Achizitie publica - Servicii de audit financiar in cadrul proiectului ?Reabilitarea si promovarea identitatii culturale si istorice Piata Cetatii ? Turnul Stefan?
Detaliu pentru invitatia numarul 340739
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340739/07.12.2012
Denumire contract: Servicii de audit financiar in cadrul proiectului ?Reabilitarea si promovarea identitatii culturale si istorice Piata Cetatii ? Turnul Stefan?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BAIA MARECod fiscal: 3627692, Adresa: Gheorghe Sincai 37, Baia Mare, Telefon: +40 262211001, Fax: +40 262212171
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Gh. Sincai nr. 37, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, telefon: +40 262211001, persoana de contact: Centrul de Informare Cetateni CIC -parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Gh. Sincai nr. 37, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, Sala Europa, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit financiar in cadrul proiectului ?Reabilitarea si promovarea identitatii culturale si istorice Piata Cetatii ? Turnul Stefan?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Auditarea financiara pentru proiectul ?Reabilitarea si promovarea identitatii culturale si istorice Piata Cetatii ? Turnul Stefan?, cod SMIS 18165.
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 71, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
I. Autoritatea Contractanta solicita Garantie de participare eliberata in numele ofertantului, in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, care va fi emisa de catre o societate bancara/societate asigurari, in cuantum de: 1425 lei conf. Art.2781 din O.U.G. nr. 34/2006.Se constituie in una din urmatoarele forme: ? Virament bancar in urmatorul cont RO84 TREZ 4365 006X XX00 0129 deschis la Trezoreria Baia Mare;? Instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara sau o societate de asigurari.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta valuta este cursul inforeuro aferent lunii noiembrie 2012.Instrumentul de garantare va contine in mod obligatoriu toate prevederile articolului 87 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si va trebui sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma de 712, 15 lei calculata conform prevederilor art. 2781 alin. (1) lit. a) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care ofertantul depune contestatie, iar aceasta va fi respinsa de catre C.N.S.C.? Depunerea sumei in numerar la casieria unitatii.II. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, si anume cel putin 90 de zile de la data limita de primire/depunere a ofertelor.III. Garantia de participare se prezinta in original si trebuie sa fie irevocabila.
Garantie de buna executie
Ofertantul declarat castigator va trebui sa puna la dispozitia Autoritatii Contractante o garantie de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea de contract acceptata, fara TVA, emisa de catre o banca / societate de asigurari.Modul de constituire: una din formele prevazute la art. 90, alin. (1) dinHG 925/2006sau, daca partile convin, conform prevederilor art. 90 alin. (3) din HG 925/2006, asa cum a fost acesta modificat prin HG 1045/2011.Garantia de buna executie se prezinta in original.Nota: Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata prin O.G. nr. 27 / 2006) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de buna executie vor depune documente prin care dovedesc faptul ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul va prezenta Formularul nr. 1 din Sectiunea ?Formulare? semnat de catre reprezentantul sau legal.Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 1 din Sectiunea?Formulare? ?semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Nota 3: Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul va prezenta urmatoarele: 1. Formularul nr. 2 din Sectiunea?Formulare?, semnat de catre reprezentantul sau legal.2. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: Certificatele /documentele edificatoare vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleNota 3: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota 4: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 5: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 2 din Sectiunea?Formulare? ?semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Nota 6 : Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti.Nota: a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publicac. Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.Cerinta nr.3: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010.Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului/Tertul sustinator la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul are obligatia de a prezenta Formularul 3, din Sectiunea Formulare - Declaratia: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" pentru fiecare membru al asocierii.Cerinta nr.4: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din ordonanta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul nr.4).Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: ? Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire (se va completa Formularul 4 din SectiuneaFormulare).? Persoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante sunt: dl. Catalin Chereches ? Primarul Municipiului Baia Mare;dl. Istvan Ludescher ? Viceprimar;dl. Dumitru Matei ? Viceprimar;dl. Vasile Barbul ? Administrator Public;d-na Rodica Brad ? Sectetarul Municipiului Baia Mare;d-na Carmen Pop ? Director executiv Directia Economica;dl. Radu Bolchis ? Director Executiv Directia Programe, Proiecte, Strategii;d-na Olimpia Viman ? Manager proiect;d-na Carmen Zamfirescu ? Director executiv, Directia Achizitii Publice si Concesiuni;d-ra Ramona Bodzer ? Sef Serviciu Achizitii Publice;d-na Andrea Nuszbaum - Manager contract executie;d-ra Alexandra Stoica -expert conformitate procedurala, tehnica si admisibilitate;d-na Corina Napradean ? expert asistent conformitate economica si financiara;d-na Roxana Bala ? expert achizitii publice;d-na Stanca Cret - expert informare, comunicare, publicitate.Consilieri locali: Ardelean Teodor, Bondici SerbanMarius, Boros Rodica, Bota Calin Ioan, Cozoplean Ciprian Marius, Ghinea Laura Teodora, Grumaz Dan Andrei, Hofer Gabriela, Ilie Tudorel Danut, Lupsa Stefan, Mandra Ioan, Mecea Ioan Mircea, Micle Ioan Radu, Moga Liliana Reghina, Moroz Mihai, Muresan Dorel Grigore, Popa Adrian Vasile, Pop Stefan, Parvu Ionut Rares, Rob Marinel, Vida Noemi.? Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.Cerinta nr. 5: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa Formularul 5 din Sectiunea Formulare.Precizari: a) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular semnat de reprezentantul legal al ofertantului.b) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti. Cerinta nr. 1: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are capacitate de exercitare a activitatii profesionale, trebuie sa fielegal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte cel putin informatii legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care sa corespunda obiectului contractului care urmeaza a fi atribuit, sediul principal, sediile secundare si punctele de lucru, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, care va contine informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertei in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea CONFORM CU ORIGINALUL.Cerinta nr. 2: Toti ofertantii vor prezenta autorizatia pentru desfasurarea activitatii de audit financiar, eliberata de institutii abilitate in domeniu (Camera Auditorilor Financiari din Romania sau altele asemenea) in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea CONFORM CU ORIGINALUL.Nota 1: Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.NOTA!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie in valoare de minim: 142.500 lei.Modalitatea de indeplinire: 1. Formularul nr. 6 din Sectiunea ?Formulare?, semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului;2. Certificate/ documente edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011) inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Experienta generala.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a prestat in ultimii 3 ani servicii de auditare in valoare totala de cel putin 71.250 lei (fara TVA), din maxim 2 contracte.Modalitatea de indeplinireOfertantul va prezenta urmatoarele: 1. Formularul nr. 7 si anexa la formularul 7 si Formularul nr. 8 din Sectiunea?Formulare? reprezentand lista contractelor de auditare executate in ultimii 3 ani.2. Certificari de buna executie pentru contractele mentionate: recomandare/certificat constatator emis de beneficiar., Cerinta nr. 2: Capacitatea profesionala.Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contractului in bune conditii vor lucra persoane cu pregatirea solicitata de autoritatea contractanta. Vor fi nominalizate persoane distincte pentru fiecare din posturile de mai jos si pentru fiecare vor fi depuse documentele solicitate.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va depune o Declaratie privind nominalizarea personalului in conformitate cu Formularul nr. 9, din Sectiunea Formulare.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorii experti cheie: - Auditor;
- Expert contabil., Ofertantii trebuie sa depuna urmatoarele documente pentru personalul implicat in derularea contractului: Pentru Auditor: ? Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de institutiile abilitate in domeniu (CAFR sau altele asemenea) in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea CONFORM CU ORIGINALUL;? Carnet de membru al unei institutii abilitate (CAFR sau altele asemenea) vizat cu mentiunea "Activ" pentru anul in curs ? copie.Pentru Expertul contabil: ? Certificat de atestare a calitatii de expert contabil eliberat de institutiile abilitate in domeniu (CECAR sau altele asemenea) in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea CONFORM CU ORIGINALUL;? Carnet de membru al unei institutii abilitate (CECAR sau altele asemenea) vizat cu mentiunea "Activ" pentru anul in curs ? copie., Pentru toate persoanele implicate: ? CV-ul persoanelor atestate? copia actului de identitate al persoanelor atestate.? declaratie de disponibilitate, in original, cu semnatura si stampila (Formularul 11)., INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII: In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta Formularul nr. 10 si anexa aferenta acestuia din Sectiunea ?Formulare? - ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?, semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului. Subcontractorul/rii va/vor prezenta Formularul 4. Cerinta nr. 1: STANDARDE PRIVIND ASIGURAREA CALITATIIOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate ofertat .Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii : Ofertantul va prezenta urmatoarele: Certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume: Certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001:2008 sau echivalente, in copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare documente atasate prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 07.12.2012 11:06