Achizitie publica - Servicii de audit financiar statutar in concordanta cu ISA, al situatiilor financiare individuale statutare la CONPET S.A. Ploiesti,intocmite pentru ex.fin.2012 si 2013, in conf.cu OMFP 3055/2009, asist.pt.intocmire set de situatii financiare indiv.in con
Detaliu pentru invitatia numarul 336812
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336812/05.10.2012
Denumire contract: Servicii de audit financiar statutar in concordanta cu ISA, al situatiilor financiare individuale statutare la CONPET S.A. Ploiesti, intocmite pentru ex.fin.2012 si 2013, in conf.cu OMFP 3055/2009, asist.pt.intocmire set de situatii financiare indiv.in conf.cu IFRS pentru ex.fin.2012 si 2013 si auditul statutar in concordanta cu ISA, al unui set de situatii financiare individuale intocmite in conformitate cu IFRS pentru exercitiile financiare 2012, 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONPET SA PLOIESTICod fiscal: RO 1350020, Adresa: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Ploiesti, Telefon: 0244/401360, Fax: 0244/402304
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SC CONPET SA, str. Rezervoarelor nr. 8, Ploiesti, la Biroul Documente Clasificate, situat in cladirea corp A, demisol, luni-joi intre orele 08.15 ? 16.00 si vineri intre orele 08.15 ? 13.00.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul II al SC CONPET SA Ploiesti, str. Rezervoarelor nr. 8 - sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit financiar statutar in concordanta cu ISA, al situatiilor financiare individuale statutare la CONPET S.A. Ploiesti, intocmite pentru ex.fin.2012 si 2013, in conf.cu OMFP 3055/2009, asist.pt.intocmire set de situatii financiare indiv.in conf.cu IFRS pentru ex.fin.2012 si 2013 si auditul statutar in concordanta cu ISA, al unui set de situatii financiare individuale intocmite in conformitate cu IFRS pentru exercitiile financiare 2012, 2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit financiar statutar in concordanta cu Standardele Internationale de Audit (?ISA?), al situatiilor financiare individuale statutare la S.C. CONPET S.A. Ploiesti, intocmite pentru exercitiile financiare incheiate la 31 decembrie 2012 si 31 decembrie 2013, in conformitate cu OMFP nr. 3055/2009, asistenta pentru intocmirea unui set de situatii financiare individuale intocmite in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiara (IFRS) pentru exercitiile financiare 2012 si 2013 si auditul statutar in concordanta cu ISA, al unui set de situatii financiare individuale intocmite in conformitate cu IFRS pentru exercitiile financiare 2012, 2013
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 315, 182 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie de participare: 6304 lei. Valabilitatea garantiei pentru participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constit.: conf.art. 86 alin.(1)?(3) din HG 925/2006: a) prin virament bancar in contul CONPET SA Ploiesti (RO38 RNCB 0205 0448 6570 0001, BCR Ploiesti); sau b)prin instrument de garantare emis de catre o societate bancara sau o soc.de asigurari, prezentat in ORIGINAL, irevocabil, in favoarea CONPET SA, elaborat conf.modelului din ?Formulare?, in cuantumul si pt.per.de valabilit.solicit.Instrum.de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat-ca soc.bancara sau soc.de asigurari va plati CONPET SA suma solicitata, la prima cerere scrisa si fara ca aceasta sa aiba oblig.sa-si motiveze cererea resp., cu cond.ca in cerere sa specif.ca suma ceruta este din cauza existentei uneia sau mai multora dintre situatiile prev.de art.87 din HG 925/2006 (si se enumera toate aceste situatii, lit. a)-c); in plus, instrum.de garantare trebuie sa prevada, la lit.d), in mod obligatoriu ca, in cazul in care ofertantul a formulat contestatie ce i-a fost respinsa de CNSC, CONPET are dreptul sa retina din garantia de part., iar soc.bancara/de asig.va elibera catre CONPET suma stab.in conf.cu art.278 ind.1 din OUG 34/2006:3152 lei.Docum.care confirma plata gar.de particip.va fi anexat plicului exterior.In cazul neprezentarii dovezii constituirii garantiei, pana cel tarziu la data si ora stab.pt.deschidere, conf.art. 86 (6) din HG 925/2006, oferta va fi respinsa, fiind decl.inacceptabila, potriv.prev.art.33 alin.(3), lit. b), corob.cu art.36 alin.(1) lit.a) din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul benef.de reducerea privind garantia de part., prev.de Legea nr.346/2004 privind IMM, acesta are obligatia de a anexa plicului ext.declaratia priv.IMM.Ofertantii asociati trebuie sa aiba fiecare calitatea de IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1. Ofertantul trebuie sa faca dovada cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani, de minimum 140000 euro, echivalent lei.Pentru conversia in RON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei / Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv., Cerinta nr. 2. Bilanturile contabile vizate si inregistrate de organele competente sau alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri globala anuala, realizata in ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Ofertantul trebuie sa faca dovada experientei sale in prestarea, in ultimii 3 ani, de servicii cu obiect asemanator celui pentru care se oferteaza, prin prezentarea a maximum 3 contracte cu obiect asemanator celui pentru care se oferteaza, care sa confirme atat prestarea de servicii de audit statutar in conformitate cu ISA cat si prestarea de servicii de audit statutar in conformitate cu IFRS, finalizate prin Raport de audit, a caror valoare cumulata a fost de minimum 70000 euro, echivalent lei., Cerinta nr. 2. Declaratie si Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare.Raspunderea privind indeplinirea tuturor criteriilor de calificare solicitate in prezenta documentatie ii revine in mod exclusiv ofertantului. Nu se vor lua in considerare documente de calificare prezentate de subcontractant, cu exceptia celor solicitate in mod expres acestuia in prezenta documentatie si a resurselor materiale si umane. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare cu conditia ca acestia sa indeplineasca integralpartea din contract pentru care prezinta aceste resurse materiale si umane si daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., Cerinta nr. 3. Declaratie privind personalul de conducere, precum si personalul responsabil direct de indeplinirea contractului.Cerinte obligatorii: Avand in vedere complexitatea activitatii desfasurate de societatea SC CONPET SA, prin urmare, volumul documentelor justificative ale situatiilor financiare auditate, pentru a demonstra ca este capabil sa indeplineasca obiectul contractului corespunzator si la termen, ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de urmatorul personal obligatoriu pentru indeplinirea contractului in termenul solicitat: minimum 5 persoane, din care minimum 2 persoane sa fie auditori statutari, autorizati de Camera Auditorilor Financiari din Romania, in conformitate cu HG 433/2011.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2012 16:33