Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit in cadrul proiectului ?Centrul de afaceri multifunctional Lumina Verde? Ploiesti, judetul Prahova?


Detaliu pentru invitatia numarul 343270
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Numar invitatie: 343270/27.02.2013
Denumire contract: Servicii de audit in cadrulproiectului ?Centrul de afaceri multifunctional Lumina Verde? Ploiesti, judetul Prahova?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN PRAHOVACod fiscal: 2842889, Adresa: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Ploiesti, Telefon: +40 244529602, Fax: +40 244511611
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit in cadrulproiectului ?Centrul de afaceri multifunctional Lumina Verde? Ploiesti, judetul Prahova?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Auditorul va verifica faptul ca fondurile primite in cadrul contractului de finantare, incheiat intre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, in calitate de Autoritate de Management, pentru Programul Operational Regional 2007-2013 (AM POR), Agentia pentru Dezvoltare Regionala. Sud Muntenia, in calitate de Organism Intermediar pentru Programul Operational Regional 2007-2013 (0I POR) Si unitatea administrativ-teritoriala judetul Prahova, au fost cheltuite in conformitate cu termenii conditiile acestuia.Valoarea estimata a contractului calculata prin insumarea tuturor sumelor platibile pentru indeplinirea contractului, se ridica la suma de: 70000, 00 lei, fara TVA, compusa din valoarea estimata a serviciilorde audit in cadrul proiectului - 70000 lei, diverse si neprevazute - 0 lei, in devizul general/bugetul proiectului nefiind prevazute diverse si neprevazute pentru serviciile supuse procedurii.
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1400 lei.Perioada de valabilitate a garantiei este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modul de constituire: un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara/societate de asigurari sau ordin de plata in contul: RO72TREZ5215006XXX000119, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor sau numerar la casieria autoritatii contractante.In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul B sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Garantia de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de depunere a ofertelor si se va incarca si in SEAP.In cazul eliberarii garantiei de participare de catre o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de garantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat in Formularul B si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana(autorizata si legalizata).In acest caz se solicita prezentarea documentului de certificare emis de societatea bancara/de asigurari din Romania cu care banca/societatea de asigurari straina are relatii de corespondent, privind valabilitatea semnaturilor existente pe scrisoare de garantie bancara.Echivalenta lei/valuta se va face la data publicarii invitatiei de participare.In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre operatorii economici asociati.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art.88 din H.G.nr.925/2006.Ofertantilor le sunt aplicabile prevederile art.278^1, alin.(1), lit.a)lit.) din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: prin retineri succesive din sumele datorate pentru plata facturilor partiale(in acest caz, se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011);sau prin scrisoare de garantie bancara in cuantumul solicitat si valabila pana la expirarea perioadei de garantie de buna executie;sau prin instrument de garantare emis de o societate de asigurari si valabil pana la expirarea perioadei de garantie de buna executie.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.92 din H.G.nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Formularul nr. 1. Acesta se va completa si prezenta de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator, dupa caz.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.- Formularul nr.2 Acesta se va completa si prezenta de catre ofertant/ofertant asociat, iar tertul sustinator lit. a), c^1), d) dupa caz.3.Certificat de participare cu oferta independenta - Formularul CERT, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010, prin care se certifica faptul ca, participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.In cazul unei asocieri aceasta declaratie va fi prezentata in numele asocierii de catre asociatul desemnat lider al asocierii.4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul 3.In cazul unei asocieri aceasta declaratie va fi prezentata de catre fiecare asociat in parte.5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.691din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr.4. Acesta se va completa si prezenta de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, dupa caz.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante, in ceeea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent Consiliului Judetean Prahova, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, modificata si completata prin Legea nr. 279/2011, sunt: Mircea Cosma- Presedinte al Consiliului Judetean Prahova; Sebastian Danielescu - Vicepresedinte; Constantin Laurentiu Rebega - Vicepresedinte; Fabioara Ionescu ? Administrator Public al judetului, Mihail Pavel ? Secretar al judetului Prahova, Dan Ciolac, Ovidiu Cord, Mihai Adrian Albulescu, Danut Marcel Cornea, Zaharia Costin, Simona David, Adrian Florin Dobre, Gheorghe Donache, Elena Iuliana Dosaru, Florin Auras Dragomir, Rares Dan Enescu, Radu Cezar Liviu Ionescu, Ion Ionica, Adrian Manta, Darius Dumitru Mesca, Laurentiu Daniel Mitrea, Romu Moraru, Gheorghe Neaga, Dumitru Daniel Neagoe, Constantin Negoi, Marius Nicolai, Georgiana Diana Niculescu, Catalin Razvan Nita, Nicolae Oprescu, Vasile Patrascu, Toma Pintoiu, Elisabeta Popovici, Ana Sandu, Ludmila Sfarloaga, Jenica Tabacu, Bogdan Andrei Toader, Dorin Tudora, Viorica Vasile, David Andrei Viter - consilieri judeteni; Marius Constantin Nicolae - Director executiv Directia Absorbtie Fonduri Europene; Maria Dovinca - Director executiv Directia Economica; Cristina Popescu - Director adjunct Directia Economica; Gheorghe Bratosin ? Director executiv adjunct Directia Absorbtie Fonduri Europene; Silvia Constantinescu ? Director executiv adjunct Directia Absorbtie Fonduri Europene; Alina Georgiana Pana ? Sef serviciu juridic; Andreea Magdalena Nachila, Georgica Busioc, Doina Simon, Cristina Dana Naftanaila, Mariana Stoian, Adriana Dragan, Cornelia Croitoru ? membri comisie de evaluare, Gheorghe Ionescu ? membru UIP.?6.Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice. Se va prezenta certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.7.Certificat eliberat de Autoritatile Publice Locale. Se va prezenta certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local, vor fi respinse cu exceptia cazului in care operatorii prezinta inlesniri la plata, de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.Pentru persoanele juridice straine operatorul economic are obligatia de a prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 si certificate constatatoare privind plata obligatiilor catre bugetul de stat si bugetul local sau documente echivalente acestor certificate emise in tara de origine sau tara de rezidenta. In cazul in care aceste certificate nu sunt emise de tara de origine sau tara de rezidenta, operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Toate documentele de la aceasta sectiune se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". 1. Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta poate fi indeplinita de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator, dupa caz.2. Se va prezenta autorizatie pentru desfasurarea activitatii de audit eliberata conform procedurilor legale in domeniul auditului valabila la data limita pentru depunerea ofertelor.a) Certificatul constatator se va prezenta in copie, urmand ca ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa. fie indeplinite de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza.b) Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente echivalente.Documentele se vor prezenta in copie, insotite de traducerea autorizata sau legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie anuala a ofertantului pe ultimii trei ani (Anul I, Anul II, Anul III) trebuie sa fie egala sau mai mare cu valoarea de 140.000, 00 lei. Echivalenta Leu ? Euro se calculeaza potrivit cursului de schimb mediu anual comunicat de B.N.R. si valabil pentru fiecare din anii 2010, 2011, 2012 si anume: 2010-4, 2099 lei/euro;2011-4, 2379 lei/euro, 2012 -4, 4560 lei/euro.Conform prevederilor Legii nr.346/2004, operatorii economici care se inscriu in categoria IMM beneficiaza de reducerea cu 50% pentru cerinta legata de cifra de afaceri.Operatorii pot solicita aceasta reducere prin prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, completata conform modelului prevazut in lege.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.Se va completa si prezenta Formularul nr.6. Se considera ultimii 3 ani impliniti la data limita de depunere a ofertelor, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., 2. Experienta similara: Din lista prezentata, operatorul va extrage cel putin un contract de servicii de audit.Experienta similara poate fi dovedita de un singur operator economic, de un grup de asociati prin cumul de contracte, sau de un singur tert sustinator.Se va/vor completa si prezenta Fisa/Fise de experienta similara conform Formularului EXP, care va/vor fi insotita/insotite de cel putin un document (certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar).In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demostrarea prestarilor de servicii se realizeaza peintr-o declaratie a operatorului economic, care sa confirme prestarea de servicii de audit, semnat si stampilat conform cu originalul.In cazul in care se va prezenta un contract si acesta contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea acestuia in integralitate, operatorul economic va putea prezenta paginile din contract care contin referintele privind: partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, precum si semnaturile/stampila partilor. Precizarea este valabila si pentru operatorii economici nerezidenti (straini). Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile respective insotite de traducerea legalizata a acestora in limba romana., 3. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere ?care contine informatii privind numarul mediu al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului - se va completa si prezenta Formularul nr. 7.Pentru persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului se vor prezenta urmatoarele documente: - CV detaliatdin care sa reiasa experienta in activitatea de audit- copii dupa partile relevante ale contractelor de munca / colaborare;
- copii dupa Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar recunoscut de o entitate abilitata in certificarea calitatii de auditor si legitimatiile valabile la data limita pentru depunerea ofertelor- Declaratia de disponibilitate conform modelului prevazut la Formularul nr. 11 in cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, prin care se angajeaza la indeplinirea contractului pe durata de executie a acestuia.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se vor prezenta Declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat., 4. Informatii privind subcontractantii: Se completa si prezenta Formularul nr. 11 ? Declaratie privind subcontractantii, semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia.Resursele tehnice si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor. Subcontractantul/subcontractantii nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 691 din OUG nr.34/2006., 5. Sustinerea de catre o alta persoana: In cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta din contractul de achizitie publica. Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia de neincadrare in prevederile art. 180, art. 181 lit. a), c^1, d) si ale art.691 din OUG nr.34/2006., 6. In conformitate cu art. 11, alin 4 din H.G.R. nr. 925/2006, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantii au dreptul de a prezenta la depunerea ofertelor, o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul legal, prin care confirma ca indeplinesc cerintele de calificare, astfel cum au fost solicitate in Documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte. - Anexa nr. 58 ? Model declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2013 12:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer