Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE AUDIT FINANCIAR AL SITUATIILOR FINANCIARE ANUALE PENTRU EXERCITIILE FINANCIARE 2013 ? 2015


Detaliu pentru invitatia numarul 356526
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CN Aeroporturi Bucuresti SA
Numar invitatie: 356526/16.12.2013
Denumire contract: SERVICII DE AUDIT FINANCIAR AL SITUATIILOR FINANCIARE ANUALE PENTRU EXERCITIILE FINANCIARE 2013 ? 2015
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCN Aeroporturi Bucuresti SACod fiscal: RO26490194, Adresa: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Otopeni, Telefon: +40 212013534, Fax: +40 212041976
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Otopeni, Romania, cod postal: 075150, telefon: +40 212013534, fax: +40 212041976, persoana de contact: Cristian Catichi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Corp Logistic CNAB SA - Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Otopeni, Romania, cod postal: 075150, telefon: +40 212013534, fax: +40 212041976, persoana de contact: Cristian Catichi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE AUDIT FINANCIAR AL SITUATIILOR FINANCIARE ANUALE PENTRU EXERCITIILE FINANCIARE 2013 ? 2015
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE AUDIT FINANCIAR AL SITUATIILOR FINANCIARE ANUALE PENTRU EXERCITIILE FINANCIARE 2013 ? 2015? conformcerintelor caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 129, 545.46 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de: 2590, 91 Euro.Garantia de participare se va constitui fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari (Formular 5) fie prin OP, foaie de varsamant, virament bancar in contul autoritatii contractante, cu conditia confirmarii acestora de catre banca (semnatura si stampila) pana la data si ora deschiderii ofertelor. Conturile autoritatii contractante sunt Cont in lei: RO 40 BRDE 445 SV 12412444450, Cont in euro: RO 24 BRDE 445 SV11918064450. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie egala cu valabilitatea ofertei (120 zile de la data limitastabilita pt depunerea ofertelor). Restituirea garantiei se va face in conform. cu art.88 din H.G.925/2006. In cazul in care garantie pentruparticipare va fi constituita in alta valuta , se va folosi cursul de Euro / alta valuta comunicat de BNR ca fiind valabil pentru data publicarii invitatiei de participare.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, conform documentelor prezentate, cuantumul garantiei de participarese va reduce, conform legislatiei in vigoare, cu 50%.In masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta varetine contestatorului din garantia de participare suma prevazuta la art. 278 indice 1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie (Formular 6) este de 10 % din valoarea contractului , exclusiv T.V.A. si se va constitui, in termen de maxim 7 zilede la data incheierii contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de o societate deasigurari. Garantia de buna executie a contractului va fi constituita pe o perioada egala cu perioada de valabilitate a acestuia + 14 zile. In cazul in care ofertantul declarat castigator se incadreaza in categoria IMM, conform documentelor prezentate, cuantumul garantiei de buna executie se va reduce, conform legislatiei in vigoare, cu 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor.Orice operator economic care a depus oferta in mod individual sau in asociere nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatiile prevazute de: art. 69^1 din OUG 34/2006 ? in acest sens, se va completa formularul H1 din sectiunea ?MODELE DE FORMULARE? ; Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Liviu Radu, GabrielTara, Cornel Constantin Poterasu, Viorel Tanase, Ovidiu Tosa, Razvan Boldor, Cristian Alexe, Valentin Iordache, Stefan Radulescu, Catalin Predoiu, Radu ? Gabriel Bondar, Ramona Preoteasa, Vlad Martian, Roxana Gadau, Ruxandra Capota, Dan D. Baciu, Tudor Elena Barcau, Adrian Vasilescu Stefan, Florentina Stan, Elena Daniela Vreme, Mihaela Carmen Blaj, Paula Cristea, Gabriela Negoita, Puica Sefan, Claudia Georgescu, Oana Lucia Cornila, Liliana Pop, Emilia Stefania Sterian, Cristian Catichi, George Niculie.art. 180 din OUG 34/2006 - in acest sens, se va completa formularul H2 din sectiunea ?MODELE DE FORMULARE? si art. 181 din O.U.G.34/2006 - in acest sens, se va completa formularul H3 din sectiunea ?MODELE DE FORMULARE?Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmatoarele documente care dovedesc situatia sa/lor personala, respectiv: I. Pentru persoanele juridice romane1. Completarea formularelor H1, H2, si H3 din fisierul ?MODELE DE FORMULARE?2. Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, dupa cum urmeaza: a. Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, emis de Administratia Finantelor Publice ? original / copie legalizata / copie ?conform cu originalul?; b. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, emis de Directia Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei ? original / copie legalizata / copie ?conform cu originalul?; Nota: Certificatele mentionate la literele: a) si b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este stabilit termenul limita pentru depunerea ofertelor.II. Pentru persoanele juridice strainePersoana juridica straina are obligatia de a prezenta documentele prevazute la cap. I. In cazul documentelor prevazute la cap. I pct. 2, se vor prezenta documente similare, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul, insotite de traducere autorizata in limba romana.Cerinta nr. 2Orice operator economic care a depus oferta in mod individual sau in asociere trebuie sa certifice ca participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica este facuta in concordanta cu regulile de concurenta Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate Ordinul Presedintelui ANRMAP nr.314/2010 (Formularul H4 din fiserul ?MODELE DE FORMULARE?) Ofertantul/ofertanti asociati trebuie sa prezinte dovada din care rezulta o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din Romania sau din tara in care este stabilit, dupa caz, si ca are dreptul legal de a presta serviciile ce formeaza obiectul procedurii de atribuire. Cerinta nr. 1Ofertantul/ofertanti asociati trebuie sa prezinte dovada din care rezulta o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din Romania sau din tara in care este stabilit, dupa caz, si ca are dreptul legal de a presta serviciile ce formeaza obiectul procedurii de atribuire.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmatoarele documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, respectiv: I. Pentru persoane juridice romane: 1. Certificat constator, detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului din Bucuresti sau al judetului unde firma isi are sediul, privind date de identificare ale societatii; filiale; sucursale; puncte de lucru; administratori; reprezentanti; imputerniciti; durata societatii; asociati/actionari;obiect activitate (COD CAEN) etc. Informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea serviciilor solicitate prinprezenta documentatie de atribuire ? original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;II. Pentru persoane juridice straine: 1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele trebuie sa cuprinda urmatoarele informatii: - o forma de inregistrare ca persoana juridica;
- actionari/asociati;
- obiect de activitate prin care se atesta dreptul ofertantului de a executa lucrarile solicitate: - administratori/imputernicitii legali sa reprezinte societatea;
- capitalul social;
- filiale/sucursale/puncte de lucru;
- durata societatii;
- original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de araduceri autorizate in limba romana.Nota: Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proceduriide atribuire, prezentarea pentru conformitatea a documentului in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa prezinte dovada calitatii de auditor financiar eliberata de Camera Auditorilor Financiari din Romania a ofertantului, prevazut de HG nr. 433/2011Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberata de CAFR - copie ?conform cu originalul?;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egalacu 258.000 EURO, Cerinta nr. 2: Asigurarea pentru riscul profesional. Ofertantul trebuie sa prezinte odeclaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca, daca este declarantcastigator, ofertantul va asigura acest risc profesional conform legislatiei invigoare (Hotararea nr. 45/2005 pentru aprobarea Normelor privind asigurarea pentru risc profesional).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Experienta similara: Se solicita ca ofertantul sa fi prestat, in ultimii 3 ani: - servicii similare obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit, pentru entitate/entitati care aplica Standarde Internationale de Raportare Financiara (IFRS);
- servicii similare obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit, pentru entitate/entitati ale caror valori mobiliare sunt admise la tranzactionare pe o piata reglementata., Cerinta 2Resurse umaneOfertantul trebuie sa asigure o echipa de specialisti formata din cel putin 10 membri, din care: - minim 5 persoane care sa fie acreditati la nivel national de catre Camera Auditorilor Financiari din Romania ( CAFR ) conform OUG 75/1999-minim 1 persoana cu experienta in pregatirea si auditarea situatiilor financiare pentru entitati ale caror valori mobiliare sunt admise la tranzactionare pe o piata reglementata. Ofertantul trebuie sa detina sistem de management al calitatii certificatconform standardului EN ISO 9001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.12.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.12.2013 12:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer