Achizitie publica - Servicii de audit financiar pentru proiectul,, Reabilitarea Statiei de epurare ape uzate Eforie Sud".
Detaliu pentru invitatia numarul 322545
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322545/23.03.2012
Denumire contract: Servicii de audit financiar pentru proiectul, , Reabilitarea Statiei de epurare ape uzate Eforie Sud".
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C RAJA S.A CONSTANTACod fiscal: r1890420, Adresa: Str Calarasi 22-24, Constanta, Constanta, Telefon: 664046, Fax: 664046
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str Calarasi 22-24, Constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900590, telefon: +40 241664046, fax: +40 241664046, persoana de contact: Directia Dezvoltare si Finantari Externe
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. RAJA S.A., Str Calarasi 22-24, Constanta, Romania, cod postal: 900590, sala de sedinte a Directiei Economice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit financiar pentru proiectul, , Reabilitarea Statiei de epurare ape uzate Eforie Sud".
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul contractului este verificarea implementarii proiectului de catre auditorul financiar, prin proceduri specifice, precum si transmiterea catre Beneficiar, in conformitate cu procedurile agreate executate, a rapoartelor intermediare pentru fiecare aplicatie de plata in parte( in conditiile prevazute la Cap. III.2.3) pct.2), a Raportului Constatarilor Factuale, anual si un Raport final, odata cu ultima cerere de rambursare.Verificarea consta in examinarea de catre Auditor a informatiilor factuale ce rezulta din implementarea de catre Beneficiar a clauzelor Contractului de Finantare si compararea acestora cu termenii si conditiile Contractului de Finantare.
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 106, 435 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 2.000 lei.Garantia de participare se constituie conform prevederilor Art. 86 alin 1)din HG 925/20062006 cu completarile si modificarile ulterioare. Un model de Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura de atribuie a contractului de achizitie publica este prezentat in Formularul 1.In cazuri exceptionale, inainte ca perioada de valabilitate sa expire, Autoritatea contractanta poate sa ceara ofertantilor sa extinda perioadade valabilitate pentru un numar anume de zile.4.Garantie de participare la licitatie va fi inclusa in Oferta sau va fi depusa personal la inceputul sedintei de deschidere a ofertelor de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului.Valabilitate: 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 10% din Suma Contractuala Acceptata, exclusiv TVA.Garantia de buna executie se constituie conform prevederilor Art. 90 din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Un model de Scrisoare de Garantie Bancara de Buna Executie este prezentat inFormularul 2.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie anuala globalade afaceri realizata pe ultimii 3 ani sa fie mai mare decat 165.000 lei, Cerinte valabile pentru sustinator
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara.Lista principalelor servicii efectuate in ultimii 3 ani.Din lista prezentata, auditorul trebuie sa dovedeasca ca, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, a efectuat cel putin 1 (un) contract de servicii de audit financiar, in valoare minima de 100.000 lei (val.fara TVA)., Dotarea cu personalOfertantul trebuie sa respecte: ? Auditorul este membru a unei institutii/organism de contabilitate/audit, care la randul sau este membru IFAC.?Auditorul daca nu este membru a unei institutii/organism de contabilitate/audit, care la randul sau este membru IFAC, se angajeaza sa furnizeze aceste servicii in conformitate cu standardele si etica IFAC.? Auditorul este inregistrat ca un auditor statutar in registrul public al unui organism de supraveghere publica intr-un stat membru al UE, in conformitate cu Directiva 2006/43/CEAuditorul va prezenta o echipa de minim 3 expertipentru: - realizarea Rapoartelor intermediare pentru fiecare aplicatie de plata- anual, Raportul privind Constatarile factuale ;
- Raportul final, odata cu ultima aplicatie de plata privind proiectul., Informatii privind subcontractantiiInformatii privind subcontractantii- Ofertantul trebuie sa indice in ofertele lor partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere alesubcontractantilor propusi;, Cerinte valabile pentru sustinator Standarde de asigurarea calitatiiCertificat ISO 9001/2001 sau alte documente echivalente acceptate, pentru domeniul contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2012 13:45