Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit financiar statutar in conformitate cu Standardele Internationale de Audit (?ISA?), al situatiilor financiare individuale statutare la S.C. CONPET S.A. Ploiesti, intocmite pentru exercitiile financiare incheiate la 31 decembrie 2012 si 31


Detaliu pentru invitatia numarul 328925
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONPET SA PLOIESTI
Numar invitatie: 328925/07.06.2012
Denumire contract: Servicii de audit financiar statutar in conformitate cu Standardele Internationale de Audit (?ISA?), al situatiilor financiare individuale statutare la S.C. CONPET S.A. Ploiesti, intocmite pentru exercitiile financiare incheiate la 31 decembrie 2012 si 31 decembrie 2013, in conformitate cu OMFP nr. 3055/2009
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONPET SA PLOIESTICod fiscal: RO 1350020, Adresa: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Ploiesti, Telefon: 0244/401360, Fax: 0244/402304
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Ploiesti, Romania, cod postal: 100559, telefon: +40 244401360, fax: +40 244402304, persoana de contact: Dan Manolache
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul ad-tiv II al SC CONPET SA Ploiesti din str. Rezervoarelor nr. 8, sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit financiar statutar in conformitate cu Standardele Internationale de Audit (?ISA?), al situatiilor financiare individuale statutare la S.C. CONPET S.A. Ploiesti, intocmite pentru exercitiile financiare incheiate la 31 decembrie 2012 si 31 decembrie 2013, in conformitate cu OMFP nr. 3055/2009
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit financiar statutar in conformitate cu Standardele Internationale de Audit (?ISA?), al situatiilor financiare individuale statutare la S.C. CONPET S.A. Ploiesti, intocmite pentru exercitiile financiare incheiate la 31 decembrie 2012 si 31 decembrie 2013, in conformitate cu OMFP nr. 3055/2009.
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 132, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 2600 lei; garantia de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valab.a ofertei, resp.120 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Constituire: a. prin virament bancar, in contul Conpet (RO38RNCB0205044865700001, BCR Ploiesti), dovedit la data si ora deschiderii ofertelor; b. prin instrument de garantare emis de catre o banca sau o societate de asigurari, in ORIGINAL, irevocabil, in favoarea CONPET SA Ploiesti, conf.modelului din ?Formulare?, in cuantumul si cu valabilitatea solicitate. Din instrum.de garantare trebuie sa reiasa fara echivoc ca banca sau soc. de asigurari va plati CONPET SA suma solicitata, la prima cerere scrisa a Conpet si fara ca aceasta sa aiba obligatia de a-si motiva cererea respectiva, cu cond.ca in cererea sa Conpet sa specifice ca suma ceruta de ea si datorata ei este din cauza existentei uneia sau mai multora dintre situatiile prevazute de art. 87 din HG 925/2006?si se enumera aceste situatii, lit. a)-c). La litera d), in mod oblig., instrum. de garantare va mentiona clar ca, in cazul in care ofertantul a formulat contestatie si i-a fost respinsa deCNSC, Conpet are dreptul sa retina din garantia de part., iar banca/soc.de asigurari va elibera catre Conpet suma stabilita in conf.cu art. 278 ind.1 din OUG 34/2006, in raport cu val.estimata a contractului: 1320 lei; c. prin OP si extras de cont, vizate de banca emitenta. In cazul neprez. dovezii constit. garantiei de particip.pana la data si ora limita de deschidere a ofertelor, oferta va fi declarata inacceptabila, potrivit prev. art. 33 alin (3) lit. b), coroborat cu art. 36 alin. (1) lit. a) din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul beneficiaza de reducerea gar.de part.prev.de Legea 346/2004 privind IMM, are obligatia de a prezenta declaratia prevazuta de aceasta Lege. Ofertantii asociati trebuie sa aiba fiecare calit.de IMM pt. a benef.de reducere.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1. Declaratie privind. eligibilitatea. Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat;in cazul sustinerii, tertul sustinator) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 2 din Sectiunea "Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 2 din Sectiunea "Formulare?, in original si traducere legalizata in limba romana, in conf.cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta documente edificatoare, in trad.legalizata in romana, care sa ateste faptul ca ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, frauda si/ sau spalare de bani. Declaratia va fi prezentata de catre fiecare asociat in cazul asocierii si de tertul sustinator, in cazul sustinerii.Cerinta nr. 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat; in cazul sustinerii, tertul sustinator, pt. lit. a), c1) si d) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 3 din Sectiunea "Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 3 din Sectiunea "Formulare?, in original si traducere legalizata in limba romana, in conformitate cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta documente edificatoare, in traducere legalizata in limba romana, care sa ateste faptul ca ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla intr-una dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. Declaratia va fi prezentata de catre fiecare asociat in cazul asocierii si de tertul sustinator (pt. lit. a), c ind.1 si d), in cazul sustinerii.Cerinta nr. 3. Certificate plata impozite si taxe buget stat si buget local. Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a prezenta Certificatele de atestare fiscala din care sa rezulte situatia obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale - formulare-tip eliberate de autoritatile competente, si anume: certificate de atestare fiscala, emise de Ministerul Finantelor Publice, respectiv consiliul local/primarie, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor. Certificatele vor fi depuse in oferta in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In acest ultim caz, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica ulterior conformitatea copiei cu originalul/copia legalizata. In cazul in care ofertantului i s-au acordat inlesniri la plata, acesta va prezenta si Conventia si Graficul de esalonare, precum si copii ale ultimelor documente de plata care sa dovedeasca faptul ca a respectat graficul de esalonare a platilor. Observatii: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta certificat de rezident fiscal al statului de rezidenta, in original si in traducere legalizata in limba romana, valabil la data deschiderii ofertelor.Cerinta nr. 4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 4 din Sectiunea "Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 4 in original si in traducere legalizata in limba romana. Declaratia va fi prezentata de catre fiecare asociat, in cazul asocierii.Cerinta nr. 5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 5 din Sectiunea "Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 5 in original si in traducere legalizata in limba romana. Certificatul va fi prezentat de catre fiecare asociat, in cazul asocierii.Cerinta nr. 6. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind.1 din OUG 34/2006Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat) si, in cazul sustinerii, si tertul sustinator si / sau subcontractantul, daca este cazul, are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 6 din Sectiunea ?Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 6 in original si in traducere legalizata in limba romana. Declaratia va fi prezentata de catre fiecare asociat, in cazul asocierii. Cerinta nr. 1. Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu Legea nr. 26/1990, eliberat in luna anterioara celei de deschidere a ofertelor sau in luna deschiderii ofertelor, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In acest ultim caz, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica ulterior conformitatea copiei cu originalul/copia legalizata.Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, starea societatii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata. Certificatul va fi prezentat de catre fiecare asociat, in cazul asocierii.Cerinta nr. 2. Ofertantul are obligatia de a prezenta propria autorizatie emisa de Camera Auditorilor Financiari din Romania, in conformitate cu prevederile HG 433 din 2011, pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Camerei Auditorilor Financiari din Romania din care sa reiasa ca este membru CAFR. Autorizatia trebuie sa fie valabila la data depunerii ofertelor. Cerinta privind Autorizatia necesara se indeplineste prin cumul de catre grupul de asociati, cu conditia ca asociatul sa indeplineasca integral acea parte din contract pentru care se solicita autorizarea.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1. Ofertantul trebuie sa faca dovada cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani, de minimum 260000 lei.Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in RON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei / Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul, a cerintei., Cerinta nr. 2. Ofertantul are oblig.de a prezenta Bilanturile contabilevizate si inregistrate de organele competente sau alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri globala anuala, realizata in ultimii 3 ani.Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant sau alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri globala anuala, din ultimii 3 ani. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Ofertantul are obligatia de a face dovada experientei sale in prestarea, in ultimii 3 ani, de servicii cu obiect asemanator celui pentru care se oferteaza, prin prezentarea a maximum 3 contracte cu obiect asemanator, respectiv servicii de audit statutar efectuat in baza Ordinului MFP nr. 3055/2009, finalizate prin Raport de audit, si a caror valoare cumulata a fost de minimum 130000 lei. Ofertantul va anexa: copiile paginilor relevante ale contractelor prezentate ca experienta similara (cu nr si data, partile, obiect contract, valoare, termene executie, pag.cu semnaturi), copii ale unor doc. care confirma prestarea acestor servicii.In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul, a cerintei., Cerinta nr. 2. Se solicita Declaratie si Lista cuprinzand subcontractantii si Acordurile de subcontractare. Ofertantul va preciza, pt.subcontractantii sai, datele de identificare din certificatul de inregistrare, val.subcontr., serviciile subcontr., acord si specimen de semnatura si stampila subcontractant, in original. Raspunderea privind indeplinirea tuturor criteriilor de calificare solicitate in prezenta documentatie ii revine in mod exclusiv ofertantului. Nu se vor lua in considerare documente de calificare prezentate de subcontractant, cu exceptia celor solicitate in mod expres acestuia in prezenta documentatie si a resurselor materiale si umane. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare cu conditia ca acestia sa indeplineasca integral partea din contract pentru care se solicita aceste resurse. In viitorul contract de achizitie publica, subcontractantii nu constituie parte semnatara a contractului.Declar.va fi prezentata de fiecare asociat., Cerinta nr. 3. Avand in vedere complexitatea activitatii desfasurate de societatea SC CONPET SA, prin urmare, volumul documentelor justificative ale situatiilor financiare auditate, pentru a demonstra ca este capabil sa indeplineasca obiectul contractului corespunzator si la termen, ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de urmatorul personal obligatoriu pentru indeplinirea contractului in termenul solicitat: minimum 5 persoane, din care minimum 3 persoane sa fie autorizate de Camera Auditorilor Financiari din Romania, in conformitate cu HG 433/2011. Autorizatiile trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.Ofertantul are obligatia de a prezenta in oferta, pentru fiecare persoana raspunzatoare de indeplinirea contractului, copiile diplomelor, ale autorizatiilor si lista serviciilor similare la care a participat si va anexa CV-urile personalului responsabil pentru indeplinirea contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2012 15:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer