Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit financiar al situatiilor financiare ale anului 2011


Detaliu pentru invitatia numarul 319809
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CET GOVORA S.A
Numar invitatie: 319809/31.01.2012
Denumire contract: Servicii de audit financiar al situatiilor financiare ale anului 2011
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCET GOVORA S.ACod fiscal: R10102377, Adresa: Strada Industriilor, Nr.1, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250733601/ +40 250733602-365, Fax: +40 0250732890
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Industriilor, Nr.1, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240050, telefon: +40 250733601/02-365/366, fax: +40 250732890, persoana de contact: LIVIA MIHAELA COCLET
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit financiar al situatiilor financiare ale anului 2011
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit financiar in conformitate cu Standardele Internationale de Audit (ISA) si reglementarile nationale in domeniu (OUG nr. 75/1999, Legea nr. 133/2002, etc), servicii descrise in Caietul de Sarcini .
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 1.500 lei;Perioada de valabilitate: 60 zile de la data depunerii ofertei.Se constituie prin virament bancar(RO45 RNCB026300618057 0001/RON, deschis la BCR Suc.Valcea)sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara, ori de o societate de asigurari si se prezinta in cuantumul precizat si pentru perioada de valabilitate a ofertei. Potrivit prevederilor art.17 si art.18 din HG 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare se va transmite in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica.Daca ofertantul nu detine semnatura electronica, numai daca garantia este constituita printr-un instrument de garantare, va transmite acest document in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1000 lei, in conditiile art.278indice 1 din OUG nr.34/2006, in situatia in care CNSC respinge contestatia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratiepe proprie raspundere (Formular 12 A)privindneincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006;
-Declaratie pe proprie raspundere(Formular 12 B)privind neincadrarea in prevederile art. 181 din din OUG 34/2006;
-Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta (Formular 20)-Evitarea conflictului de interese (Formular C)Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/ tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organului de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la conf. Art. 69^1 din OUG 34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.In vederea completarii acesteideclaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ?dr.ing. Mihai Balan; Director Economic ?ec Constantin Lapadat; Director Tehnic si Calitate ?ing. Ludovic Zelici;Sef Serviciu Financiar -ec. Daniel Ilinca; Sef Serviciu Contabilitate ?ec Felicia Stefanoiu;Sef Compartiment juridic-cs.jr.Dumitru Rada;Serviciul Achizitii Publice-Minodora Balasete -Certificat constatator valabil la data depunerii ofertelor, emis de Oficiul National al Registrului Comertului(ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial, sau alte organisme abilitate , din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Autoritatea contractanta va solicita prin intermediul SEAP-uluiofertantului clasat pe primul loc prezentarea acestui documentin original/copie legalizata, in termen de max. 3 zile lucratoare de la data notificarii.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/ sustinatori in favoarea ofertantului;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.- Copie ?conform cu originalul? dupa Certificatulde atestare a calitatii ofertantului de membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, inclusiv media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Eechivalentul EURO pentru cifra de afaceri globala se va raporta la un curs mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru anii 2008 (1euro=3, 6827 lei), 2009 (1 euro= 4, 2373 lei), 2010 (1 euro=4, 2090 lei), Dovezi privind asigurarea riscului profesional, in conformitate cu prevederile art. 2, 3, 4 din Norma privind asigurarea pentru risc profesionalpublicata in M.Of. partea I nr. 339 din 21.04.2005 emisa de Camera Auditorilor Financiari din Romania.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara, respectiv prestarea de servicii similare in ultimii 3 ani.Se va prezenta o lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani(cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertei), care va contine valori, perioada si locul prestarii serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, cu evidentiereaexperientei in domeniul auditului financiar-contabil.Confirmarea ?serviciilor duse la bun sfarsit?se realizeaza prin prezentarea cel putin a unui contract de complexitate similara cu cel ce urmeaza a fi atribuit/ proces verbal de receptie/ document constatatorin copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (echivalentul EUR -daca este cazul- se va raporta la un curs mediu anual LEI/EUR comunicat de BNR ), Recomandare din partea beneficiarilor de contracte similare, Informatii privind personalul de conducere, persoanele care elaboreaza rapoartele si scrisorile de confidentialitate catre conducere, manageri, supervizori, etc.Cerinte minime obligatorii : a.Echipa propusa sa contina minim 4 membri acreditati la nivel national de catre Camera Auditorilor din Romaniab.Toti membrii echipei sa aibastudii superioare economice sisa demonstreze ca au participat la cel putin un proiect in domeniul auditului situatiilor financiare la societati comerciale.c. Personalul nominalizat va prezenta declaratii de disponibilitatepentru intreaga perioada de derulare a contractului, Informatii privind subcontractantii.Se va prezenta Acord de subcontractare din care sa rezulte informatii privind partile din contract indeplinite de subcontractati, daca este cazul.Subcontractantii vor completa Formularul B2 si Formularul C -Declaratie privind prevederile Art. 69^1 din OUG 34/2006.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., Informatii privind asocierea.Acordul de asociere trebuie sa contina cel putin: -Lista tuturor asociatilor;
-Nominalizarea liderului de asociatie;
-Clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului ;Se va prezenta imputernicirea expresa si autentica a liderului de asociatie de a reprezenta asociatia si a semna documente in numele acesteia.Fiecare asociat va prezenta toate documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare. Standarde de asigurare a calitatii.Certificate emise de organisme autorizate care sa ateste ca ofertantul detine un sistem de management al calitatii ce indeplineste cerintele ISO 9001, alte certificate echivalente, valabile la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata Invitatiei de participare in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.04.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2012 13:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer