Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,,Servicii de audit in cadrul proiectului cu numarul de inregistrare in SMIS - CSNR 36095 ?Reconstructia ecologica a terenurilor apartinand domeniului public al consiliului local Mahmudia in cadrul incintei agricole Carasuhat din Delta Dunarii?


Detaliu pentru invitatia numarul 341005
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Mahmudia
Numar invitatie: 341005/13.12.2012
Denumire contract: , ,Servicii de audit in cadrul proiectului cu numarul de inregistrare in SMIS - CSNR 36095 ?Reconstructia ecologica a terenurilor apartinand domeniului public al consiliului local Mahmudia in cadrul incintei agricole Carasuhat din Delta Dunarii?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna MahmudiaCod fiscal: 4794060, Adresa: Localitatea Mahmudia, Mahmudia, Telefon: 0240 545 543, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Mahmudia, Mahmudia, Romania, cod postal: 827130, telefon: +40 0240545543, fax: +40 0240545390, persoana de contact: Gherghina Vramulet
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Mahmudia , judetul Tulcea , cod.postal 827130, str.Geolog Vasile Bacalu, nr.19 -la sediul Primariei comunei Mahmudia
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Servicii de audit in cadrul proiectului cu numarul de inregistrare in SMIS - CSNR 36095 ?Reconstructia ecologica a terenurilor apartinand domeniului public al consiliului local Mahmudia in cadrul incintei agricole Carasuhat din Delta Dunarii?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit in cadrul proiectului cu numarul de inregistrare in SMIS -CSNR 36095 ?Reconstructia ecologica a terenurilor apartinand domeniului public al Consiliului Local Mahmudia in cadrul incintei agricole Carasuhat din Delta Dunarii?- Conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 127, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare: 1276 lei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare ? cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.3.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu dispozitiile art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile aduse pana la data prezentei (inclusiv prin HG 834/2009), art. 431 alin.(2)si art.2781 din OUG 34/2006.Mod de constituire: depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante;virament bancar;sau- printr-un instrument de garantare emise in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (Scrisoare de Garantie Bancara?Formularul nr. 2)Contul in care se poate face viramentul bancar, este: RO55TREZ6415006XXX000163Cod de inregistrare fiscala: 4794060NOTA: Ofertantul care are calitatea de IMM beneficiaza de reducerea cu 50% pentru constituirea garantiei de participare, in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004, dar numai cu conditia de a prezenta, achizitorului, in original sau in copie conform cu originalul, o declaratie ? tip, data pe propria raspundere, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al operatorului economic cu privire la incadrarea in aceasta categorie, conform Formularului nr. 3- Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM.In cazul unei asocieri, toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-urilor pentru a beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5% din pretul contractului, exclusiv TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, modificat prin H.G. nr. 1045/2011); In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.NOTA: Ofertantul care are calitatea de IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004.In cazul unei asocieri, toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-urilor pentru a beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se va completa Formularul nr. 4 - Declaratie privind eligibilitatea.Declaratia se va depune si de catre tertul sustinator, daca ofertantul beneficiaza de sustinerea unui tert conform art. 186 si/sau art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. Nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se va completa Formularul nr. 5 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Declaratia se va depune si de catre tertul sustinator pentru a), c) si d), respectiv ca nu se incadreaza in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, daca ofertantul beneficiaza de sustinerea unui tert conform art. 186 si/sau art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Cerinta obligatorie: Se vor prezenta: Certificate de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale emise de autoritatile locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; certificatele fiscale se vor depune pentru punctul de lucru/sediul care este implicat in realizarea contractului;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul general consolidat al statului eliberat de Administratia Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele de atestare fiscala se depun in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu orginalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.Cerinta obligatorie: Se va prezenta ?Certificatul de participare cu oferta independenta?- conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010.Mod de dovedire: Se va completa Formularul nr. 6 ? Certificat de participare cu oferta independentaCerinta obligatorie: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006.Mod de dovedire: Se va completa Formularul nr. 7 ? Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691Ofertantii aflati in situatiile prevazute de art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi exclusi din procedura.Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: reprezentant legal primar - Vramulet Gherghina, Serpescu Ion - viceprimar, Erofei Igor ? secretar comuna, Ghilan Veronica - inspector compartiment contabilitate, Grigore Mihaela - inspector compartiment contabilitate, Ivanov Mihaela - inspector urbanism, Demidov Gheorghe - manager proiect, consilieri locali: Efrim Florea, Ivanov Calin, Stefan Serioja, Georgescu Constantin, Brinza Elena, Dumitru Andriana, Lovin Marian, Luchian Ion, Stoica Vasile.Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca ofertantul beneficiaza de sustinerea unui tert conform art. 186 si/sau art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular. Cerinte obligatorii: Persoanele juridice/fizice romane: Auditorul financiar independent trebuie sa fie persoana fizica independenta sau juridica, inscrisa in Registrul Auditorilor Financiari Activi intocmit de Camera Auditorilor Financiari din Romania.Se vor prezenta: 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului. Din acesta trebuie sa reiasa faptul ca respectivul operator economic are ca obiect de activitate principal sau secundar, activitatile supuse procedurii de achizitie.Acesta trebuie sa cuprinda urmatoarele date: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;cod unic de inregistrare;sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale (adresa);domeniul de activitate principal;domeniile de activitate secundare;situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii)sau autorizatia pentru desfasurarea de catre persoane fizice a unor activitati economice in mod independent;2. Autorizatia Camerei Auditorilor Financiari din Romania (C.A.F.R.)/Certificatul de atestare a calitatii de auditor financiar pentru persoanele fizice, in conformitate cu H.G. nr. 433/2011.Persoanele juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente echivalente care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre ofertant.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta aceste documente pentru partea din contract pe care o realizeaza.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinte obligatorii: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3ani(2009, 2010, 2011trebuie sa fie cel putin egala cu 254000 lei.Se vor prezenta: 1Bilanturile contabile sau extrase de bilant, in cazul in carepublicarea acestor bilanturi este prevazuta delegislatia tarii in care este stabilit ofertantul, vizate si inregistrate de organele competente, ladata de 31/12/2009, 31/12/2010 si 30/12/2011 in fotocopie, certificata pe proprieraspundere, de conducatorul unitatii, cu mentiunea?conform cu originalul?2Declaratie prin care ofertantul va demonstra activitatea si realizarea unei cifre mediianuale deafaceri, globale, peultimii 3 ani(2009, 2010si2011)care trebuie sa fie cel putin egala cu254.000 lei-Se va completa Formularul nr.8?Informatii generale.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sisustinerea unui tert, atunci acesta dovedeste sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica-Formularul nr.14
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a prestat servicii similare prezentului contract (servicii de auditare financiara) in valoare de cel putin 120.000 lei, fara TVA. Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta cel mult 3 contracte a caror valoare cumulata este egala sau mai mare de 120.000 lei (la care ofertantul a avut calitatea de contractant, asociat sau subcontractant), Ofertantul va prezenta o lista a principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Pentru sustinerea experientei similare, se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul., -In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea unui tert, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm incheiat in forma autentica potrivit art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006 si art. 11 ind.1 din H.G. nr. 925/2006, Cerinta nr. 2: Informatii privind personalul tehnic de specialitate.Cerinta obligatorie: 1. Se va completa lista cu membrii echipei propuse pentru prestarea serviciilor care formeaza obiectul contractului, inclusa in Formularul nr. 11.2. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: Auditor financiar independent, Pentru personalul nominalizat se vor prezenta: 1. Carnet de membru C.A.F.R., vizat, cu mentiunea ?ACTIV? ? pentru anul in curs (2012), conform H.G. nr. 433/20112 C.V.-ul (sub semnatura proprie, in original al respectivei persoane) al persoanei desemnate pentru indeplinirea misiunilor de audit din viitorul contract de servicii, care dovedeste ca are calitatea de auditor financiar independent;3. Declaratie de disponibilitate semnata in original ? Formular nr. 12.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: se descarca de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.01.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.01.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 13.12.2012 10:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer