Achizitie publica - Servicii de audit pentru proiectul ? Dezvoltarea si consolidarea turismului in zona de nord a Vaii Topolog in localitatea Suici judetul Arges prin sprijinirea promovarii resurselor turistice?
Detaliu pentru invitatia numarul 340264
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340264/29.11.2012
Denumire contract: Servicii de audit pentru proiectul ? Dezvoltarea si consolidarea turismului in zona de nord a Vaii Topolog in localitatea Suici judetul Arges prin sprijinirea promovarii resurselor turistice?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SUICI (PRIMARIA SUICI)Cod fiscal: 5050557, Adresa: COMUNA SUICI, suici, Telefon: 0748036066, Fax: 0248545155
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA SUICI, suici, Romania, cod postal: 117725, telefon: +40 0748125967, fax: +40 0248545155, persoana de contact: ELENA POPESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA SUICI- JUDETUL ARGES
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit pentru proiectul ? Dezvoltarea si consolidarea turismului in zona de nord a Vaii Topolog in localitatea Suici judetul Arges prin sprijinirea promovarii resurselor turistice?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit pentru proiectul ? Dezvoltarea si consolidarea turismului in zona de nord a Vaii Topolog in localitatea Suici judetul Arges prin sprijinirea promovarii resurselor turistice?
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 700 lei .Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare in conformitate cu preved.art.86 din HG925 act.Modul de restituire a garantiei de participare: 1)ofertantului castigator : in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie;2)ofertantilor necastigatori dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare., dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Retinerea garantiei de participare in conditiile prevazute de art.87 alineatul 1din HG.nr.925/2006 act. si HG76/2010. In cazul ofertantilor din categoria IMM, conform Legii nr.346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Dovada cu Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelorca a fost virata garantia de participare la licitatie in contul Autoritatii contractante RO44TREZ0485006XXX001043 deschis la Trezoreria Curtea de Arges, cod fiscal 5050557 (Model orientativ Formular nr.1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original sau copie conforma cu originalul - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original sau copie conforma cu originalul - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantuluiNota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.1) Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )2) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Iatagan Constantin - Primar ;Gabrian Constantin ? Viceprimar;Mecu Maria ? Contabil;Marinescu Cateluta ? Secretar;Consiliei locali: Constantin Gabrian, Ion Rudeanu, Constantin Oprescu, Gheorghe Balota, Constantin Serban, Gheorghe Hirica, Sorin Constantin Nita, Constantin Preda, Gheorghe Paraschiva, Delia Savulescu, Dumitru Cojocarel 1.Persoane juridice/fizice romanea). Pentru persoane juridice se va prezenta: Informatiile cuprinse in certificatul constatator emis de ONRC, sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? (document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu riginalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, . In original/copie legalizata pentru conformitate.b). Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleInforma?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate: 1.Persoane juridice/fizice romanea). Pentru persoane juridice se va prezenta: Informatiile din certificatul constatator emis de ONRC, sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? (document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu riginalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, . In original/copie legalizata pentru conformitate.b). Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) ? se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara.Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie egala sau mai mare de: 70000 lei.Cifra de afaceri solicitata este globala in conformitate cu art. 185 lit. c din OUG 34/2006. Conversia cifrei de afacere se va exprima in lei /euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Se solicita urmatoarele documente: -Bilant contabil la data 31.12.2009 vizat/inregistrat de/la Directia Generala a Finantelor Publice, in copie;
-Bilant contabil la data 31.12.2010 vizat/inregistrat de/la Directia Generala a Finantelor Publice, in copie;
-Bilant contabil la data 31.12.2011 vizat/inregistrat de/la Directia Generala a Finantelor Publice, in copie.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 11. Lista principalelor prestari de servicii similarea) prezentarea a maxim 3 contracte similare care insumate sa fie in valoare minima totala de 70000 RON.b) recomandarii din partea beneficiarilor/clientilor pentru contractele prezentate.Fisa privind experienta similara va fi insotita de recomandarea din partea beneficiarului/ clientului precum si o copie dupa partilor relevante ale contractelor si prezentarea altor documente din care sa reiasa faptul ca serviciile au fost prestate, precum si valoarea si beneficiarul acestora.Persoanele juridice straine vor atasa copii dupa documente similare, insotite de traducere autorizata.Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Cerinta nr. 2Resurse umaneInformatii privind efectivul mediu anual si personalul implicat in indeplinirea contractuluia) Lista cu expertii cheie propusi pentru implementarea proiectului (cel putin 2 auditori membrii CAFR).b) Angajament de disponibilitate pentru personalul de specialitate pe durata derularii contractului.c)CV-urile in original pentru personalul de specialitate, d) contract de munca/extras din EVISAL/contract de colaborare sau angajament de participare conform art. 188 lit c din OUG 34/2006, personalul de specialitatee) diplome si alte certificate si atestate legale, pentru expertii cheie declarati.f) Se solicita ca auditorii sa aiba calitatea de membru al CAFRg) Se solicita ca auditorii sa aiba calitatea de auditor financiar.Calitatea de membru al CAFR va fi dovedita prin prezentareaunei copii a carnetului de membru, cu mentiunea ?Activ? pentru anul in curs;Calitatea de auditor financiar va fi dovedita prin prezentarea de copii ale Certificatului, Cerinta 33. Informatii privind capacitatea operationala de desfasurare a contractului.Ofertantul va prezenta informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune, Cerinta 44. Informatii privind subcontractantii sau asociereaIn situatia in care operatorul economic intentioneaza sa subcontracteze parti din contract, in Formularul 3se vor mentiona operatorii economici subcontractanti si partile din contract care se vor subcontracta. In temeiul prevederilor art. 171 din O.U.G 34/2006, nu se vor accepta modificari privind subcontractarea. Pe timpul derularii contractului modificarea datelor referitoare la subcontractare se face doar cu acordul autoritatii contractantein conditiile in care nu se modifica propunerea tehnica si financiara.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.com ; Primaria comunei Suici
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 28.11.2012 10:53