Achizitie publica - Servicii de audit financiar pentru proiectul ?RESTAURAREA, CONSOLIDAREA, PROTECTIA, CONSERVAREA SI PUNEREA IN VALOARE A SITULUI ARHEOLOGIC ?CETATEA CAPIDAVA?, cod SMIS 31212
Detaliu pentru invitatia numarul 354872
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354872/18.10.2013
Denumire contract: Servicii de audit financiar pentru proiectul ?RESTAURAREA, CONSOLIDAREA, PROTECTIA, CONSERVAREA SI PUNEREA IN VALOARE A SITULUI ARHEOLOGIC ?CETATEA CAPIDAVA?, cod SMIS 31212
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL CONSTANTACod fiscal: 2981739, Adresa: BD.TOMIS 51, Constanta, Telefon: 0241708413, Fax: 0241488411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD.TOMIS 51, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 241708413, fax: +40 241488411, persoana de contact: MIHAELA LUNGU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Constanta, Bd.Tomis nr.51, Constanta, Judetul Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit financiar pentru proiectul ?RESTAURAREA, CONSOLIDAREA, PROTECTIA, CONSERVAREA SI PUNEREA IN VALOARE A SITULUI ARHEOLOGIC ?CETATEA CAPIDAVA?, cod SMIS 31212
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit financiar pentru proiectul ?RESTAURAREA, CONSOLIDAREA, PROTECTIA, CONSERVAREA SI PUNEREA IN VALOARE A SITULUI ARHEOLOGIC ?CETATEA CAPIDAVA?, Cod SMIS 31212.
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de particip, GP se solicita in cuantum de 3.000 lei.Pt.GP constituita in alta mondeda decat leu, se va calcula la cursul leu/valuta comunicat de BNR din data publicarii invitatiei de participare.GP se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO08TREZ2315006XXX000433 deschis la Trez. Mun.Constanta, CUI 2981739, sau printr-un instrum.de garantare emis in cond.legii de o societ.bancara ori o societ.de asigurari, cf.art.86 alin.(1)din HG nr.925/2006.In condit.in care un grup de operat.economici depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prev.Legii privind stiml.infiint.si dezvol.IMM-urilor nr.346/2004, in cond.in care fiecare membru al asocierii respecta cond. de incadr.in preved.legii anterior mentionate.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constit.garantiei pt.particip, in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile.Nota: In cazul unei contestatii si CNSC respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, AC, va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, respectandu-se preved. art. 278^1 alin.(1)lit.a)din OUG nr.34/2006 cu modif.si complet.ulterioare, suma reprezentand 1% din val.estimata, respectiv: 1.600lei.GP se va returna de catre AC conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006, cu modif. si complet.ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.(Formular nr.14)
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5 % din pretul contractului, fara T.V.A. Constituire: prin instrument de garantare conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Constit. prin retineri succesive din situatiile de plata, atunci garantia de buna executie se va constitui dupa cum urmeaza: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, conform prevederilor HG nr. 1045/2011. Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art.92 alin.(2)din H.G.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 : Prezentarea Fisei de informatii generale si declararea ciferei medii anuale pe ultimii 3 ani.Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 300.000 lei. Pentru echivalentul in lei al valorilor exprimate in alta valuta se va lua in considerare in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv., Cerinta 2Bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani (2010, 2011, 2012), vizate si inregistrate la organele competente, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, stampilate si semnate de ofertant. sau orice alte documente care atesta situatia economica si financiara.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta aceste documente, acesta va prezenta orice alte documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta imaginea fidela a situatiei economice si financiare.Pentru persoane juridicestraine se vor depune traduceri autorizate si legalizate in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta 2Experienta similara in domeniul contractului: ofertantul va face dovada ca in ultimii 3 ani a prestat servicii de audit financiar in valoare cumulata de min. 100.000 lei fara TVA, se pot prezenta maxim 2 contracte pentru indeplinirea cerintei.Cerinte pt.demonstrarea exp.similara: Fisa de experientasimilara;prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnat de o autoritate contractanta ori de catre clientul beneficiar, care sa confirme experienta similara astfel cum a fost solicitata, respectiv din care sa rezulte: denumirea client/autoritate, valoarea contractului, modul de indeplinire a contractului si perioada derularii contractului.Nota: Nr. de ani solicitati ptr. demonstr. exp. similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Echiv. in lei al valorilor exprimate in euro se va calcula utilizand cursul lei/euro mediu BNR pentru anul respectiv. Ptr. alte monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR, aferente anilor respectivi. In cazul particip. la derularea unor contracte simil. in calit. de asoc.sa se prezinte documente justific.din care sa rezulte indeplinirea cerintelor exp. similara., Cerinta 3Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care dispuneofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant., Personal minim necesar: a) 2 (doi)auditori financiari autorizati ?cerinte : membru al CAFR (Camera Auditorilor Financiari din Romania); auditorul financiar trebuie sa fie inscris in Registrul Public a Auditorilor Financiari Activi intocmit de Camera Auditorilor Financiari din Romania si sa detina carnet de membru CAFR vizat cu mentiunea "ACTIV" pentru anul 2013, precum si certificat (autorizatie) de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR), cf.OUG 75/1999 privind activitatea de audit financiar, Nota: Pentru operatorii economici straini se vor accepta documente echivalente, valabile in tara unde ofertantul este rezident., b)2 (doi) economisti ?cerinte: studii superioare in stiinte economice, economist, participarea in cel putin un contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare cu obiectul achizitiei.Ofertantul este liber sa adauge specialsti pentru indeplinirea optima a activitatilor., Cerinte pentru personalul alocat: - Pentru specialistii solicitati la lit.a) se vor prezenta carnet de membru CAFR vizat cu mentiunea ?ACTIV? pentru anul 2013, precum si certificat (autorizatie) de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR), conform OUG nr.75/1999 privind activitatea de audit financiar, in termen de valabiliate la data limita de depunere a ofertelor.- diplome studii, CV - uri pentru personalul solicitat la lit.b), CV - uri care vor include informatii referitoare la experienta anterioara incluzand detalii referitoare la proiectele realizate, perioadele, pozitia detinuta in cadrul echipei actuale, numele angajatorului, atributiile, numele si datele de contact ale persoanelor care pot confirma experienta similara ;Pentru personalul al carui angajament a fost obtinut in vederea derularii contractului, completarea unei declaratii de disponibilitate sau angajament de participare, pentru serviciile care urmeaza a fi prestate in perioada contractuala.Pe parcursul derularii contractului, datorita importantei personalului si necesitatii calificarii acestuia, contractantul sa nu aiba dreptul de a inlocui personalul nominalizat in oferta fara acceptul autoritatii contractante si sa se introduca precizarea ca eventuala inlocuire a acestora nu tebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2013 14:42