Achizitie publica - Servicii de audit financiar si tehnic pentru proiectul ?Sistem de eEducatie pentru evaluarea calitatii in invatamantul superior din Romania (SeECIS)?
Detaliu pentru invitatia numarul 320356
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320356/17.02.2012
Denumire contract: Servicii de audit financiar si tehnic pentru proiectul ?Sistem de eEducatie pentru evaluarea calitatii in invatamantul superior din Romania (SeECIS)?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Romana de Asigurare a Calitatii in Invatamantul SuperiorCod fiscal: 18476245, Adresa: Bd. Schitu Magureanu nr. 1, Bucuresti, Telefon: 0212067626, Fax: 0213127135
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit financiar si tehnic pentru proiectul ?Sistem de eEducatie pentru evaluarea calitatii in invatamantul superior din Romania (SeECIS)?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit financiar si tehnic pentru proiectul ?Sistem de eEducatie pentru evaluarea calitatii in invatamantul superior din Romania (SeECIS)? conform specificatiilor din Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 342, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 5.000 lei. Valabilitatea garantiei: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 (Formular nr.15 daca este cazul).Garantia de participare constituita prin instrument de garantare emis in conditiile legii va prevede faptul ca la cererea scrisa a autoritatii contractante, institutia care a emis garantia va da curs cererii autoritatii contractante in cazul aplicarii dispozitiilor art. 278¹ alin (1) din OUG nr.34/2006. Dovada constituirii garantiei de participare prin virament bancar sau prin alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, trebuie transmisa in S.E.A.P.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/ acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul in care ofertantul depune o contestatie referitoare la procedura de atribuire, iar Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge aceasta contestatie, se va retine din garantia de participare suma de 3420 lei, in conditiile prevazute la art. 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
1. Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti (Formular nr. 16).2. Cuantumul garantiei de buna executie este de10% din pretul contractului, fara TVA.3. Forma de constituire a garantiei de buna executie: Conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.4. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie este egala cu durata contractului.5. Garantia de buna executie constituita de contractantul incadrat conform legii in categoria I.M.M.-urilor va fi admisa in cuantum de 50% fata de suma fixa solicitata. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria I.M.M.-urilor, persoane fizice si/sau juridice romane ori straine, careia i s-a atribuit contractul, beneficiaza de aceeasi reducere a garantiei de buna executie.6. Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declr privind neincadrarea in art180 din OUG nr 34/2006 - Formular 1 depus in original. Incadrarea la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura. 2. Declr privind neincadrarea in prevederile art181 din OUG nr 34/2006. Formular 2 depus in original. Certif constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale; din certificateleprezentate va trebui sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 3. Declr privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG nr 34/2006 (declaratia va fi depusa de catre Ofertant/Ofertant asociat/ Subcontractant/Tert sustinator). Formular 3 depus in original. Incadrarea la art. 69¹ din OUG nr 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura. Persoanele cu functie de decizie din cadrul AC in ceea ce priveste procedura: Pavel Nastase, Tanase Ioan, Popescu Decebal, Sarbu Oana, Lolea Marilena, Bajenaru Mihaela, Sova Robert, Dumitrascu Livia. 4. Declr privind calitatea de participant la procedura. Formular 4 depus in original. 5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Formular 5 depus in original. 1. Certif constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Pentru persoanele juridice romane se va prezenta Certif constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Pentru persoanele fizice romane se va prezenta Autorizatia de functionare; Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere autorizata si legalizata in limba romana sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? in limba romana). Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, pentru conformitate documentul in original / copie legalizata. 2. Acte doveditoare a capacitatii de exercitare a activitatilor de audit: Autorizatie emisa de Camera Auditorilor Financiari din Romania sau adeverinta de la CAFR privind inregistrarea ofertantului in Registrul auditorilor financiari activi in anul 2011 (autorizatiile mentionate se solicita a fi prezentate de catre persoanele fizice si nu de catre ofertant).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privindcifra de afaceri, Media cifrei de afaceri globala - Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa demonstreze ca media cifrei de afaceriglobala pe ultimii trei ani (2008, 2009 si 2010) este de minim 600.000 lei.In cazul in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferentanului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prinraportare la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011., Prezentare Bilanturi Contabile aferente exercitiilor financiare 2008, 2009 si2010.In cazul in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani (se vor calcula ultimii 3 ani pana la data depunerii ofertelor), Ofertantul va dovedi ca a prestat unul sau mai multe contracte, prestate in ultimii 3 ani (se vor calcula ultimii 3 ani pana la data depunerii ofertelor), in care sa fi prestat servicii similare de auditare financiara, contracte in valoare cumulata de minimum 150.000 lei.Documente suport (recomandari/documente constatatoare/procese-verbale de receptie la terminarea prestarii serviciilor/copii ale partilor relevante din contract) care vor contine obligatoriu date referitoare la: - Beneficiarul contractului- Tipul bunurilor livrate / serviciilor prestate- Perioada in care s-a realizat contractul- Valoarea contractului, Ofertantul va dovedi ca a prestat unul sau mai multe contracte, prestate in ultimii 3 ani (se vor calcula ultimii 3 ani pana la data depunerii ofertelor), in care sa fi prestat servicii similare de auditare tehnica, contracte in valoare cumulata de minimum 150.000 lei.Documente suport (recomandari/documente constatatoare/procese-verbale de receptie la terminarea prestarii serviciilor/copii ale partilor relevante din contract) care vor contine obligatoriu date referitoare la: - Beneficiarul contractului- Tipul bunurilor livrate / serviciilor prestate- Perioada in care s-a realizat contractul- Valoarea contractului, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personalul de specialitate: Manager de proiect (1 specialist): - Diploma de absolvire studii universitare de lunga durata in domeniul economic sau o disciplina echivalenta;
- Certificare profesionala in domeniul managementului de proiect, eliberata de o institutie nationala sau internationala autorizata PMI, IPMA sau echivalent, master sau program de formare profesionala in managementul proiectelor;
- Minimum 3 ani de experienta in domeniul managementului de proiecte;Se solicita experienta in cel putin un proiect similar iar sustinerea acesteia se va face prin CV cu mentiunea ca ofertantului clasat pe locul I i se vor putea solicita recomandari, inainte de comunicarea rezultatului procedurii., Auditor Financiar Senior (1 specialist): - Diploma de absolvire studii universitare de lunga durata in domeniul economic sau o disciplina echivalenta;
- Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de Camera Auditorilor Financiari din Romania;
- Carnet de membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania vizat cu mentiunea activ la data limita de depunere a ofertelor;
- Minimum 3 ani experienta profesionala specifica in domeniul auditului financiar;Se solicita experienta in cel putin un proiect similar iar sustinerea acesteia se va face prin CV cu mentiunea ca ofertantului clasat pe locul I i se vor putea solicita recomandari, inainte de comunicarea rezultatului procedurii., Auditor Financiar (1 specialist): - Diploma de absolvire studii universitare de lunga durata in domeniul economic sau o disciplina echivalenta;
- Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de Camera Auditorilor Financiari din Romania;
- Carnet de membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania vizat cu mentiunea activ la data limita de depunere a ofertelor;
- Minim 1 an experienta profesionala specifica in domeniul auditului financiar;Se solicita experienta in cel putin un proiect similar iar sustinerea acesteia se va face prin CV cu mentiunea ca ofertantului clasat pe locul I i se vor putea solicita recomandari, inainte de comunicarea rezultatului procedurii., Expert auditor tehnic (1 specialist): - Diploma de absolvire studii universitare de lunga durata in domeniul IT&C sau o disciplina echivalenta;
- Certificare ?Certified Information Security Manager (CISM)? sau echivalent;
- Minim 3 ani experienta ca auditor de sisteme informatice;Se solicita experienta in cel putin un proiect similar iar sustinerea acesteia se va face prin CV cu mentiunea ca ofertantului clasat pe locul I i se vor putea solicita recomandari, inainte de comunicarea rezultatului procedurii. Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii ? ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap; www.aracis.ro/noutati/anunturi-de-achizitii/; sediul ARACIS ( Bd Schitu Magureanu nr.1, et.1, sect 5, Bucuresti)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 16.02.2012 11:10