Achizitie publica - Servicii de audit financiar pentru proiectul "Centrul de excelenta in turism si servicii Tomis", cod SMIS 40036
Detaliu pentru invitatia numarul 346169
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346169/29.04.2013
Denumire contract: Servicii de audit financiar pentru proiectul "Centrul de excelenta in turism si servicii Tomis", cod SMIS 40036
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL CONSTANTACod fiscal: 2981739, Adresa: BD.TOMIS 51, Constanta, Telefon: 0241708413, Fax: 0241488411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD.TOMIS 51, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 0241708413, fax: +40 0241488411, persoana de contact: MIHAELA LUNGU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Constanta, BD.TOMIS 51, Constanta, Romania, cod postal: 900725,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit financiar pentru proiectul "Centrul de excelenta in turism si servicii Tomis", cod SMIS 40036
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit financiar pentru proiectul "Centrul de excelenta in turism si servicii Tomis", cod SMIS 40036
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 76, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se solicita in cuantum de 1.500 lei.Pentru garantia de participare constituita in alta mondeda decat leu, cursul care va fi luat in calculul echivalentei va fi cursul leu/valuta comunicat de BNR din data publicarii invitatiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.GP se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO08TREZ2315006XXX000433 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, cf. cu art. 86 alin.(1) din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile. Nota: In cazul unei contestatii si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, respectandu-se prevederile art. 278^1 alin. (1) lit.a) din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma reprezentand 1% din valorea estimata, respectiv: 760 lei. GP se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5 % din pretul contractului, fara T.V.A. Constituire: prin instrument de garantare conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Constit. prin retineri succesive din situatiile de plata, atunci garantia de buna executie se va constitui dupa cum urmeaza: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, conform prevederilor HG nr. 1045/2011. Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art.92 alin.(2)din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani(2010, 2011, 2012) financiari incheiati, vizate si inregistrate la organele competente, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, stampilate si semnate de ofertant. In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele aferente anului 2012 inregistrate si avizate de organele competente, acesta va prezenta orice alte documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta imaginea fidela a situatiei economice si financiare. Pentru persoane juridice straine se vor depune traduceri autorizate si legalizate in limba romana., Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de minim 80.000 lei. Echivalentul in lei a valorilor exprimate in euro se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti private., Experienta similara in domeniul contractului: ofertantul va face dovada ca in ultimii 3 ani a prestat servicii de audit financiar in valoare de min. 38.000 lei fara TVA, in baza a 1 (un) contract pentru indeplinirea cerintei.Cerinte pt.demonstrarea exp.similara: Fisa de experienta similara;prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnat de o autoritate contractanta ori de catre clientul beneficiar, care sa confirme experienta similara astfel cum a fost solicitata, respectiv din care sa rezulte: denumirea client/autoritate, valoarea contractului, modul de indeplinire a contractului si perioada derularii contractului. Nota: Nr. de ani solicitati ptr. demonstr. exp. similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Echiv. in lei al valorilor exprimate in euro se va calcula utilizand cursul lei/euro mediu BNR pentru anul respectiv . Ptr. alte monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR, aferente anilor respectivi. In cazul particip. la derularea unor contracte simil. in calit. de asoc.sa se prezinte documente justific.din care sa rezulte indeplinirea cerintelor exp. simil., Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant, a)Personal minim necesar: a) Un auditor financiar autorizat ? cerinte minime: membru al CAFR (Camera Auditorilor Financiari din Romania); auditorul financiar trebuie sa fie inscris in Registrul Public a Auditorilor Financiari Activi intocmit de Camera Auditorilor Financiari din Romania si sa detina carnet de membru CAFR vizat cu mentiunea "ACTIV" pentru anul 2013, precum si certificat (autorizatie) de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR), cf. OUG 75/1999 privind activitatea de audit financiar. Nota: Pentru operatorii economici straini se vor accepta documente echivalente, valabile in tara unde ofertantul este rezident., b)Un economist ? cerinte minime: diploma de studii superioare in stiinte economice, economist, experienta specifica: implicarea intr-un un proiect similar cu obiectul achizitiei. Pe parcursul derularii contractului, datorita importantei personalului si necesitatii calificarii acestuia, contractantul nu poate inlocui personalul nominalizat in oferta fara acceptul autoritatii contractante. Ofertantul este liber sa adauge specialsti pentru indeplinirea optima a activitatilor., Cerinte pentru personalul alocat: CV-uri si documentele care demonstreaza calificarea/atestarea experientei specifice pentru pozitia propusa in cadrul echipei, respectiv: diplome studii, atestate valabile la data limita de depunere a ofertelor(acolo unde unde sunt solicitate aceste atestate). Nota: Operatorului economic clasat pe primul loc i se va cere prezentarea de recomandari angajator/beneficiar care sa ateste experienta prezentata in CV. Pentru personalul al carui angajament a fost obtinut in vederea derularii contractului, completarea unei declaratii de disponibilitate sau angajament de participare, pentru serviciile care urmeaza a fi prestate in perioada contractuala, Informatii privind privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontractezePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Gestionarea riscurilor
20
Descriere: Gestionarea riscurilor
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 29.04.2013 15:05