Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit financiar contabil pentru anul financiar incheiat la 31.12.2011


Detaliu pentru invitatia numarul 319927
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SC Termoelectrica S.A
Numar invitatie: 319927/06.02.2012
Denumire contract: Servicii de audit financiar contabil pentru anul financiar incheiat la 31.12.2011
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC Termoelectrica S.ACod fiscal: 13293638, Adresa: B-dul Lacul Tei, nr. 1-3, etaj XI, Bucuresti, sector 2, Bucuresti, Telefon: 303.74.50, Fax: 303.75.04
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Lacul Tei, nr. 1-3, etaj XI, Bucuresti, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020371, telefon: +40 213037450, fax: +40 213037501, persoana de contact: B-dul Lacul Tei, nr. 1-3, etaj XI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Lacul Tei, nr. 1-3, etaj XI, Bucuresti, sector 2, Bucuresti, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Energie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit financiar contabil pentru anul financiar incheiat la 31.12.2011
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Audit al situatiilor fin individuale si consolidate ale SC Termoelectrica SA pentru ex financiar incheiat la 31 decembrie 2011 si audit al situatiilor fin individuale ale S.C.E. Bucuresti, S.C.E. Galati, S.C.E. Deva si S.C.E. Paroseni pentru ex financiar incheiat la 31 decembrie 2011
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 344, 767 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6800 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de primire a ofertelor
Garantie de buna executie
10% din valoarea fiecarui contract fara TVA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Eligibilitatea - Cerinta obligatorie: prezentare formular A, semnat si parafat de reprezentantul legal al societatiiNeincadrareain prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Cerinta obligatorie: prezentare formular B, semnat si parafat de reprezentantul legal al societatii, insotit de certificatul de atestare fiscala eliberat de ANAF, cu max. 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor sau un document echivalent emis de autoritatile competente din tara de origineDeclaratie privind calitatea de participant la procedura - 1. prezentare formular C, semnat si parafat de reprezentantul legal al societatii.2. Informatii generale - formular 2, semnat si parafat de reprezentantul legal al societatiiDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? se va prezenta, in original, o declaratie pe proprie raspundere a reprezentantului legal, din care sa rezulte ca ofertantul / ofertantul asociat / subcontractantul nu are drept membrii in consiliul de administratie / organul de conducere sau de supervizare si / sau actionari ori asociati, persoane care sunt sot / sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, asa cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. In vederea completarii declaratiei, precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ? Nicolae SERBAN, Director Operatiuni ? Eugen DAVIDOIU, Director Logistica ? Roxana DASCALU, Director Tehnic ? Eduard BULEZIUC, Director Financiar ? Teofil SEVAN Pentru persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor sau altele echivalente, din care sa rezulte: a) obiectul de activitate al societatiib) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment sau lichidare, administrarea afacerilor de catre un administrator judiciar sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.Acte doveditoare privinddobandirea calitatii de auditor financiar in conformitate cu legea nr 133/2002 (certificatul de auditor financiar eliberat in conformitate cu standardele de audit, armonizate cu standardele internationale de audit si adoptate de Camera Auditorilor Financiari din Romania).Pentru persoane juridice /fizice straine - a) Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.b)Acte doveditoare privinddobandirea calitatii de auditor financiar in conformitate cu legea nr 133/2002 / echivalente - copie legalizata insotita de traducere autorizata in limba romana sau engleza
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani: 2008 , 2009 si 2010 - Sa fie de minim 1.000.000 lei, Lichiditatea generala (active circulante/datorii curente x 100) sa fie=100 %, Solvabilitatea patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100) sa fie > 30 %, Asigurarea riscului profesional, Ultimul bilant contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la studiile, pregatirea si calificarea personalului angajat si responsabil direct de indeplinirea contractelor de audit financiar, din care sa rezulte experienta similara adaptata la specificul activitatii sistemului energetic national, Informatii privind experienta similara, din care sa rezulte prestarea de servicii de audit financiar prestate la companii romanesti sau straine din sistemul energetic din ultimii 5 ani. Recomandarile de buna executie a contractelor trebuie sa fie emise, inregistrate, semnate de beneficiarii acestor servicii, Conditia minima pentru calificare este : a ? fiecare echipa de audit va fi din minim 5 (cinci) membri din care cel putin 2(doua) persoane sa fie acreditate de Camera Auditorilor Financiari din Romania si cel putin o persoana sa fie acreditata de organismele internationale, pentru fiecare contract in parte, astfel : Fiecare echipa de la societatile ce compun S.C. Termoelectrica va fi independenta de celelalte. Nici un membru dintr-o echipa nu poate face parte din alta echipa.b - echipa sa fi desfasurat minim 10 misiuni de audit la alte societati.c ? dovada ca este o firma de audit recunoscuta pe plan international Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea implementarii unui sistem al calitatii prestatorului de servicii, conform SR EN ISO 9001/2001, sau certificate echivalente agreate de Uninea Europeana.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire poate fi accesata direct si nerestrictionat la rubrica DOCUMENTATII DE ATRIBUIRE in SEAP, sau la solicitarea scrisa a operatorului economic adresata achizitorului
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.02.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.02.2012 09:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer