Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit pentru proiectul - ,,Reabilitarea cladirii monument istoric ?Cladirea TRANSILVANIA din Zalau?? cod SMIS 7357


Detaliu pentru invitatia numarul 319862
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PRIMARIA MUNICIPIULUI ZALAU
Numar invitatie: 319862/02.02.2012
Denumire contract: Servicii de audit pentruproiectul - , ,Reabilitarea cladirii monument istoric ?Cladirea TRANSILVANIA din Zalau?? cod SMIS 7357
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA MUNICIPIULUI ZALAUCod fiscal: 4291786, Adresa: P-ta Iuliu Maniu nr.3, Zalau, Telefon: 0260/610550/149, Fax: 0260/661869
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA IULIU MANIU NR. 3, ZALAU, Romania, cod postal: Cod postal: :450016, telefon: +40 260610550, fax: +40 260610550, persoana de contact: Centrul de relatii cu publicul, CAMERA NR. 4
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA MUNICIPIULUI ZALAU;PIATA IULIU MANIU NR. 3; JUD. SALAJSala mica de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit pentruproiectul - , ,Reabilitarea cladirii monument istoric ?Cladirea TRANSILVANIA din Zalau?? cod SMIS 7357
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de prestare de servicii de auditpentruproiectul , ,Reabilitarea cladirii monument istoric ?Cladirea TRANSILVANIA din Zalau??- cod SMIS 7357
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 78, 097.28 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiade participare: 1500 leiDin aceasta se va retine suma 781 lei in cazul aplicarii prevederilor art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, - Se constit.prin vir. bancar in cont RO76TREZ5615006XXX000186pentru Primaria municipiului Zalau cod fiscal 4291786.sau prin instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in orig.- sepoate constitui si prin depunere la casieria aut. contract a unei sume in numerar, sau- OPsau a unei file cec, cu cond. conf. acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelorOf. care nu sunt insotite de dovada constit. garant. pentru particip. vor fi respinse in cadrul sed. de deschidereIMM-urilebenef. de reduceri de 50% conf. Legii346/2004, cu cond. prezentarii dovezii de incadrare in aceastacateg.: conf.model prev. in lege (Formularul 3).Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 60 de zile calendaristice incepand cu termenul limita de depunere a ofertelor, egala cu perioada de valabilitatea a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantiade buna exec.este 10% din val. fara TVA a contract.1- se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, si devine anexa la contract.2. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contract. are oblig. de a deschide un cont la dispozitia aut. contract., la TREZORERIE , aut. contract. urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contract. pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in doc. de atribuire. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contract.IMM-urilebenef. de reduceri de 50% pentru gar. de buna ex. . conf. Legii346/2004, cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in aceasta categorie: conf. model.prevazut in lege (Formular 3).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea conform prevederilor art.180 din OUG nr.34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- completarea Formularului 12A.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriicompletarea Formularului 12B.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.- Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal).- Certificatul de atestare fiscala eliberat de Directia generala a finantelor publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal).Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente echivalente din tara de origine.Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Documentele se vor prezenta inoricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 3Declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din Ordonanta nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-completarea Formularului 13B. In anexa la acest formular sunt nominalizate persoanele cu functii de decizie din cadrul Primariei municipiului Zalau in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuireIn cazul unei asocierifiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazulsubcontractarii, fiecare subcontractant este obligatsa prezinte acest formular.Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- completarea Formularului 12 C.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Prezentarea declaratiei ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?- completarea Formularului 13D.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Cerinta nr. 1Demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionaleModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPentru persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului? emis cu cel mult 30 de zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte urmatoarele: - printre activitatile autorizate in certificatul emis de ONRC figureaza si ?Activitati de contabilitate si audit financiar; consultanta in domeniul fiscal?- in certificat nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;Documentul se va prezenta inoricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Ofertantuluiclasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, saprezinte pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizataModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Pentru persoane juridice /fizice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, inoricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiara.Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.Valoarea minima impusa a cifrei de afaceri globale medii anuale pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) ?156.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Informatiiprivindcapacitatea profesionala-Lista efectivelor medii ale personalului angajat si de conducere in ultimii 3 ani ?- lista personalului responsabil cu indeplinirea contractului ?personal minim de specialitate si calificare pentru indeplinirea contractuluiauditor financiar autorizat care sa aiba : - diploma de studii superioare in stiinte economice, specializarea ?contabilitate sau finante?- Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Carnet de membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul in curs - copie, Cerinta nr. 2Informatii privind capacitatea tehnica: Prezentareacontractelor deservicii similarecu cele supuse achizitiei cu o valoare totalade cel putin78.000 lei ., Cerinta nr. 3Informatii privind subcontractantii/ asocierea Cerinta nr. 1Informatii privind asigurarea calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ESTE PUBLICATA IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.02.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 01.02.2012 13:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer