Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit financiar pentru proiectul ?Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Suceava?


Detaliu pentru invitatia numarul 327000
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ACET S.A. Suceava
Numar invitatie: 327000/17.05.2012
Denumire contract: Servicii de audit financiar pentru proiectul ?Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Suceava?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialACET S.A. SuceavaCod fiscal: RO713519, Adresa: Suceava. strada Mihai Eminescu nr. 5, judetul Suceava, Suceava, Telefon: 0230206315, Fax: 0230520941
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Suceava. strada Mihai Eminescu nr. 5, judetul Suceava, Suceava, Romania, cod postal: 720183, telefon: +40 0230206315, fax: +40 0230520941, persoana de contact: Groza Stefan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Suceava. strada Mihai Eminescu nr. 5, judetul Suceava, Suceava, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit financiar pentru proiectul ?Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Suceava?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il reprezinta intocmirea de catre auditor, anual, a unui Raport privind Constatarile Factuale (RCF) pentru toate contractele de lucrari si furnizare implementate in cadrul proiectului.
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 540, 418 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 8.000 RON.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata poate fi : - Scrisoare de garantie bancara sauPolita de asigurare emisa de o societate de asigurari (completata conform Formularului nr. 3), - prin depunerea la caseria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;In oricare forma va fi emisa garantia bancara de participare va fi irevocabila si va respecta prevederile art. 86 din HG 925/2006.Valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna exec. este de 10% din val.acceptata a contr. fara TVA si va fi constituita in Lei.Modul de constit.a garantiei de buna exec., poate fi prin: - Scrisoare de garantie bancara de buna exec.?conform model din vol. 3 sect.2 a carei valabil.va corespunde cu perioada de valabil. a contr.- Polita de asig.emisa de o soc. de asig., a carei valabil.va corespunde cu perioada de valabil.a contr.- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform preved.art.90(3)din HG 925/2006 cu toate compl.si modif.ulter.Garantia de buna executie va face referire expresa la contr.incheiat cu Aut. Contr., va contine numele in clar al Aut. Contr. si va contine parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata.Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de buna executie comune cu alte contracte.In cazul unei asocieri, documentul/contul privind garantia de buna executie va fi emisa/deschis integral in numele si pentru Liderul asocierii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, tertul sustinator) trebuie sa completeze : - Formularul nr. 4 Declaratie privind eligibilitateaOperatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderulasocieri siasociatii, tertul sustinator ? numai pentru literele a), c^1) si d))trebuie sa prezinte : Formularul nr. 5 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Formulare specifice autoritatilor emitente din tara de origine din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta: - Certificatul de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata fata de bugetul general consolidat al statului.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor.- Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat.Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, subcontractantii, tertul sustinator) trebuie sa completeze: -Formularul nr. 6 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante, referitor la aceasta procedura sunt: - Stefan Groza, Director General;
- Radu Chisalita, sef UIP ? FC;
- Ion Postolache, sef UIP - ISPAOperatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii ) trebuie sa completeze: -Formularul nr.7 Certificat de participare la licitatie cuoferta independenta Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderulasocierii siasociatii) trebuie sa prezinte: - Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrul Comertului sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii, obiectul de activitate al respectivului operator economic. obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din Certificatul Constator.- Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR (Camera Auditorilor Financiari din Romania), copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc).Ofertantul castigator va prezenta la cererea scrisa a Autoritatii Contractante documentele in original sau copie legalizata.- Documente prin care se dovede?te ca este membru al Federatiei Internationale a Contabililor (IFAC), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, valabile la data deschiderii ofertei, inso?ite detraducere in limba romana autorizata ?i legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala pe cel mult ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 500.000 Lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta ca operator economic in servicii de audit exec.in ultimii in 3 ani: Cel putin 1 contr.de serv.in valoare de cel putin 500.000 lei care au avut ca obiect auditarea finan.a proiect.finan.din fonduri ale U.E.sau din fonduri ale altor Instit.Finan.Internat.Pt.fiecare dintre serv.simil.final. prez.in lista de exper., of.vor prez.Rec.din Partea Tertilor sau Doc.Constat.sau alte doc. din care sa reiasa: benef., det. contr., per.si locul exec. serv., modul de indepl.al serv.Of. castig.va prez.la cererea scrisa a Aut.Contr.doc.pe baza carora si-au dem.exper.simil.in orig.sau copie legal., Cerinta nr. 2Stud., preg.prof.si calif. pers.respons.pt.serv. prestate1.Auditor Finan.Lider de Echipa;2.Auditor finan.pozitia 2;3.Auditor finan.pozitia 3;De asemenea, se vor prez.pt.fiecare dintre pers.respons.pt.serv.prestate: - Diploma de studii sup.;
- Cerif. de atestare a calit. de auditor finan. eliberat de CAFR (Camera Auditorilor Financiari din Romania)- Carnet de membru CAFR vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul 2012 (sau institutia similara din tara de origine)- Numai pentru Liderul de Echipa dovada ca a mai participat in cel putin 1 contract ca auditor financiar., Cerinta nr. 3Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze. Cerinta nr. 1- Certificatul ISO 9001 sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data depunerii ofertei.Documentul trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnate si stampilate de persoanele autorizate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de Atribuire este publicata integral pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 08:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer