Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit pentru implementarea proiectului ?Reabilitare infrastructura de strazi, accese carosabile si pietonale, precum si amenajare spatii verzi in Orasul Baia Sprie?


Detaliu pentru invitatia numarul 341372
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Baia Sprie
Numar invitatie: 341372/21.12.2012
Denumire contract: Servicii de audit pentru implementarea proiectului?Reabilitare infrastructura de strazi, accese carosabile si pietonale, precum si amenajare spatii verzi in Orasul Baia Sprie?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Baia SprieCod fiscal: 3694918, Adresa: Baia Sprie str.Piata Libertatii nr.4, Baia Sprie, Telefon: 0262 262303, Fax: 0262 260059
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Baia Sprie str.Piata Libertatii nr.4, Baia Sprie, Romania, cod postal: 435100, telefon: +40 262262303, fax: +40 262260059, persoana de contact: Rodica Petrusan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Baia Sprie str.Piata Libertatii nr.4, Baia Sprie, Romania, cod postal: 435100, email: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit pentru implementarea proiectului?Reabilitare infrastructura de strazi, accese carosabile si pietonale, precum si amenajare spatii verzi in Orasul Baia Sprie?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit necesare pentru implementarea proiectului?Reabilitare infrastructura de strazi, accese carosabile si pietonale, precum si amenajare spatii verzi in Orasul Baia Sprie?
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Val garantie particip: 1600 lei. Per de valab a garantiei: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Cod fiscal al autorit contractante: 3694918. Garantia de particip se constit prin virament in original, in cuantumul si pt perioada prevazuta in doc. de atrib. Garantia tr sa fie irevocabila. Instrum de garantare tr sa prevada ca plata garantiei se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau necondit, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Instrum de garantare va prevedea in mod oblig si angajamentul soc bancare/de asig de a plati autorit contractante o suma determin cf art 2781 din OUG 34/2006, cu modif si complet ult, in sit in care ofertantul va depune o contest ce va fi respinsa de CNSC, indif de faptul ca decizia CNSC va fi sau nu atacata. Dovada constit garantiei de particip: chitanta(copie), OP(copie), cu conditia confirm acestuia de catre banca emitenta, scris de garantie bancara (original) respectiv docum emis de o soc de asig (in original), se vor prezenta in mod obligatoriu anexat scrisorii de inaintare, la depunerea ofertei. Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile. In sit in care un ofertant depune o contestatie ce va fi respinsa de CNSC, autorit contractanta va retine din garantia de particip o suma de 800 lei, suma det cf art.2781 din OUG 34/2006 cu modif si complet ult.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor sau a unei sume in numerar. Nota: Dovada constit garantiei de particip va insoti oferta, neintroducandu-se in plicul exterior.
Garantie de buna executie
Gar. de buna exec se const printr-un instrum de gar. emis de o soc banc sau de o soc de asig sau prin retin succesive din sumele dat pt fact part.Instrum de gar. se prez in orig.Gar. tr sa fie irev.Instrum de garant tr sa prev ca plata garant se va exec condit, dupa constat culpei pers garantate, in cf cu contrac garant sau necondit, la prima cerere a benefic, pe baza decl ac cu priv la culpa pers garantate.In cazul constit garant de buna exec prin retin succesive din sumele dat pt fact part, ofert castig este oblig sa desch la Trez un cont de dispon distinct, la dispoz autorit contract.Cuantumul garant de buna exec a contract va fi de 10% din val contract, exclusiv TVA.Restit garant de buna exec se face in cel mult 14 zile de la data indepl de catre contractant a oblig asumate prin contract, daca autorit contract nu a ridicat pana la acea data pret asupra ei.In cazul ofert din categ IMM, cf L.346/2004, garant de buna exec se constit in procent de 5% din val contract, exclusiv TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta1: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 - Completare Formular 3Cerinta2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. - Completare Formular 4Se vor atasa: Pentru persoanele juridice/fizice romane1. Certificatdeatestarefiscalaprivind datoriilelabugetulgeneral consolidat de stat din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificat de taxe si impozite privind datoriile la bugetele locale din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: -original;? copie legalizata;? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice/fizice straineSe vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si vor fi depuse in oricare dintre formele: ? original;? copie legalizata;? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Nota: In cazul esalonarilor si amanarilor la plata, conform prevederilor legale, se vor prezenta toate documentele emise din care sa rezulte in mod distinct plata la zi a esalonarilor conform graficului aprobat, precum si plata la zi a obligatiunilor curente.Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare formular 5.Cerinta nr.4Declaratie privind neincadrarea inprevederile art. 691. - Completare Formular 6.Atentie: Incadrarea in una sau mai multe din situatiileprevazutela art. 69^1din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Nota: In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: 1) Primar ? Dorin Vasile Pasca2) Viceprimar ? Marias Ioan3) Secretar - Mada Livia4) Contabil sef ? Morar Voichita5) Consilier juridic ? Kiss AlexandruConsilieri locali: Bozga Catalin, But Gheorghe, Cernestean Octavian, Fitigau Ioan, Goga Vasile, Marias Ioan, Matan Ionel, Pop Vasile, Pop Mirel, Roman Ioan, Sajtos Maria, Szakacs Levente, Vascul Daniel, Vincze Bela Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), persoane juridice/fizice romane/straine.Modalitatea de indeplinirePentru persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Ofertantului care urmeaza sa fie clasat pe primul loc i se va solicita acest certificat in original sau copie legalizataPentru persoane fizice romaneAutorizatie de functionare/certificat de inregistrare sau altele echivalente, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Dovada inscrierii in Registrul Public al Auditorilor din Romania, intocmit de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR) si ca detin viza CAFR, cu valabilitate la data depunerii ofertelor, sau echivalentDocumentele depuse trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.Pentru persoanele juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului, in conformitate cu prevederile legale din tara unde ofertantul este rezident.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului.Documentele vor avea anexate traducerile autorizate in limba romana si trebuie sa fie in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatii generale2. Informatii privind situatia financiara a ofertantului- documente financiar ? contabile pt. ultimii trei ani financiari (2009, 2010, 2011). Se vor prezenta situatiile financiare anuale vizate si inregistrate de organele competente pt. anii2009, 2010, 2011 ? original/copie legalizata/copie lizibila ?conform cu originalul?3. Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) sa fie de minim 160.000 lei sau echivalentul sumei in EURO: 2009 1euro = 4, 2373 lei, 2010 1euro = 4, 2099 lei, 2011 1euro = 4, 2379 lei (curs mediu stabilit de BNR). Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formularul 8, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Ofertantii tip IMM careindeplinesc prevederile legislatiei in vigoare beneficiaza de reducere de 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor servicii prestate, in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; 2. Prezentarea cel putin a unui contract sau a unui numar maxim de 3 contracte similare, a caror valoare minima cumulata sa fie 80.000 lei fara TVA (servicii de audit). Valoarea poate fi prezentata si ca echivalenta in euro, la urmatoarele cursuri: 2010 - 4, 2099 lei, 2011 - 4, 2379 lei, 2012 ? 4, 4577 lei (curs mediu stabilit de BNR)-formular privind exp, Resurse umane1.Lista cu personalul de specialitate, angajat sau cu contract decolaborare, direct responsabil de indeplinirea contractului de prestari servicii.2.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de : - Expert cheie ? Auditor financiar membru CAFR (Camera Auditorilor Financiari din Romania) sau membru al unei organizatii similare recunoscute in plan european (de ex. ACCA)i) ?Curriculum vitae? pentru fiecare expert-cheie propus Nu se poate nominaliza o persoana pentru ocuparea simultana a mai multor pozitii de personal cheie sub sanctiunea respingerii ofertei., ii) Pentru demonstrarea cerintelor minime solicitate se vor prezenta diplome de absolvire, certificate de calificare profesionala sau de absolvire a unei forme de pregatire profesionala, organizata in conditiile legii, certificate de competenta profesionala, atestate de recunoastere si/sau echivalare pentru persoanele fizice care au dobandit calificarea in strainatate, carnete de munca/extras Revisal si/sau orice alte dovezi care sa ateste experienta profesionala, carnet de membru al CAFR (Camera Auditorilor Financiari din Romania)/echivalent in perioada de valabilitate la data depunerii ofertei (viza de exercitare a profesiei valabila la data depunerii ofertei).Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata, dupa caz, iii) Ofertantul trebuie sa prezinte Declaratii de disponibilitate valabile pentru intreaga perioada de derulare a contractului, pentru tot personalul propuscare nu sunt angajati ai acestuia pe o perioada nedeterminata, respectiv pentru cei cu contracte de colaborare.Personalul solicitat prin caietul de sarcini reprezinta o cerinta minima.Se vor prezenta CV-uri pentru toti specialistii nominalizati pentru indeplinirea contractului.Pentru colaboratori se permite prezentarea unui angajament de colaborare cu precizarea ca ofertantul desemnat castigator are obligatia sa faca dovada incheierii contractului de colaborare/contract individual de munca la semnarera contractului.In cazul in care calificarile si/sau abilitatile personalului propus nu corespund Ofertantul va fi descalificat. De asemenea, aceasta decizie va fi aplicata si in cazul nerespectarii formularelor atasate caietului de sarcini.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 21.12.2012 10:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer