Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE AUDIT IN CADRUL PROIECTULUI REABILITARE/MODERNIZARE SPATII VERZI SI PARCURI IN MUN.MEDGIDIA- COD SMIS 7245


Detaliu pentru invitatia numarul 337993
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL MEDGIDIA
Numar invitatie: 337993/22.10.2012
Denumire contract: SERVICII DE AUDIT IN CADRUL PROIECTULUI REABILITARE/MODERNIZARE SPATII VERZI SI PARCURI IN MUN.MEDGIDIA- COD SMIS 7245
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MEDGIDIACod fiscal: 4301456, Adresa: STR. DECEBAL, NR. 35, MEDGIDIA, JUD. CONSTANTA, Medgidia, Telefon: 0241/820800, INT. 105, Fax: 0241/810619
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. DECEBAL, NR. 35, MEDGIDIA, JUD. CONSTANTA, Medgidia, Romania, cod postal: 905600, telefon: +40 241820800, fax: +40 241810619, persoana de contact: HERGHELEGIU GABRIELA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA MUNICIPIULUI MEDGIDIA, STR. DECEBAL, NR. 35- SALA DE CONSILIU, MUN. MEDGIDIA, JUD. CONSTANTA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE AUDIT IN CADRUL PROIECTULUI REABILITARE/MODERNIZARE SPATII VERZI SI PARCURI IN MUN.MEDGIDIA- COD SMIS 7245
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de auditin cadrulproiectuluiREABILITARE/ MODERNIZARE SPATII VERZI SI PARCURI INMUNICIPIULMEDGIDIA - cod SMIS 7245
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 116, 226 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2%din val.estim.a contr.faraT.V.A.Val.G.P: 2.300 lei.Per.de val.a G.P: 120 zilede la data lim.de dep.a of.G.P.se const.prin viram.banc.in contul primariei-cont Trez.Medg.RO43TREZ2325006XXX000032/printr-un instr.de garant.emis in cond.legii de o soc.banc/o soc.de asig, care se prez.in orig, in cuant.si pt.per.prev.in doc.de atrib.G.P.tb.sa fie irev.Instr.de garant.va prev.in mod oblig.si angaj.soc.banc/de asig.de a plati A.C.o suma det.cf.art2781, OUG34/2006, in sit.in care of.va dep.o contest.ce va fi resp.de CNSC, indif.de faptul ca dec.CNSC va fi sau nu atacata.G.P.se poate const.si prin depunere la casieriaA.C.a sumei imp, in num.Dovada const.G.P.se va prez.in lb.rom, iar pt.pers.jur.str.G.P.poate fi prez.in alta lb, cu cond.ca ac.sa fie insot.de trad.autoriz.si legal.in lb.rom.Dov.const.G.P: chit.-copie, O.P-copie, cu cond.conf.ac.de catre banca emit-extras de cont banc.prin care se conf.efect.tranz, pana la data deschid. of, scris.de gar.banc-orig.resp. doc.emis de o soc.de asig-in orig, se vor prez.in mod oblig.anexat scris.de inaintare, la dep.of.Ofertantul.care efect.plata on-line au oblig.prez.unui extras de cont banc.prin care se conf.efect.tranz., pana la data si ora deschid.of.In sit.in care dov.platii on-line nu este insot.de extras de cont banc, nu se ia in consid.const.G.P., prin urm., of.se resp.Rest.G.P.se face in conf.cu prev.leg.in vig.Of. pierdeG.P., at.cand se afla in oricare dintre urm.sit: a) isi retr.of.in per.de val.aac;b)of.sa fiind stab.castig, nu const.G.B.E.in per.de val.aof.si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de lasemn. contr;c)of.sa fiind stab.castig, ref.sa semn.contr.de achiz.publ.in per.de val.a of.In situatia in care un ofertant depune o contestatie ce va fi respinsa de CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatorului 1% din garantia de participare conform art.2781 din OUG 34/2006 cu modif.si compl.ulterioare.G.P, const.de of.a carui of.a fost stab.ca fiind castig, se rest.deA.C.in cel mult3 zile lucr.de la semn. contr.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului de servicii , fara TVA, si se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale sau printr-un instrument de garantare emis de o banca sau de o societate de asigurari . In cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trez. Medgidia din cadrul organului fiscal competent , suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt in categoria I.M.M (anexa nr. 1 la Legea 346/2004), garantia se va reduce la jumatate ( 50%).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 - Completare formular nr.1 ? original;In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art 186 si 190 din O.U.G. 34/2006, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. 34/2006.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006-Completare formular nr. 2 ? original;In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art 186 si 190 din O.U.G. 34/2006, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. 34/2006 .3.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat. Acesta trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Formular tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.Acesta va fi depus in oricare dintre formele: -original; -copie legalizata;
-copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa formularul tip elaborat de autoritatea competenta4.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul de taxe si impozite locale al unitatii administrativteritoriale de pe raza careia societatea are sediul social (datorii la bugetele locale) din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Acestava fi depus in oricare dintre formele: original;copielegalizata;? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa formularul tip elaborat de autoritatea competenta;5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Completare formular nr. 14? original6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Completare formular nr.3 ? original7.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006 Completare formular nr.15 ? original Marian Iordache ?primar;
-Vladescu Luminita ?viceprimar;
-Mirica Dumitru ? Administrator public;
-Ivan Luminita ? Director economic;
-Nichitus Valeria - Directia Urbanism si Investitii;
-Presada Simona ? Consilier Juridic B.J.C.A.-Geafar Nesrin ? Sef B.J.C.A.;
- Patrascu Rodica ? Inspector superior Serv. Buget- Contabilitate;
-Chiriac Mariana - Referent Superior Serviciu Buget- Contabilitate;
-RadulescuSimona ? Sef Birou Programe Europene;
- Nitu Iuliana ? Inspector Birou Programe Europene;
-Chirita Florica ? Referent Specialitate Compartiment Tehnic ? Investitii;
- Eftimi Florina ? Referent Specialitate Compartiment Tehnic ? Investitii;
-Herghelegiu Gabriela ? Sef Birou Achizitii Publice;
-Fediuc Iuliana - Referent Sup. Birou Achizitii Publice;
-Baroncea Nicoleta ? Inspector Birou Achizitii Publice-Mihai Lelia ? C.F.P.Persoanele care au aprobat bugetul aferent autoritatii contractante , necesarfinantarii contractului de achizitie publica : Vladescu Luminita, Trifan Alin Romeo, Beres Cornelia Fita , Epure Petre, Menan Samir, Butnaru MarianDan Ionel, Daniel Daniela, Stefan Liviu George, Teodosiu Stefan, Spataru Valentin, Voicu Gheorghe, Zaharia Liviu Octavian, Tutuianu Petrica Sorin . 1.Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, precum si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni referitoare la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, emis inainte de data depunerii ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: ?original;?copie legalizata;?copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata.2.Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?, dupa formularul tip elaborat de autoritatea competent.3.Pentru persoane fizice - Certificat de inregistrare si Autorizatie de functionare/altele echivalente precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: ? original;? copie legalizata;? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4.Pentru persoanele juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara unde ofertantul este rezident. De asemenea ofertantii vor prezenta Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului.Documentele se vor prezentain oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata la care se vor anexa traducerile autorizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Bilanturile contabile la data de :31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12. 2011 vizate si inregistrate de organele competente insotite de contul de profit si pierderi prin care ofertantul isi va dovedi capacitatea economico ? financiara ., 2.Informatii generale: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani ( 2009, 2010, 2011 )safie de cel putin 232.000, 00 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista a principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prezentarea unui contract / contracte cu o valoare cumulata de cel putin 116.000 lei fara TVA ., 2.Lista cu personalul de specialitate direct responsabil de indeplinirea contractului de prestari servicii: avand in vedere natura, obligativitatea si importanta serviciilor de audit, durata de derulare a proiectului, dar si datorita faptului ca se doreste ca implementarea proiectului sa se faca in perioada contractata, se solicita desemnarea unui numar de 2 (doi) auditori.- sa fie inscrisi in Registrul auditorilor financiari activi intocmit de Camera Auditorilor Financiari in Romania (CAFR) inregistrata fiscal in Romania si sa detina viza de membru activ al CAFR pe anul respectiv ;
- sa fiemembrii al CAFR care la randul sau este membru al Federatiei Internationale a Contabililor (IFAC); se va prezenta carnetul de membru al CAFR, cu mentiunea? Activ " pentru anul 2012, pentru auditorii care au drept sarcina ducerea la indeplinire a contractului de servicii cu Municipiul Medgidia, in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conf.cu originalul, 3.Declaratie privind nominalizarea de personal, responsabil pentru prestarea serviciilor de auditoriginalSe vor prezenta CV-urile, in original, semnate si datate ale membrilor echipei responsabile de indeplinirea contractului. In cazul in care persoanele propuse ca auditori nu sunt angajate a ofertantului se va prezenta un contract de colaborare sau declaratie de disponibilitate- Formular 19, conform art.188, alin.2 din O.U.G. nr.34/2006 , in oricare dintre formele: original;copie legalizata;copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele fizice: vor prezenta CV-urile ? Formularul nr.8 in original, semnate si datate, copii ? Conform cu originalul? semnate si stampilate, dupa diplomele de studii precum si dupa carnetul de membru CAFR vizat cu mentiunea : ?Activ" ., 4.Se vor preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., 5.Informatii privind asociatiiToti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului. Structura sau constituirea asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a autoritatii contractante si numai in situatii exceptionale. Noua asociere trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cea initiala.Precizari : In cazul asocierii, cerintele privind situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar cerintele privind capacitatea tehnica si/sau profesionala si capacitatea economico-financiara pot sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala respectiv financiara a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala si situatia economica si financiara se demonstre
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP SAU DE LA SEDIUL ACHIZITORIULUI
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2012 13:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer