Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit financiar pentru proiectul,, Reabilitarea Statiei de epurare ape uzate Eforie Sud".


Detaliu pentru invitatia numarul 328007
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: S.C RAJA S.A CONSTANTA
Numar invitatie: 328007/25.05.2012
Denumire contract: Servicii de audit financiar pentru proiectul, , Reabilitarea Statiei de epurare ape uzate Eforie Sud".
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C RAJA S.A CONSTANTACod fiscal: r1890420, Adresa: Str Calarasi 22-24, Constanta, Constanta, Telefon: 664046, Fax: 664046
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str Calarasi 22-24, Constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900590, telefon: +40 241664046, fax: +40 241664046, persoana de contact: Directia Dezvoltare si Finantari Externe
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str Calarasi 22-24, Constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900590, sala de sedinte Directia Economica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit financiar pentru proiectul, , Reabilitarea Statiei de epurare ape uzate Eforie Sud".
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Auditul financiar anual al proiectului, , Reabilitarea Statiei de epurare ape uzate Eforie Sud".Obiectivul contractului este verificarea implementarii proiectului de catre auditorul financiar, prin proceduri specifice, precum si transmiterea catre Beneficiar, in conformitate cu procedurile agreate executate, a rapoartelor intermediare pentru fiecare aplicatie de plata in parte( in conditiile prevazute la Cap. III.2.3) pct.2), a Raportului Constatarilor Factuale, anual si un Raport final, odata cu ultima cerere de rambursare.Verificarea consta in examinarea de catre Auditor a informatiilor factuale ce rezulta din implementarea de catre Beneficiar a clauzelor Contractului de Finantare si compararea acestora cu termenii si conditiile Contractului de Finantare.
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 106, 435 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 2.000 lei.Valabilitate: 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie conform prevederilor Art. 86 alin 1)din HG 925/20062006 cu completarile si modificarile ulterioare. Un model de Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura de atribuie a contractului de achizitie publica este prezentat in Formularul 1.In cazuri exceptionale, inainte ca perioada de valabilitate sa expire, Autoritatea contractanta poate sa ceara ofertantilor sa extinda perioadade valabilitate pentru un numar anume de zile. Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. Operatorii economici incadrati conform Legii nr.346/14.07.2004 in categoria IMM, beneficiaza de reducerea cu 50% a criteriilor legate de cifra de afaceri, cuantumul garantiei de participare si garantiei de buna executie.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta o declaratie pe propria raspundere, conform anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.Garantie de participare la licitatie va fi inclusa in Oferta sau va fi depusa personal la inceputul sedintei de deschidere a ofertelor de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 10% din Suma Contractuala Acceptata, exclusiv TVA.Garantia de buna executie se constituie conform prevederilor Art. 90 din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Un model de Scrisoare de Garantie Bancara de Buna Executie este prezentat inFormularul 2.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formular 3: Informatii generale despre ofertantFormular 4: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormular 5: Certificatul de participare la licitatie cu oferta independentaFormularul 6: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1.Formularul 7: Date despre societatea mixta/consortiuFormularul 8: Acordul de asociere se va prezenta numai de liderul de asociere.Acest Acord de asociere va fi legalizat de catre ofertantul castigator inainte de semnarea contractului cu Autoritatea contractantaFormularul 9: Declaratie privind eligibilitateaFormularul 10: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181.Se va prezenta: - Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Neindeplinirea cerintei va conduce automat la excluderea operatorului economic.- Certificat privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Neindeplinirea cerintei va conduce automat la excluderea operatorului economic.Nota: 1. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Felix STROE- Director General- Aurel PRESURA- Director General Adj.- Tereza BARANESCU- Director Economic- Elena SFRIFA- Director Juridic- Niculae MUSAT- Director R.U.A.I.- Ion PREDA- DirectorD.F.E.- Stelian BUDES- Sef UIPD2. In cazul in care a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari, in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea, , conform cu originalul"3. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea, , conform cu originalul". Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: Pentru persoane juridice/fizice romane- cerinta obligatorie: Se va prezenta Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/imputernicite, administratori, obiect de activitate, etc., eliberat cu cel mult 30 zile inaintea deschiderii ofertelor.Acesta trebuie sa dovedeasca ca operatorul are in obiectul de activitate, activitatile ce fac obiectul prezentului contract.Forma de prezentare: document original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul".In situatia in care ofertantul clasat pe primul loc prezinta o copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul", inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatulprocedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original /copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.Pentru persoane juridice /fizice straine- cerinta obligatorie: Se vor prezenta Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/imputernicite, administratori, obiect de activitate, etc.Acesta trebuie sa dovedeasca ca operatorul are in obiectul de activitate, activitatile ce fac obiectul prezentului contract.Forma de prezentare: document original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul".Documentele echivalente cu cele solicitate emise de autoritati/institutii abilitate din alte state, vor fi prezentate in copii traduse. Operatorul economic va face dovada traducerii legalizate a documentelor oricand acest lucru este solicitat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1. Cifra medie anuala de afaceri globala realizata pe ultimii 3 anisa fie mai mare decat 165.000 lei.Se vor prezenta: Situatiile financiare din ultimii 3 ani incheiati, vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice (sau autoritati similare competente in tarile de origine) sau documentele echivalente acestora in tara de origine a ofertantului. Se vor prezenta Bilanturile contabile /extrase de bilant (in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul) /Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati /Rapoartele cenzorilor, incheiate in ultimii 3 ani .Documentelor solicitate se vor prezenta in copii., Documentele originale emise in alta limba decat limba romana vor fi traduse si legalizate. Operatorii economici romani vor face dovada existenteidocumentelor originale oricand acest lucru este solicitat.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv: ANUL CURS EURO2008 3, 68262009 4, 23992010 4, 21222011 4, 2391Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.int), In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categ Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004. Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM- urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri la 50% va prezenta o declaratie pe propria raspundere, conform anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor., Cerinta nr. 2. Cerinte valabile pentru sustinator.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiarava completa Formularul nr. 9- Declaratie privind eligibilitatea si toate documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare pentru care acorda sustinerea.Angajamentul trebuie sa precizeze concret pentru ce se acorda sustinerea ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1.Experienta similara.Lista principalelor servicii efectuate in ultimii 3 ani.Din lista prezentata, auditorul trebuie sa dovedeasca ca, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, a efectuat cel putin 1 (un) contract de servicii de audit financiar, in valoare minima de 100.000 lei (val.fara TVA).Se va prezentaFormularul 11 -Lista principalelor serviciiefectuate in ultimii 3 ani ( la data depunerii ofertei), continand valori, perioade de prestatie, beneficiari., Pentru contractul invocat in sustinerea experientei similare se va completa Formular 11.1 ? Fise experienta similara, la care se vor anexa urmatoarele documente: -copie dupa partile din Contractul invocat, din care sa rezulte denumirea contractului, beneficiarul/partile contractante, data incheierii contractului, obiectul, valoarea si durata contractului- Recomandare de la Beneficiarul investitiei, care sa contina datele de identificare a contractului declarat, datele de incepere si de finalizare a contractului, val initiala a contractului, valoarea finala a contractului (valoarea platilor).* Pentru contractele exprimate in alte monede decat lei se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Central europeana (info: www.ecb.ro) pentru anul in care contractul pentru respectivul proiect a fost semnat.Experientasimilarase dovedeste cu contracte incheiate si finalizate., Cerinta nr. 2. Dotarea cu personalOfertantul trebuie sa respecte: ? Auditorul este membru a unei institutii/organism de contabilitate/audit, care la randul sau este membru IFAC.?Auditorul daca nu este membru a unei institutii/organism de contabilitate/audit, care la randul sau este membru IFAC, se angajeaza sa furnizeze aceste servicii in conformitate cu standardele si etica IFAC.? Auditorul este inregistrat ca un auditor statutar in registrul public al unui organism de supraveghere publica intr-un stat membru al UE, in conformitate cu Directiva 2006/43/CEAuditorul va prezenta o echipa de minim 3 expertipentru: - realizarea Rapoartelor intermediare pentru fiecare aplicatie de plata;
- anual, Raportul privind Constatarile factuale ;
- Raportul final, odata cu ultima aplicatie de plata privind proiectul., Auditorul va indeplini acest angajament in conformitate cu: - Standardul International privind Serviciile Conexe 4400 (?ISRS?) Angajamente pentru realizarea procedurilor agreate privind informatiile financiare emis de catre IFAC si adoptat de catre Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR);
- Codul etic emis de catre IFAC si adoptat de catre CAFR.Se vor prezenta urmatoarele documente: -Formular 12: Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere- Formular 13: Personalul cheie angajat in contract.Operatorii economici pot prezenta , pe langa contracte de colaborare cu pers. de specialitate care nu suntangajati permanenti ai ofertantului, si angajamente.In cazul prezentarii unui angajament, doar daca este declarat castigator, operatorul economic va incheia contract/contracte individuale de munca cu expertul/ expertii propusi., Cerinta nr. 3. Informatii privind subcontractantiiOfertantul trebuie sa indice in ofertele lor partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere alesubcontractantilor propusi;Se va prezenta Formularul 14: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraForma de prezentare: document original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinta nr. 4. Cerinte valabile pentru sustinator.In cazul in care ofertantul isi demonstreazacapacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantuluiresursele tehnice si profesionale invocate.In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare cum ar fi experienta similara reflectata prin prezentarea unor liste servicii prestate intr-o perioada anterioara, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa, Persoana care asiguratehnico- profesionala va completa Formularul 9- Declaratie privind eligibilitatea si toate documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare pentru care acorda sustinerea.Angajamentul trebuie sa precizeze concret pentru ce se acorda sustinerea ofertantului. Standarde de asigurarea calitatiiCertificat ISO 9001/2001 sau alte documente echivalente acceptate, pentru domeniul contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 14:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer