Achizitie publica - Servicii de audit financiar in cadrul proiectului SMIS-CSNR 17015
Detaliu pentru invitatia numarul 322844
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322844/28.03.2012
Denumire contract: Servicii de audit financiar in cadrul proiectuluiSMIS-CSNR 17015
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Parcului National Calimani RACod fiscal: RO25614391, Adresa: str. 22 Decembrie, nr. 5, Vatra Dornei, Telefon: 0230 371104, Fax: 0230 374197
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 22 Decembrie, nr. 5, Vatra Dornei, Romania, cod postal: 7258700, telefon: +40 230371104, fax: +40 230374197, persoana de contact: Liviu Hutanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. 22 Decembrie, nr. 5, Vatra Dornei, Romania, cod postal: 7258700, telefon: +40 230371104, fax: +40 230374197, persoana de contact: Liviu Hutanu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit financiar in cadrul proiectuluiSMIS-CSNR 17015
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Audit financiar: intocmirea a doua rapoarte de audit-unul intermediar si unul la sfarsitul proiectului in cadrul contractului de finantare: , ,Dezvoltarea infrastructurii de vizitare si constientizarea comunitatilor locale din Parcul National Calimani ? COD PROIECT: SMIS CSNR 17015.
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 131, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 2620 RON. Se va constitui conform art 86 din HG 925 din 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantie de participare trebuie sa fie de minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Viramentul bancar se poate face in contul autoritatii contractante RO58 RZBR 0000 0600 1386 9476 deschis la Raiffeisen Bank Vatra Dornei, Judetul Suceava, cod fiscal RO 25614391.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie va fi constituita prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale in cuantum de 5% din valoarea facturii fara TVA. Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele partiunde va depune o suma initiala in valoare de minim 0, 5% din valoarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Cerinta obligatorie: Certificat completat in conformitate cu formular nr. F6 din Sectiunea Formulare si Modele;)- Calitatea de participant la procedura (Cerinta obligatorie: Declaratia privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu Formular nr. F4 din Sectiunea Formulare si Modele;)- Respectarea regulilor conflictului de interese(Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formular nr. F23 din Sectiunea Formulare si Modele; Persoanele care detin functii de decizie in cadrulAC sunt: ing. Basarab BIRLADEANU ? director, ec.Paula Tarnauceanu ? contabil sef)- Declaratii privind eligibilitatea (1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul nr. F8 din Sectiunea Formulare si Modele;Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.)- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta (1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, completarea si prezentarea formularului, in conformitate cu: Formularul nr. F7 din Sectiunea Formulare si Modele;)- Certificat de atestare fiscala (Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, Ofertantul trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (certificatul se va prezenta numai in original, copie legalizata sau in copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul);Cerinta obligatorie: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.) - Certificatul constatator (Certificatul constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, valabil la data de deschidere a ofertelor din care sa reiasa faptul ca ofertantul si asociatii sai, daca estecazul, sunt autorizati pentru prestarea serviciilor care fac obiectul contractului care va fi atribuit si ca nu sunt inscrisementiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate deplata.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se vasolicita prezentarea pentru conformitate documentul mai sus mentionat in original/copie legalizata.)- Certificat de Cazier fiscal (Certificatul de Cazier fiscal - valabil la data deschiderii ofertelor;Documentul se va prezenta original, copie legalizata sau in copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalulIn cazul asocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formataasocierea.)- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este membru CAFR (1. Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberatde CAFR;2. Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea , ,Activ" pentru anul respectiv ? copie simpla; Auditorulfinanciar independent poate fi orice persoana fizica sau juridica inscrisa in Registrul auditorilor financiari activi intocmit deCamera Auditorilor Financiari din Romania inregistrata fiscal in Romania si care detine viza de membru activ al CameraAuditorilor Financiari din Romania (CAFR) pe anul respectiv.Autorizatie de functionare / altele echivalente)- pentru fiecare ofertant/asociatPersoane juridice/fizice straine: ( Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma deinregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organismelegal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul, traduse in limba romana silegalizate. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente denatura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 dinOUG 34/2006, va fi acceptata o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legalereferitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritatiadministrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Ofertantul va prezenta autorizatiile speciale pentru prestarea serviciilor conform reglementarilor legale in vigoare.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decatcea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original, copie legalizata sau in copie semnata sistampilata pentru conformitate cu originalul, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriude catre traducatori autorizati.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data deschideriidocumentelor de calificare.)
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cel putin 1 contract care sa contina servicii similare prestate in ultimi 5 ani (de aceiasi complexitate precum prezentul contract) a caror valoare este cel putin egala cu 131000 lei., Declaratie privind lista principalelor serviciilor prestate in ultimii 5 ani, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Persoana/persoanele declarate responsabile de indeplinirea contractului trebuie sa fie Auditor autorizat, membru CAFR, Pentru contractul/contractele prezentate ca si experienta similara se prezinta recomandari semnate de beneficiar, carevor contine cel putin: Identificareabeneficiarului, tipul de contract, valorilecontractuale, termenele de realizare;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap sau la sediul AC
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2012 22:03