Achizitie publica - Servicii de audit in cadrul proiectului ?REABILITAREA SI REAMENAJAREA CARTIERULUI ?ORASUL NOU? DIN LOCALITATEA BALS, JUDETUL OLT?
Detaliu pentru invitatia numarul 338930
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338930/06.11.2012
Denumire contract: Servicii de audit in cadrul proiectului ?REABILITAREA SI REAMENAJAREA CARTIERULUI ?ORASUL NOU? DIN LOCALITATEA BALS, JUDETUL OLT?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BALSCod fiscal: 4286437, Adresa: STR.NICOLAE BALCESCU, NR.14, Bals, Telefon: 0249450145, Fax: 0249450145
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.NICOLAE BALCESCU, NR.14, Bals, Romania, cod postal: 235100, telefon: +40 249450145, fax: +40 249450140, persoana de contact: PERPELEA DOMNICA GEANINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.NICOLAE BALCESCU, NR.14, Bals, Romania, cod postal: 235100, telefon: +40 249450145, fax: +40 249450140, persoana de contact: PERPELEA DOMNICA GEANINA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SERVICIIGENERALE ALE ADMINISTRATIEI PUBLICE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit in cadrul proiectului ?REABILITAREA SI REAMENAJAREA CARTIERULUI ?ORASUL NOU? DIN LOCALITATEA BALS, JUDETUL OLT?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit in cadrul proiectului ?REABILITAREA SI REAMENAJAREA CARTIERULUI ?ORASUL NOU? DIN LOCALITATEA BALS, JUDETUL OLT?
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare -2000 lei-Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare minim 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor-forma de constituire a garantiei de participare: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , care se prezinta in original.Data la care se va efectua echivalenta garantiei de participare din lei in alta valuta -5 zile inainte de data depunerii ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna de executie se constituie conform art.90 din HG 925/2006(1)De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.(3)Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de adeschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreria Statului.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Cuantumul garantiei de buna executie 5% din valoarea acceptata a contractului de achizitie publica de servicii, in lei exclusiv TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitate-Declaratie privind neincadrarea in art .181 din OUG 34/2006-Documente care confirma plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si la bugetul local-prezentarea certificatelor de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale emise de organele competente, in original sau copii lizibile certificate pe propria raspundere cu mentiunea conform cu originalul si stampila operatorului economic.-Cert.fiscale privind plata datoriilor la bugetul local si bugetul de stat trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Cazierul judiciar al operatorului economic valabil la data depunerii ofertelor-Cert. de part. la licitatie cu oferta independenta.- Declaratie privind neincadrarea in art .69 din OUG 34/2006Persoane responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: -Teodosescu Madalin-Ady-Primar-Cirtog Liselotte-contabil sefConsilieri locali: 1.Anghel Marian Viorel2.Cercel Georgeta3.Costache Ionel4.Cotarcea Ionut5.Curelea Bogdan Alin6.Dragan Gheorghe7.Iordache Marin8.Matei Gerard Tudorica9.Militaru Eugen Dumitru10.Pendiuc Petre-Silviu11.Radu George12.Smarandache Cornelia13.Smarandache Dan14.Stana Daniela15.Statie George16.Tanasie Florin Silviu17.Tucan Dumitru18.Turcitu Marin19.Vilceloiu Teodor Gabriel Prezentare certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului-sa nu fie eliberat/emis cu mai mult de30 de zile inainte de data depunerii ofertelor;inainte de comunicarea ofertantului castigator autoritatea contractanta va solicita acestuia prezentarea certificatului constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Bilant contabil ?bilantul contabil 31.12.2010 si 30.12.2011 vizat si inregistrat de organele competente in copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul de catre ofertant-In formatii generale despre ofertant- informatii privind cifra de afaceri-cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 200.000 lei.-pentru calculul echivalentei din orice alta valuta in lei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Exp.Simil: se va prez exper simil in ultim 3ani;se va prez lista princip serv in ultim 3ani.Ofertant treb sa dem capacit tehn prin prez a min un contract, max trei contracte de serv simil celor solicitate in prez proceduradin ultim 3ani, cu mentiune ca ultim 3ani se calcul pana la data limita de depun oferte. Pt indepl exper simil, ofertantul va prez urmat inform si doc: Pt fiecare contr mentionat in formular se vor atasa doc suport: copii dupa parti relevante din contr sau orice docum justif care pot dovedi exper simil, recom / certif constat, care vor contine obligat date ref la: - benef contract, - tip servicii, - per in care s-a realiz contract, -val contr-Inform priv resurse umane: Cerinta min: 1 auditor fin-coordonator echipa-cel putin 3ani exp prof specif care sa detina carnet de membru CAFR vizat cu ment ?activ?pe an in curs, copie cf orig, certif de atesatare a calitatii de auditor fin elib de CAFR ?copie cforig; expert achiz publ-certif atestat expert achiz publ-copie cf cu orig. -Prezentarea certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 06.11.2012 08:07