Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE AUDIT FINANCIAR INDEPENDENT PENTRU CONTRACTE DE FINANTARE A PROIECTELOR DE CERCETARE


Detaliu pentru invitatia numarul 330371
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASI
Numar invitatie: 330371/22.06.2012
Denumire contract: SERVICII DE AUDIT FINANCIAR INDEPENDENT PENTRU CONTRACTE DE FINANTARE A PROIECTELOR DE CERCETARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASICod fiscal: 4701100, Adresa: STRADA UNIVERSITATII NR.16 IASI, Iasi, Telefon: 0232/301612, Fax: 0232/301658
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE AUDIT FINANCIAR INDEPENDENT PENTRU CONTRACTE DE FINANTARE A PROIECTELOR DE CERCETARE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit financiar independent pentru contracte de finantare a proiectelor de cercetare prin efectuarea rapoartelor de audit financiar
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 50, 419.35 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 1008, 00 lei si se constituie pentru fiecare lot: lot 1=960, 00 lei ;lot 2=48, 00 lei in contul RO29TREZ4065005XXX000410, TREZORERIA IASI , COD FISCAL 4701100.Garantia de participare se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta. De asemeni, participantii pot constitui garantia de participare prin depunere la casieria autoritatii contractante sau prin OP sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data limita de depunere a ofertelor.In situatia in care participantul face parte dintr-oasociere in cadrul careia participa la procedura , , garantia se va constitui de catre un un asociat in numele si pentru asociereaparticipanta .Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346 / 2004 republicata.Daca societatea participanta la procedura de achizitie este IMM, va prezenta impreuna cu garantia de participare si actul doveditor conform art. 7 din Legea nr. 346/2004, actualizata, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? - Anexa 1 la Legea nr. 346/2004 actualizata.Incadrarea in categoria IMM in cazul asocierii presupune incadrarea tuturor asociatiilor in categoria IMM.Observatie: In cazul in care ofertantul a constituit garantia de participare la procedura de achizitie publica in calitate de IMM (50% din valoarea garantiei de participare) si nu face dovada ca este IMM conform aliniatului precedent, oferta va fi respinsa la deschidere.Restituirea garantiei se va face pe baza de solicitare scrisa.Perioada de valabilitatea a garantiei pentru participare: 90 zile de la data depunerii ofertelor
Garantie de buna executie
-10%din valoarea contractului fara TVASe poate constitui in maximum 3 zilede la semnarea contractului , cu valabilitate pina la executarea integrala a obligatiilor, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare care se va prezenta in original. Se va putea constitui garantia de buna executie si prin depunere la casieria autoritatii contractante sau prin OP sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta in contul RO29TREZ4065005XXX000410, TREZORERIA IASI, COD FISCAL 4701100.In cazul unei asocieri care este declarata cistigatoare , garantia se va constitui de catre un un asociat in numele si pentru asocierea ce va face parte contractanta .Cistigatorii IMM beneficiaza de prevederile art.16 din Legea 346/2006, in sensul reducerii cu 50% a garantiei , caz in care contractantul va completa Declaratia privind incadrarea in categoria IMM, conform Anexa Legii 346/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea: declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34 / 2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-prezentare formular 2Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181din Oug 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg nr 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -prezentare formular 3Cerinta nr. 3Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile ? se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-copie conform cu originalulCerinta nr. 4Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile? se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-copie conform cu originalulCerinta nr. 5Certificat de participare cu oferta independeta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.prezentare formular 13Cerinta nr. 6Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare prezentare formular 14Lista persoanelor ce detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante: prof.univ.dr.Vasile Astarastoae, ec.Daniela Drugus, conf.dr.Dragos Pieptu, conf.dr.Bogdan Dragos Grigoriu, sef lucr.dr.Stefan Mircea Iencean, asist.dr.Catalina Bohotin, sef lucr.dr.Lucian Neguraec.Petronela Baranetchi, ing.Maria Arhip, ec.Ioana Alexa, jr.Nicoleta Nastase , sing.Aurica Nistor, ing.Elena Iftimi, Ing.Mircea Cojocaru, ing.Marius TomaCerinta nr.7Calitatea de participant la procedura a ofertantului: in nume propriu, ca asociat sau subcontractant-prezentare formular 7 Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate alrespectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENdin certificatul constatator emis de O.N.R.C.-In copie conformcu originalulNota: Pentru ofertantul clasat pe primul loc se va solicita certificatul constatator emis de O.N.R.C.in forma originala sau copie legalizata.Cerinta nr.2-Certificat de de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de Camera Auditorilor Financiari din Romania(CAFR), cu valabilitate la data deschiderii ofertelor - in copie conformcu originalulCerinta nr.3Carnetul de membru CAFR vizat pe anul 2012, cu mentiunea , ,Activ? -In copie conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilantul contabilsau extrase de bilantpe ultimul an (prescurtat)asociati., Cerinta nr. 2Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani(media minima anuala impusa: pentru lot 1-96.000lei fara TVA ;lot 2- 4.838, 7 lei fara TVAPentru situatiile financiare intocmite in euro la echivalenta in RON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR/BCE.In cazul in careoperatorul economic prezinta declaratie de incadrare in categoria IMM, conform Legii 346 din 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, conform art.16, pct.(2) cifrade afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani va fi 50% din valoareasolicitataNota: in cazul in care oferta este depusa de o asociere , cerinta privind cifra mediede afaceriglobala trebuie sa fie indeplinita prin cumul de grupul de asociati., Cerinta nr. 3Asigurare de raspundere civila profesionala, privind auditul financiar: conform Ordinului 509/2011 al ANRMAP , ofertantul va incheia o polita de asigurare in cazul in care va fi declarat castigator;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani , cuprinzind beneficiari, valori, perioade de prestare, cantitati, Cerinta nr. 2Experienta similara: ofertantul trebuie sa aiba experienta in prestarea de servicii de auditare .Se stabileste ca limita minima impusa realizarea a cel putin un contract similar ca natura , in valoarede minim48.000 lei fara TVApentru lot 1 si minim 2.419, 35 lei fara TVA pentrulot 2.In scopul demonstrarii experientei similare si a valorii solicitate , se vor atasa in copie certificata pentru conformitate cu originalul : parti relevante din contractul mentionat din care sa reiasa partile contractante, valoarea contractului sau document constatator privind indeplinirea contractului/recomandare/proces-verbal de receptie a serviciilor, Cerinta nr.3Informatii privind capacitatea profesionala- Lista cu personalul de specialitatenecesar pentru indeplinirea contractului care trebuie sa cuprindacel putin un auditor financiarcuexperienta doveditade3 aniin auditare, Curriculum vitae pentru fiecare membru al echipei de audit., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii Cerinta nr. 1Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea si calitatea serviciilor: Certificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.06.2012 15:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer