Achizitie publica - Servicii de audit financiar necesare in cadrul proiectului ?Imbunatatirea transportului public urban prin extinderea retelei de troleibuz si a infrastructurii aferente in Municipiul Baia Mare ? Cartier Vasile Alecsandri?
Detaliu pentru invitatia numarul 337240
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337240/11.10.2012
Denumire contract: Servicii de audit financiar necesare in cadrul proiectului ?Imbunatatirea transportului public urban prin extinderea retelei de troleibuz si a infrastructurii aferente in Municipiul Baia Mare ? Cartier Vasile Alecsandri?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BAIA MARECod fiscal: 3627692, Adresa: Gheorghe Sincai 37, Baia Mare, Telefon: +40 262211001, Fax: +40 262212171
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Gheorghe Sincai 37, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, telefon: +40 262211001, fax: +40 262212171, persoana de contact: Directia Achizitii Concesiuni - Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Gheorghe Sincai 37, Baia Mare, Romania, Sala Europa - parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit financiar necesare in cadrul proiectului ?Imbunatatirea transportului public urban prin extinderea retelei de troleibuz si a infrastructurii aferente in Municipiul Baia Mare ? Cartier Vasile Alecsandri?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se solicita oferta pentru servicii de audit financiar necesare in cadrul proiectului ?Imbunatatirea transportului public urban prin extinderea retelei de troleibuz si a infrastructurii aferente in Municipiul Baia Mare ? Cartier Vasile Alecsandri?
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 165, 010 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie de participare in cuantumul de 3.300, 2 lei in una din formele prevazute de art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006.Contul in care se va depune garantia de participare este RO84 TREZ 4365 006X XX00 0129 deschis la Trezoreria Baia Mare.Garantia de participare va fi valabila o perioada de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Instrumentul de garantare trebuie sa prezinte toate situatiile in care garantia poate fi retinuta de autoritatea contractanta, respectiv ofertantul: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; In masura in care CNSC respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator 1.650, 1 lei in conformitate cu dispozitiile legale. Instrumentul de garantare trebuie sa prezinte si aceasta situatie de retinere a garantiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin una din formele prevazute la art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006 sau, daca partile convin, conform prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, asa cum a fost acesta modificat prin dispozitiile HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 1Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 1- In cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 12. Ofertantul nu trebuie sa se afle in niciuna dintre urmatoarele situatii: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2Ofertantul va prezenta urmatoarele certificate: - certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Precizari: - In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 2, precum sicertificatele de atestare fiscala solicitate-In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2A- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit certificate de tipul celor solicitate se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 3Persoanele cu putere de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - Catalin Chereches ? Primarul Municipiului Baia Mare- Istvan Ludescher ? Viceprimar- Dumitru Matei ? Viceprimar- Vasile Barbul ? Administrator Public- Rodica Brad ? Secretarul Municipiului Baia Mare- Carmen Pop ? Director executiv Directia Economica- Radu Bolchis- Director Executiv Directia Programe Proiecte Strategii- Aurora Hausi ? Manager proiect- Carmen Zamfirescu ? Director Directia Achizitii, Concesiuni- Liviu Filip - Manager contract executie- Bianca Bodea- Asistent conformitate procedurala, tehnica si admisibilitate- Luminita Buciuman -Asistent conformitate economica si financiara- Adriana Suciu - Asistent achizitii publice- Consilieri: Teodor Ardelean, Marius Serban Bondici, Rodica Boros, Calin Ioan Bota, Ciprian Marius Cozoplean, Laura Ghinea, Dan Grumaz, Gabriela Hofer, Ilie Tudorel, Istvan Ludescher, Stefan Lupsa, Ioan Mandra , Dumitru Matei, Mircea Mecea, Radu Micle, Iuliana Moga, Mihai Moroz, Dorel Muresan, Stefan Pop, Adrian Vasile Popa, Ionut Parvu, Marinel Rob, Noemi Vida.Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 3- In cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 3- In cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant are obligatia de a depune Formularul nr. 34. Ofertantul va prezenta un certificat de participare cu oferta independenta potrivit Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 - Formularul nr. 4Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 4Nota: - Documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1. Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.Ofertantul va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei, din care sa rezulte ca: operatorul economic este legal constituit; domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si este autorizat; nu sunt inscrise mentiuni cu privire la fapte aflate sub incidenta art. 21 lit. e) ? h) din Legea nr. 26/1990, in forma valabila.Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat trebuie da depuna documentele necesare pentru demonstrarea faptului ca este autorizat sa desfasoare partea sa din contract.- In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.2. Autorizatie pentru a desfasura activitatea de audit financiar, eliberata de Camera Auditorilor Financiari din Romania - copie legalizata sau copie conforma cu originalul.Nota: - Documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofert trebuie sa aiba capacit ec si fin de a incepe desfas activ care fac ob contr si a indepl oblig contr la term si stand calit asumate prin of si contr. Media CA pe ultimii 3 ani fin (2009, 2010, 2011) sa aiba o val de min 330.000 lei. Ofert va dep Formularul nr. 5. Ofertantul va dep bilantul contabil pt ultimii 3 ani fin inch (2009, 2010, 2011) inreg la org compet. In cazul unei oferte dep in asociere, fiec asoc are oblig de a dep Form 5. In sit in care op ec nu a inreg bilantul contab la 31.12.2011, acesta poate dovedi indepl nivel min impus prin prez balantei de verif la 31.12.2011, insot de o decl pe propr rasp. Op ec care benef de sust sit ec si fin cu privire la CA trebuie sa doved acest prin prez unui angajam ferm, inch in forma autentica, semnat de pers care il sustine, prin care aceasta confirma ca, in cazul in care contractant intampina dificultati pe parcursul derul contr, pers sust va asig indepl completa si reglem a oblig contr prin implicarea sa directa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofert trebuie sa faca dovada ca are exp sim in prest serv ce fac ob contr, prin prest de serv sim, in max doua contr, a caror val cumul a fost de min 165.000 lei, fara TVA. Serv trebuie sa fi fost prest in ultimii 3 ani calculati prin raport la data lim de dep a ofertelor. Ofert va dep Form nr. 6-?Decl priv princip serv sim prest in ultimii 3 ani?. Ofert va dep o Fisa exp sim ? Form nr. 7 pt contr care se doresc a fi luate in consid ca exp sim; Ofert va dep certif/doc emise (recomand, PV rec etc)contrasem de benef serv pres. Op ec care benef de sust sit ec si fin cu priv la exp sim trebuie sa doved aceasta prin prez unui angajam ferm, inch in forma autentica, semnat de catre pers care il sustine, prin care aceasta confirma ca, in cazul in care contractantul intampina dificult pe parcursul derul contr, pers sustinat va asig indepl compl si reglem a oblig contr prin implic sa directa., Cerinta nr. 2Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contractului in bune conditii vor lucra persoane cu pregatirea solicitata de autoritatea contractanta.Vor fi nominalizate persoane distincte pentru fiecare din posturile de mai jos si pentru fiecare vor fi depuse documentele solicitate. Ofertantul va depune o Declaratie privind nominalizarea personalului - Formularul nr. 8. Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta, prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, semnat de catre persoana care il sustine, care trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indepl contractului in cauza., Cerinta nr. 3Auditor financiar ce va avea ca atributie si coordonarea intregii echipe ? 1 persoanaa) Atestate: - Membru activ C.A.F.R. Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca auditor financiar (ce va avea ca atributie si coordonarea intregii echipe) urmatoarele documente: - CV- Formular Europasshttp: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
-Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR;
-Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea "Activ" pentru anul in curs., Cerinta nr. 4Auditor financiar ? minim o persoanab) Atestate: - Membru activ C.A.F.R.Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca auditor financiar urmatoarele documente: - CV- Formular Europasshttp: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR;
- Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea "Activ" pentru anul in curs., Cerinta nr. 5Responsabil verificare dosare achizitii publiceCel putin un membru al echipei de prestatori trebuie sa detina cunostinte in domeniul achizitiilor publice, respectiv ca a urmat cel putin un curs de achizitii publice.Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca responsabil pentru verificarea dosarelor de achizitie publicaurmatoarele documente: - CV- Formular Europass, http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9;
- Atestat C.N.F.P.A. pentru meseria de expert achizitii publice/ orice diploma care sa ateste detinerea de cunostinte in domeniu., Cerinta nr. 6In cazul in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contract, acesta va declara identitatea subcontractantilor, precum si partea lor de implicare in contract.Ofertantul va depune Formularul nr. 10
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Oferta cu pretul cel mai mic va primi punctaj maxim (85). Celelalte oferte vor fi punctate prin aplicarea formulei de mai jos: Pn = (cel mai mic pret/pretul ofertei n)*85
Termen de predare a Rapoartelor de audit (orice tip de raport de audit - intermediar/final/etc)
15
Descriere: Oferta cu cel mai scurt termen de predare a rapoartelor respective va primi un punctaj de 15 puncte. celelalte oferte vor fi punctate prin aplicarea formulei Tn = (cel mai scurt termen/termen de predare ofertat - oferta n)*15. Termenul se va exprima in zile intregi, iar o zi are 8 ore de munca. Termenul minim este de 3 zile. Ofertele care vor cuprinde un termen mai mic de 3 zile nu vor fi punctate suplimentar. Termenul maxim este 10 zile. Ofertele care vor cuprinde un termen mai mare de 10 zile vor fi respinse ca fiind neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare documente atasate invitatiei de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2012 16:07