Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit financiar pentru exercitiile financiare incheiate la 31 decembrie 2013 si 31 decembrie 2014, revizuirea limitata a situatiilor financiare consolidate pentru perioada de sase luni incheiata la 30 iunie 2014 si servicii de asistare in vede


Detaliu pentru invitatia numarul 355528
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Numar invitatie: 355528/08.11.2013
Denumire contract: Servicii de audit financiar pentru exercitiile financiare incheiate la 31 decembrie 2013 si 31 decembrie 2014, revizuirea limitata a situatiilor financiare consolidate pentru perioada de sase luni incheiata la 30 iunie 2014 si servicii de asistare in vederea retratarii informatiilor din contabilitate organizate in baza OMFP nr. 3055/2009, in conformitate cu prevederile OMFP nr. 1286/2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 0212038281, Fax: +4 0212031315
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Polona nr. 65, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010494, telefon: +40 212038269, fax: +4 0212031315, Puncte de contact: Departament Achizitii, In atentia: Marius MARCUTA - [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Polona nr. 65, sector 1, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit financiar pentru exercitiile financiare incheiate la 31 decembrie 2013 si 31 decembrie 2014, revizuirea limitata a situatiilor financiare consolidate pentru perioada de sase luni incheiata la 30 iunie 2014 si servicii de asistare in vederea retratarii informatiilor din contabilitate organizate in baza OMFP nr. 3055/2009, in conformitate cu prevederile OMFP nr. 1286/2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit financiar pentru exercitiile financiare incheiate la 31 decembrie 2013 si 31 decembrie 2014, revizuirea limitata a situatiilor financiare consolidate pentru perioada de sase luni incheiata la 30 iunie 2014 si servicii de asistare in vederea retratarii informatiilor din contabilitate organizate in baza OMFP nr. 3055/2009, in conformitate cu prevederile OMFP nr. 1286/2012
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 000 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar. de particip. este de 2.400 Euro; poate fi constit. si in lei sau in orice valuta - in acest caz, echiv.se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de dep. a ofertelor cu 5 zile si va avea o valab. de 90 de zile de la data limita stab.pentru dep. of. indicata in invit. de particip. Gar. de particip. trebuie sa fie irevocabila, se constit. in formele prevaz. de art. 86 din HG nr. 925/2006 actualiz., prin: - virament bancar sau printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara (Formular III.1.1.a) ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in orig. in cuantumul sau pt. per. prevaz. in doc. de atrib., - ordin de plata vizat de banca ofertantului (in copie) in contul aut. contr.: pt. LEI, contul RO94RNCB0072049718520001, BCR sect. 1, pt. EURO, contul RO45RNCB0072049718520010, BCR sect.1. Doc. care dovedeste constit. gar. de particip. se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul cu oferta. Ofertantii care se incadr. in categoria IMM conf. Legii 346/2004 au dr.de a constitui gar. bancara in cuantum redus cu 50%. In acest sens vor completa Formularul III.1.1.a.1.In sit. in care ofertantul este o asociere, pentru a benef.de reducerea cu 50%, fiecare asociat tb. sa se incadreze in categoria IMM, conf. Legii nr. 346/2004, iar liderul asoc.va face dovada constit.gar.de particip.Aut. contr. are dreptul de a retine garantia de particip. in conf. cu prev. art. 87 din HG 925 / 2006. In cazul in care un ofertant depune contest. la CNSC si aceasta contest. este respinsa ca fiind nefond.sau contestatorul a renuntat la contest., in mas. in care renuntarea la contest. nu este ca urmare a adoptarii de catre aut. contr. a mas. de remediere necesare, atunci aut. contr. va retine contestatorului, din gar. depusa, suma stabilita in conf. cu art. 278^1 din OUG nr. 34 / 2006 actualizata. Aut. contr. va restitui, fiecarui ofertant particip. la procedura, gar. de particip. la proc., in conf. cu prevederile art. 88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
1) Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.2) Garantia de buna executie se constituie, conf. art. 90 din OUG 34/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.3) Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila.4) Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.5) Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie conform art. 90 alin. 3) din HG 925/2006 actualizata. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.Formularul III.1.1.b - anexat - reprezinta modelul pentru o scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificari si completari - Se va completa Formularul III.2.1.a si se depune in original.Note: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare ofertant asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte, completand declaratia de neincadrare la art.180.c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificari si completari - Se va completa Formularul III.2.1.b si se depune in original.Note: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte, completand declaratia de neincadrare la art.181, lit a), c1) si d) din OUG 34/2006.c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.3. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 - Se va completa Formularul III.2.1.c. si se depune in original.Nota: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 (conflictul de interese) din OUG 34/2006 actualizata - Se va completa Formularul III.2.1.d. si se depune in original.Declaratie pe propria raspundere a Ofertantului si dupa caz: a Ofertantului asociat, a Subcontractantului, a Tertului sustinator ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute de art. 691 din OUG34/2006, cu urmatoarele persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in legatura cu aceasta procedura: Daniela Lulache ? Director General;Elena Negulici ? Director Economic;Mihai-Dan Gheorghievici ? inlocuitor de drept Director Economic;Cristina Nazarevscky ? Sef Departament Achizitii;Dana Banea - inlocuitor de drept Sef Departament Achizitii.Comisia de evaluare: Marius Mihail Marcuta, Mihai-Dan Gheorghievici, Elena Valsan, Anna Alexandra Lebedev, Ancuta Mihaela Chitoiu.Note: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.c) Acest Formular se va completa si de catre eventualii subcontractanti.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Formularul III.2.1.eDeclaratia se depune in original.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte. 1. a)Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC), pe numele Operatorului economic din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, prin care se confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul contractului. Certificatul va contine informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului, respectiv a Ofertantului asociat.b) Pentru persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident, pe numele Ofertantului, Ofertantului asociat - pentru partea din contract pe care o realizeaza fiecare, daca este cazul unei oferte comune.Note: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei prin prezentarea certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pe numele Ofertantului asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.b) Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.Pentru a fi luate in considerare documentul/documentele se vor prezenta insotite de traducerea legalizata in limba romana.NOTA: In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.2.Certificat de atestare a calitatii de membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania, conform OUG 75/1999 republicata si OMFP 1286/2012.SNN are incheiat un Contract de imprumut cu Comunitatea Europeana pentru Energie Nucleara(EURATOM) care a impus prin clauzele contractuale ca firma care auditeaza situatiile financiare sa indeplineasca urmatoarele criterii: - firma trebuie sa fie membru deplin al Federatiei Internationale a Contabililor (IFAC) ?Forum al firmelor?;
- firma membra trebuie sa fie inclusa in ?Retelele si Asociatiile de Contabilitate top 30- vechime in contabilitate, evaluate conform profitului anual.Ofertantul va prezenta copii, cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa documente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valorile contractelor, obiectul, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau client privat.Ofertantul va prezenta maxim 3 contracte care sa confirme prestarea de servicii similare, incluzand si servicii de auditare conform OMFP 1286/2012, a caror valoare cumulata este de minim 120.000 Euro fara TVA., 2. Informatii privind personalul propus pentru prestarea serviciilor de audit.Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala, calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor, cu exceptia specialistilor acreditati CAFR.Ofertantul trebuie sa asigure o echipaformata din specialisti acreditati la nivel national de catre Camera Auditorilor Financiari din Romania/la nivel international de ACCA(Association of Chartered Certified Accountants) sau de alte organisme similare, conform OUG 75/1999 republicata si HG 433/2011.Pentru toti membrii echipei se solicita atestatul si o declaratie de disponibilitate., 3. Angajament privind sustinerea tehnica (daca este cazul)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2013 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer