Achizitie publica - Servicii de audit financiar pentru Proiectul ?Construirea, extinderea, consolidarea si modernizarea cladirilor Campusului pentru Invatamantul Profesional si Tehnic- Grup Scolar Vintila Bratianu in comuna Dragomiresti Vale, judetul Ilfov? Cod SMIS: 13018
Detaliu pentru invitatia numarul 340737
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340737/07.12.2012
Denumire contract: Servicii de audit financiar pentru Proiectul ?Construirea, extinderea, consolidarea si modernizareacladirilor Campusului pentru Invatamantul Profesional si Tehnic- Grup Scolar Vintila Bratianu in comuna Dragomiresti Vale, judetul Ilfov? Cod SMIS: 13018
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DRAGOMIRESTI VALE (Consiliul local al comunei Dragomiresti Vale)Cod fiscal: 4736078, Adresa: str. Micsunelelor, nr. 87, Dragomiresti-Vale, Telefon: 0214936203, Fax: 0214367165
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Micsunelelor, nr. 87, Dragomiresti-Vale, Romania, cod postal: 077095, telefon: +40 214367165, fax: +40 214367165, persoana de contact: Gheorghe Socol
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante specificat la pct I.1.2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit financiar pentru Proiectul ?Construirea, extinderea, consolidarea si modernizareacladirilor Campusului pentru Invatamantul Profesional si Tehnic- Grup Scolar Vintila Bratianu in comuna Dragomiresti Vale, judetul Ilfov? Cod SMIS: 13018
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit financiar pentru Proiectul ?Construirea, extinderea, consolidarea si modernizareacladirilor Campusului pentru Invatamantul Profesional si Tehnic- Grup Scolar Vintila Bratianu in comuna Dragomiresti Vale, judetul Ilfov? Cod SMIS: 13018
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 232, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va stabili in cuantum de: 4.650 leiPer de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea aut contr.Forma de constituire: instr de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o soc bancara ori de o soc de asigurari; sau ordin de plata in contul RO19TREZ4215006XXX000289, cod fiscal: 4736078 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.Aut contr are dreptul de a retine garantia in oricare din urm sit: a)Isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul cadru in perioada de valabilitate a ofertei;c)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valab a ofertei;d)Ofertantul a contestat un act al aut contr la CNSC, Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) O.U.G. nr. 34/2006).In conf cu Lg 346/2004, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei prin prezentarea doc justificative corespunzatoare.In acest caz, garantia va fi insotita de decl pe propria raspundere pv incadrarea in categoria IMM.Garantia de participare se va completa si se va depune in scanata in SEAP si in original la sediul autoritatii (la adresa de la punctul I.1).Aut contr va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea aut contr.In cazul constituirii garantiei printr-un instrument de garantare se va completa Form 15 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest form. Echiv pt o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de dep a ofertelor cu 5 zileOfertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 5% din val. ctr fara T.V.A.. Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in cond. art.90 alin.(1), alin(2) din H.G. nr.925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in cond. prev. la art.90 alin.(3) din H.G nr.925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia aut. ctr. va fi de 0.5% din pretul ctr. Ofertantul declarat castig.are obligatia de a constitui garantia de buna executie a ctr. in cond. de mai sus cel mai tarziu in term. de 7 zile de la data semnarii ctr., sub sanct. rezilierii acestuia.Aut. ctr. va elibera/restitui garantia de buna executie conform prev. art.91- 92 din H.G. nr. 925/2006. Ofert. poate constitui garantia de buna executie in cuantum de 50% din val. solicitata de Beneficiar in conform. cu prev. Legii nr. 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 : Ofertantultrebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul contractului si a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract.Cifra medie de afaceri globala pentru ultimii 3 ani financiari incheiati va fi de cel putin465.000 leiSe va prezentaFormularul de Informatii Generalein originalSe vor prezenta copiialebilanturilor contabile incheiate (vizat si inregistrat la organele competente) sau orice alt tip de documente ce dovedesc indeplinirea cerintei de calificare privind cifra medie globala de afaceriDeclaratie privind asigurarea pentru riscul profesional, conform Hotararii nr 45/2005-CAFRSe va prezentaFormularul de Informatii Generalein originalDocumente suport: Se vor prezenta copiialebilanturilor contabile incheiate (vizat si inregistrat la organele competente) sau orice alt tip de documente ce dovedesc indeplinirea ceri, Nota: Cifra medie anuala globala se va calcula prin impartirea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual publicat de BNR pentru anul respectiv. Se vor lua in calcul urmatoarele cursuri: 2009:1 Euro= 4, 2373 RON2010:1 Euro= 4, 2099 RON2011; 1 Euro = 4, 2379 RON, Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata a documentelor solicitate mai sus.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monde decat Euro/RON , pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNRNota: In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca daca este declarat castigator va constitui o polita de aigurare pentru acoperirea riscului profesional intr-un cuantum egal cu valoarea ofertei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr 1Lista principalelor prestari de servicii similarein ultimii 3 aniSe va prezenta: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani pentru acelasi tip de activitatisimilare ? in original, Cerinta nr 2Experienta similaraSe solicita dovedirea experientei simil. in ultimii 3 ani raportati la data limita de depunere a ofertelor prin prezentarea a cel putin 1 contract de servicii similare in valoare de minim 232.500 lei- Prezentare certif/doc emise de catre beneficiar din care sa reiasa prestarea de servicii- Prezentare recomandari din partea beneficiarilorPers juridice straine vor atasa copii dupa doc. similare, insotite de traducere autorizataPentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNRIn situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate., Cerinta nr 3Informatii referitoare la personalDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere- in original In cazul unei asocieri, aceasta cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii, Cerinta nr. 4Capacitatea profesionalaSe va depune lista cu personalul de specialitate direct responsabil de indeplinirea ctr.Se solicita prezentarea unei decl din partea ofertantului cu privire la personalul de specialitate ce urmeaza a fi implicat originalNOTA: Pt persoanele nominalizate se vor prezenta: - CV cf Formular -Model de CV ;
- Diplome de studii;
- Atestate, autorizatii, certificate profesionale necesare cf preved legale in materie, pt personalul de specialitate nominalizat, valabile la data depunerii ofertei;
- Doc prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care persoana nominalizata o are cu ofertantul (ex: ctr de munca, ctr de colab, angajament ferm etc.);
- Prezentare Decl de disponibilitate in cazul in care expertul nu este angajat al ofertantului sau este angajat pe per determinata ? original.Op econ clasat pe 1 loc i se va solicita prezentarea de doc care sa ateste experienta prezentata in CV, Cerinta nr.5Personal implicat in contract: Expert cheie 1: Auditor financiar sa fie membru al CAFR (Camera Auditorilor Financiari din Romania) sau membru al unei organizatii similarerecunoscute in plan european (de ex. ACCA) - auditorul trebuie sa fie licentiat al unei facultati cu profil economic sau o facultate cu un alt profil, caz in care trebuie sa fi urmat un program de pregatire suplimentara cu profil economic(Cf art. 32 al ROF CAFR, art. 4 Directiva 8/1984 a CE si art. 54 alin. 3 lit g din Tratat CEE); ?Curriculum Vitae? pentru fiecare expert cheie propus.Membru activ al CAFR in anul 2012, Continuare Cerinta nr.5 Se solicita: cont. de colaborare cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului;diplome / certif. sau doc. relevante ale pers. cheie, care sa ateste pregatirea prof. si exp. similara. Pentru intreg personalul care necesita atestate/autorizari specific se vor anexa copii certificate pentru conformitate ale acestor doc.: Autorizatie CAFR;Carnet de membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania (CAFR) sau echiv pt membru al unei organizatii similarerecunoscute in plan european (de ex. ACCA) -cu mentiunea activ 2012. Operatorului ec. clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de doc. care sa ateste exp. prezentata in CV: copii ale certificatelor emise de angajatori sau referinte care sa probeze exp.indicata in CV si durata de lucru in domeniile cerute. In cazul in care se prezinta angajamente pentru pers.de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, daca acesta este declarat castigator, op. ec. Va, Cerinta nr. 6Informatii privind subcontractantiiOfertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. In acest sens, se va completa in original o Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, specializarea acestora. Subcontractantii vor prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Cerinta nr. 7Informatii privindasociereaAutoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare- Se va prezenta Acord de asociere in original, Cerinta 8Sustinerea tehnica si profesionala in conformitate cu prevederile art. 190 din OUG 34/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare. In acest caz, ofertantul va respecta prevederile art. 190 alin (2) din OUG 34/2006 modificat prin art. 20 din Legea 279/2011 coroborat cu prevederile articolului 11^1 alineatele (1), (2), (3), (4), (5) si (6) din HG 925/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006 si va prezenta sideclaratia pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003;Capacitatea tehnica si prof. se va demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 07.12.2012 10:49