? in obiectele de activitate aleofertantului sunt cuprinse activitati de contabilitate si audit financiar, respectiv codul CAEN 6920? nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea prevederilor legale referitoare la insolventa si faliment din tara de origine a ofertantului sau asupra faptului ca societatea se afla in incapacitate de plata;Cerinta obligatorie: Operatorul economic, persoana fizica sau persoana juridica (lider, asociat) trebuie sa prezinte dovada inscrierii in Camera Nationala a Auditorilor din tara respectiva sau intr-un organism echivalent, si a legitimatiei de membru vizate, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.c) ONGCerinta obligatorie: Operatorul economictrebuie sa depuna documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara icare ofertantul este rezident: certificat emis de Registrul Asociatiilor si Fundatiilor din care sa rezulte ca nu se afla in dizolvare; documente care atesta ca persoana semnatara este autorizata, precum si statutul cu modificarile la zi.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraDeclaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani - Media cifrei globale de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 250.000 LEI. Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1 euro = 3, 6827 lei, Anul 2009:1 euro =4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, - cel putin un document/contract/proces verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii similare, in valoare de minim 100.000 LEI, avand ca obiect servicii de auditare financiara. Fisa de informatii privind experienta similara - pentru contractele ce se doresc a fi prezentate drept experienta similara, 2. Informatii privind resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect? Experti principali (cheie): Expert cheie 1: Auditor financiar senior / Coordonator echipa audit Calificari si competente: Studii economice de lunga durata;Membru CAFR / membru al unei organizatii similare recunoscute in plan european (de ex.ACCA). Experienta profesionala generala: minim 3 ani de experienta ca auditor financiar.Experienta profesionala specifica: minim 1 contract de audit financiar in care a detinut pozitia de coordonator echipa de audit / lider de proiect Expert cheie 2: Auditor financiar senior Calificari si competente: Studii economice de lunga durata; Membru CAFR / membru al unei organizatii similare recunoscute in plan european (de ex. ACCA), minim 3 ani de experienta ca auditor financiar Experti cheie 3 si 4: Auditori financiari juniori: Studii economice de lunga durata - Diploma de licenta; Membru CAFR / membru al unei organizatii similare recunoscute in plan european (de ex. ACCA), min Standarde de asigurare a calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 08.02.2012 11:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer