Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit financiar pt.proiectul «Reabilitarea si dotarea scolilor speciale judetul Iasi"


Detaliu pentru invitatia numarul 274705
Autoritate contractanta
JUDETUL IASI
Cod de identificare fiscala: 4540712
Adresa: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi
Telefon: 0232/235.100
Fax: 0232/214.425, 210.336;
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de audit financiar pt.proiectul «Reabilitarea si dotarea scolilor speciale judetul Iasi"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Contract de achizitie publica de servicii de audit financiar pentru proiectul «Reabilitarea, modernizarea si dotarea scolilor speciale din jutetul Iasi» cod SMIS 3381. Finantat prin POR 2007-2013, Axa prioritara 3, Domeniu Major de Interventie 3.4 ? Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrasctructurii pentru formare profesionala continua, cod SMIS 3381 si bugetul local.
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 07.12.2010 15:49
Data limita de depunere a ofertelor: 20.12.2010 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: CONSILIUL JUDETEAN IASI, cod fiscal 4540712Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69Iasi Cod postal: 700075 Tara: ROMANIA
Data si ora deschiderii ofertelor: 20.12.2010 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CONSILIUL JUDETEAN IASI, cod fiscal 4540712Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69Iasi Cod postal: 700075 Tara: ROMANIA
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 188, 206.25 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din OUG nr.34/2006;
- CUI;
- Certificat constatator emis de ORC;
- Autorizarea societatii comerciale pentru a desfasura activitatea de audit financiar;
- Ofertantii trebuie sa prezinte urmatoarele documente: Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR; Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul in care are loc procedura de achizitie publica;Declaratie pe propria raspundere a auditorului financiar din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de Monitorizare si competenta profesionala al CAFR;
- Demonstrarea capacitatii printr-un contract care a avut ca obiect prestarea de servicii similare celor ce fac obiectul procedurii de achizitie in cauza, incheiat si finalizat in ultimii 3 ani;
- Prezentarea unei recomandari/ document constatator/P.V.de receptie din partea beneficiarului, pentru contractul similar prezentat in copie.
SEAP sau sediul autoritatii contractante
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer