Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit financiar pentru proiectul ''Restaurarea ansamblului monument istoric Parcul Central Simion Barnutiu si Cazino din Cluj-Napoca''


Detaliu pentru invitatia numarul 321974
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Cluj-Napoca
Numar invitatie: 321974/19.03.2012
Denumire contract: Servicii de audit financiar pentru proiectul ''Restaurarea ansamblului monument istoric Parcul Central Simion Barnutiu si Cazino din Cluj-Napoca''
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Cluj-NapocaCod fiscal: 4305857, Adresa: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Telefon: 0264/592588, Fax: 0264/431575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400001, telefon: +40 264596030, fax: +40 264431575, persoana de contact: lucia lupea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante Calea Motilor nr. 1-3, Cluj-Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit financiar pentru proiectul ''Restaurarea ansamblului monument istoric Parcul Central Simion Barnutiu si Cazino din Cluj-Napoca''
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit financiar pentru proiectul ''Restaurarea ansamblului monument istoric Parcul Central Simion Barnutiu si Cazino din Cluj-Napoca''
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare: 4000 lei si va fi irevocabila si valabila 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru part.: * instrument de garantare (Formular 11) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in ORIGINAL, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in care emitentul este o banca/societate bancara/societate de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia - instrumentul de garantare, prezentat in ORIGINAL poate fi exprimat si in euro astfel incat sa echivaleze garantia solicitata in lei la cursul stabilit de BNR pentru data de 17.02.2012, respectiv 1 euro= 4, 3533 lei. - instrumentul de garantare emis in conditiile legii, trebuie sa prevada faptul ca plata se va face neconditionat, in urmatoarea situatii de culpa ale celui care o constituie: a) ofertantul ____ si-a retras oferta in perioada de valabilitate acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul ____ nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul ______a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei, d) autoritatea contractanta va aplica prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006 modificata si va retine suma de 2000 lei) . Nu se accepta bilet la ordin si fila CEC! depunerea la autoritatea contractanta cu cel putin 24 de ore inainte de data deschiderii ofertelor a unui ordin de plata in lei in contul deschis la BN Trezoreria Cluj, CUI 4305857, cont RO17TREZ2165006XXX006924.depunere in numerar in lei la casieria autoritatii contractante , str.Motilor , nr. 7
Garantie de buna executie
garantie de buna executie 5% din valoarea contractului de servicii fara TVA, constituita in una din modalitatile prev. la art. 90 din HG 925/2006 modificata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul 12C2).Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A; - cazier judiciar pentru persoana juridica/persoanele juridice ofertante emis de catre IPJ3).Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 B;4).Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006( privind persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in sensul art.69 OUG 34/2006( persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: viceprimar cu atributii delegate de primar, Radu Moisin, viceprimar, pres comisiei evaluare Laszlo Attila, director Virgil Porutiu, manager contract Ovidiu Cimpean, totodata si membri ai comisiei evaluare si, Lucia Lupea, Ioan Bogdan) si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul S;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69^1din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.5).Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );6).Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );Certificatele mentionate la punctele 6) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 (Formularul M) 1. CertificatconstatatoremisdeOficiulRegistrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste faptul ca ofertantul desfasoara activitati care fac obiectul prezentei achizitii, precum si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedurainsolventei, inoriginal/in copie legalizata/copie conform cu originalul, valabil la data sedintei de deschidere a ofertelor, in conformitate cu legislatia in vigoare.2. Dovada inscrierii in Registrul Public al Auditorilor din Romania, intocmit de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR) si ca detin viza CAFR, cu valabilitate la data deschiderii ofertelor, sau echivalent.pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globalea ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie in valoare de minim 200.000 lei sau echivalent euro (transformarea leu-euro se va realiza la cursul mediu al euro pentru fiecare an, conform datelor furnizate de Banca Nationala a Romaniei - www.bnr.ro)Nota: in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani contracte de servicii avand ca obiect auditarea financiara pt proiecte de investitii, cu valoarea cucumulata de minim 150, 000.00 lei fara TVA(a serv de audit) ? din cel mult 3 contracte; Declaratie privind lista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarea serviciilor se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientulbeneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea serviciilor prestate se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;, Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorii experti cheie: Expert cheie 1: Auditor financiarSa fie membru al CAFR (Camera Auditorilor Financiari din Romania) sau membru al unei organizatii similare recunoscute in plan european (de ex. ACCA)- auditorul trebuie sa fie licentiat al unei facultati cu profil economic sau o facultate cu un alt profil, caz in care trebuie sa fi urmat un program de pregatire suplimentara cu profil economic(Cf art. 32 al ROF CAFR, art. 4 Directia 8/1984 a CE si art. 54 alin. 3 lit g din Tratat CEE)Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Declaratia va fi insotita de CV ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indepl contractului, Informatii privind subcontractantii si specializarea acestora ? daca e cazul, Acordul de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna ? Pentru orice asociat se vor prezenta documentele de calificare solicitate la punctele III.2.1. a) si III.2.1.b) din documentatia de atribuire. Acestea vor fi prezentate in conformitate cu prevederile Anexei 2 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011 care este atasata in sectiunea Formulare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2012 14:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer