Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit financiar pentru proiectul CENTRU DE AFACERI, TRANSFER TEHNOLOGIC SI INCUBATOR DE AFACERI ? COD SMIS 40003- cod CPV:79212100 - 4


Anunt de atribuire numarul 173970/17.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa: BD. EROILOR NR.8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Brasov, Romania, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Tel.: +40 268416550/128/124, Fax: +40 268473001
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1) Denumire contract Servicii de audit financiar pentru proiectul CENTRU DE AFACERI, TRANSFER TEHNOLOGICSI INCUBATOR DE AFACERI ? COD SMIS 40003- codCPV: 79212100 - 4
II.2) Obiectul contractului Se vor contracta serviciile pe intreaga perioada de derulare a proiectului, conform Ghidului Solicitantului POR 2007- 2011 Axa 1 si contractului de finantare a proiectului, urmand ca pe parcursul duratei de implementare a proiectului sa se efectueze doua audituri, astfel: 1. Audit intermediarAuditul intermediar va viza verificarea activitatilor si a modului de utilizare a resurselor financiare in primele luni de implementare a proiectului. Aceasta activitate se va derula in cursul lunii a 11-a si se va finaliza cu elaborarea unui raport de audit intermediar. Auditul intermediar va fi efectuat dupa ce Beneficiarului i-au fost rambursate cheltuielile, de catre AMPOR, in proportie de 50%, iar raportul privind constatarile factuale va insoti urmatoarea cerere de rambursare.2. Audit finalAuditul final se va derula in ultima luna de implementare a proiectului, ulterior finalizarii tuturor platilor si va implica inclusiv verificarea documentelor financiar contabile intocmite pe toata durata implementarii proiectului. Aceasta activitate va genera un raport de audit final elaborat de catre firma de specialitate.Raportul final privind constatarile factuale va insoti Cererea de rambursare finala.
II.3) Tip contract Servicii
II.4) CPV 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 353019/23.08.2013 15:34
Sectiunea III: ATRIBUIRE
III.1)Numar de oferte primite 22
Valoare estimata totala 170, 000 RON
III.2)Lista contracte
Contract
Valoare
221 / 16.10.2013
4, 254RON
Castigator
CUI
Adresa
SC DIACONU AUDIT SRL
24404901
B-dul Preciziei nr.11, camera 4 , sector 6, Bucuresti, 062202, Bucuresti
Total (fara TVA): 4, 254RON
Informatii legate de castigator
Ofertant castigator: SC DIACONU AUDIT SRL
Valoare contract: 4254.00 RON
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer