Achizitie publica - servicii de audit financiar pentru proiectul Reabilitarea si refunctionalizarea Corpurilor B, C, D SI E din CETATEA ORADEA in vederea demararii celei de-a - II - a etape de reabilitare si refunctionalizare si introducerii in circuitul turistic al CETATI
Detaliu pentru invitatia numarul 340474
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340474/03.12.2012
Denumire contract: servicii de audit financiar pentru proiectul Reabilitarea sirefunctionalizarea Corpurilor B, C, D SI E din CETATEA ORADEA in vederea demararii celei de-a - II - a etape de reabilitare sirefunctionalizare si introducerii in circuitul turistic al CETATII ORADEA CETATEA ORADEA, CENTRU MULTICULTURAL SI MULTICONFESIONAL EUROPEAN - ETAPA II? (contract nr.2947 /14.03.2012, COD SMIS 22178)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: 0259.437000, 0259.436276, Fax: 0259.437000, 0259.436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 259437000, fax: +40 259409406, persoana de contact: Biroul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei municipiului Oradea- Sala Mica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de audit financiar pentru proiectul Reabilitarea sirefunctionalizarea Corpurilor B, C, D SI E din CETATEA ORADEA in vederea demararii celei de-a - II - a etape de reabilitare sirefunctionalizare si introducerii in circuitul turistic al CETATII ORADEA CETATEA ORADEA, CENTRU MULTICULTURAL SI MULTICONFESIONAL EUROPEAN - ETAPA II? (contract nr.2947 /14.03.2012, COD SMIS 22178)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de audit financiar pentru proiectul Reabilitarea sirefunctionalizarea Corpurilor B, C, D SI E din CETATEA ORADEA in vederea demararii celei de-a - II - a etape de reabilitare sirefunctionalizare si introducerii in circuitul turistic al CETATII ORADEA CETATEA ORADEA, CENTRU MULTICULTURAL SI MULTICONFESIONAL EUROPEAN - ETAPA II? (contract nr.2947 /14.03.2012, COD SMIS 22178)
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 407, 583 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
7.500 lei Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: b) Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante conform formularului anexat. b) ordin de plata insotit de un extras de cont, in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea. c)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - asigurare de garantii- Perioada de valabilitate a garantiei- 90 zile de la data depunerii ofertelor.Mentionam ca in situatia in care garantia de participare va fi in alta valuta, data la care se face echivalenta leu/alta valuta va fi cu cel putin 3 (trei) zile calendaristice fata de data limita de depunere a ofertei.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara tva a contractului si se va putea constitui prin una din urmatoarele modalitati, devenind anexa la contractul incheiat :1. scrisoare de garantie bancara 2. instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari-asigurare de garantii 3. retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita prezentarea unui CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 INTRAT IN VIGOARE LA 20.10.2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Se solicita prezentarea unei declaratii completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, conform ? Formularului din documentatie- DECLARATIE privind calitatea de participant la procedura?Se solicita prezentarea unei declaratii completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, conform ? Formularului nr. 10- DECLARATIE privind situatia personala a ofertantului?- prin care sa dovedeasca ca nu se incadreaza la prevederile art 180 , 181 si art 69?1 din OUG 34/2006.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractte sunt: Mircea Malan -ViceprimarSim Dumitru ?Sef ServiciuMos Marius- Director Executiv D.M.P.F.I.Ioan Maghiar ? ConsilierMarge Adina? Sef BirouManuela Maghiar- ConsilierBorbei Eugenia- DirectorFlorea Eduard- DirectorIonut Serac -ConsilierOvidiu Muresan- ViceprimarDana Motoc ? ConsilierCristian Mihoc - ConsilierCristian Delcea - ConsilierDan Antoniu- ConsilierIulia Kocsis- ConsilierAdriana Mihelea- ConsilierNadia Has-Sef ServiciuCiorba Ionut- ConsilierConsilieri locali -Delorean Ion Iulius, Caciora Ciprian, Corches Dorin, Cupsa Ioan, Dan Octavian, Felea Ioan, Fleisz Ioan, Hossu Bogdan, Huszar Istvan, Ilie Cristian, Lepadatu Mircea, Lezeu Petru, Luca Dorel, Manea Mihai, Mercea Pavel, Muresean Ovidiu, Negrean Daniel, Pasztor Sandor, Popa Claudiu, Sarkozi Zoltan, Szabo Iozsef, Tau Ioan, Tifor Dorel, Vulcu DanielPrezentare Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (eliberat de D.G.F.P) si la bugetul local (eliberat de directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva). Certificatele de atestare fiscala/certificatele privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in sensul ca acestea trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii exigibile in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertei.Forma de prezentare: copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul". Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata-certificatul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca: obiectul de activitate al ofertantului permite prestarea serviciilor ce fac obiectul achizitiei (servicii de audit financiar) la datele la zi ale firmei, nu figureaza mentiuni referitoare la faptul ca ofertantul a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindicForma de prezentare- certificatul se va prezenta in copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea"conform cu originalul".Se va prezenta de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator, in original sau copie legalizata.Autorizatie de functionare eliberata de Camera Auditorilor Financiari din Romania;Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR);Carnet de membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul in curs ? in copie legalizata;Declaratie pe propria raspundere a Auditorului financiar din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare si competenta profesionala al Camerei Auditorilor Financiari din Romania ? in original;Conditiile privitoare la autorizarea prestarii serviciilor de audit financiar sunt impuse de HG433/27.04.2011 pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Camerei Auditorilor Financiari din Romania.Aplicabilitatea in cadrul procedurii (2): In situatia in care din documentele solicitate in acest sens nu reiese ca ofertantul este autorizat pentru desfasurarea de activitati ce fac obiectul achizitiei conditia referitoare la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) va fi considerata neindeplinita iar oferta inacceptabila in bza art 36 alin 1 lit b din HG 925/2006.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5 alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizatAplicabilitatea in cadrul procedurii (1): In situatia in care din documentele solicitate la capitolul III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului, reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 art.181 sau de art. 69?1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractractului de achizitie publica. Sunt asimilati situatiei expuse mai sus ofertantii care au emise pe numele lor documente constatatoare inregistrate la ANRMAP, care atesta neindeplinirea obligatiilor contractuale in sensul prevederilor art 181 din OUG 34/2006 respectiv ale art.97^1 din HG nr.925/2006.In situatia in care cele declarate in cadrul CERTIFICATului de participare la licitatie cu oferta independenta, se dovedesc a fi neadevarate si/sau incomplete in orice privinta ofertantul in cauza va fi descalificat in baza punctului II.2 din certificatul in cauza.Nota: In cazul persoanelor juridice straine, autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste candidatul sau ofertantul.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani fiscali 2009, 2010 si 2011, sa fie de : - minim 800.000 leiSe vor prezenta Fisa de informatii generale; .Bilanturile contabile pentru anii 2009, 2010 si 2011 ? vizate si inregistrate la organele competente, in copie cu mentiunea?conform cu originalul? Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE31.12.2011- 1 euro =4.3197 Ron31.12.2010- 1 euro =4.2848 Ron31.12.2009- 1 euro =4.2282 Ron
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, pentru a se asigura ca prest are experienta si capacitatea tehnica de indepl a ctr-ului.Cerinta minima privind experienta profesionala: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani (calc pana la data depunerii ofertei), un contract similar in valoare de minim 407.583 lei fara TVA, sau maxim 3 contracte similare a caror valoare cumulata sa fie de minim 407.583 lei fara TVA.In acest sens se vor prezenta urm: Lista servici sim + Formular de experienta similara pentru serv solicitate, insotita de certif din partea benef/decl a op economic(daca benef. este pers. fizica), ptr cele mai imp servicii similare din care sa rezulte serviciile, valoarea acestora si durata ., Declaratie privind efectivul mediu anual al pers angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani: Lista cu pers responsabilepentruprestarea serviciilor ce fac obiectul achiz prin care sa faca dovada ca detine minim 3 pers avand calitatea de auditorfinanciar cu carnet vizat la zi CAFR, din care cel putin 1 persoana sa fi avut minim 5 ani experienta.Decl privind efectivele medii anuale ale pers angajat si al cadrelor de conducere;Decl de exclusiv si disponib ptr fiecare persoana nominalizata in cadrul listei cu personae responsabile pentru prest serviciilor ce fac obiectul prez achiz;CVSe vor atasa documente relevante care sa ateste indeplinirea cerintelor: Copii dupa diploma/diplome mentionata/mentionate in CV-uri, certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de calitate in conformitate cu ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru ce face obiectul achizitiei (servicii de audit financiar). Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia este atasata pe SEAP la sectiunea Documentatie si Clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2012 15:06