Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit pentru proiectul ?Modernizare DJ 208H Padureni ? Cosula ? Buda, km 34+150 ? 39+150? cod SMIS 993


Detaliu pentru invitatia numarul 349102
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL BOTOSANI
Numar invitatie: 349102/26.06.2013
Denumire contract: Servicii de audit pentru proiectul?Modernizare DJ 208H Padureni ? Cosula ? Buda, km 34+150 ? 39+150? cod SMIS 993
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BOTOSANICod fiscal: 3372955, Adresa: Piata Revolutiei nr.1-3, Botosani, Telefon: +40 231514712/4181, Fax: +40 231515020
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Revolutiei nr.1-3, Botosani, Romania, cod postal: 710236, telefon: +40 231514712/4181, fax: +40 231515020, persoana de contact: Cojocaru Camelia?Serviciul Achizi?ii Publice;Dascalescu Lacramioara?responsabil achizi?ie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consiliului judetean Botosani, Piata Revolutiei nr.1-3, Botosani, cam.317
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit pentru proiectul?Modernizare DJ 208H Padureni ? Cosula ? Buda, km 34+150 ? 39+150? cod SMIS 993
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta in auditarea cheltuielilor efectuate in cadrul proiectului: ?Modernizare DJ 208H Padureni ? Cosula ? Buda, km 34+150 ? 39+150? cod SMIS 993. in conformitate cu cerintele impuse prin caietul de sarcini si conform instructiunilor AM POR.Auditorul va verifica daca fondurile au fost cheltuite in conformitate cu termenii si conditiile Contractului de finantare si daca cheltuielile solicitate la plata sunt reale, exacte si eligibile. Rezultatele activitatii de auditare se vor concretiza in: 1 raport de audit intermediar; 1 raport de audit final.
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 110, 344.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP se va constitui conf. H.G. 925/2006 art 86 prin virament bancar sau prin instrument de garantare emis in cond lg de o soc.bancara ori de o soc.de asig, care se prezinta in orig. GP const prin OP se va vira in cont RO90TREZ1165006XXX000267 la Trez Botosani ? CF 3372955. Cuantumul GP este de 2200 lei. Per de valab GP ? 120 zile calendaristice ? de la data lim de primire a of. Suma ce va fi retinuta de aut.contr in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa de CNSC va fi de 1103, 44 lei. GP se va restitui in conf. cu HG 925/2006, art.88. GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in orig si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR leu/valutala o data cu cel mult 5 zile inainte de data limita a depunerii ofertelor. Op. Ec va face conversia leu/valuta astfel incat suma in lei rezultata sa fie cel putin egala cu 2200 lei. In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Lg346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui conf.art.90 din HG 925/2006. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Leg nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Restituirea garantiei de buna executie se va face conform art. 92, alin.2 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.1A). Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator si asociati daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, modificat si completat ulterior .Modalitatea de indeplinire: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 2A, la care se vor anexa: b)Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general), din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.c)Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezenta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata. Documentele vor fi prezentate si de asociati daca este cazul. Dupa caz, documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c indice1 si d. Autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora, cu exceptia ofertantilor care prezinta inlesniri de plata aprobate de catre organele competente in domeniu). Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Documentele vor fi prezentate de asociati si terti sustinatori daca este cazul.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Modalitatea de indeplinire - Declaratia semnata de reprezentantul legal (completare Formular - nr. 5A) Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant) va completa declaratia.4.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 6A) Operatoruleconomic, inclusiv asociatii, trebuie sa completeze acest formular.5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69indic 1.Modalilatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 7A). Declaratia va fi prezentata si de asociati, subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul. Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Florin Turcanu -Presedinte, Sorescu Gheorghe-vicepresedinte; Paval Paul-Ioan ? vicepresedinte, Radu Judele- administrator public al judetului, Antonela Patrascu - director executiv, Magda Didii - director executiv-Directia Buget-Finante, Camelia Cojocaru - sef serviciu, Marian Amalia- director executiv, Monica Curcan - sef serviciu, Otilia Moruz - sef serviciu, Catalin Savescu - manager proiect, Gherasa Octavian ?asistent manager, Dascalescu Lacramioara -responsabil achizitii, Mocanu Iolanda ? responsabil tehnic, Sau Margareta-responsabil tehnic, Neagu Radu Ionut-responsabil juridic proiect, consilierii judeteni: Achitei Vasile-Cristian, Alecsandru Gabriel-Augustin, Alexandru Maria-Luiza, Anitulesei Mihai, Arosoaie Lucian-Dinu, Arosoaie Mihai, Barbacariu Silviu, Bogdan Marius-Nicolae, Borcea Nicolo-Valentin, Bulgaru Florin-Dan, Ciobanu Ioan, Ciustea Dorin, Costea Ioan-Mircea, Cretu Georgeta, Dascalescu Corneliu-Bogdan, Dumitrascu Vasile, Flutur Catalin-Mugurel, Hrimiuc Dinu-Romeo, Marian Sergiu, Mihalache Sebastian, Paval Paul-Ioan, Patrauceanu Constantin-Neculai, , Radauceanu Petre, Rotaru Razvan-Ilie, Sorescu Gheorghe, Suhareanu Andreea-Codruta, Tacu Ionel, Tupilus Petre, Vacariu Verginel, Vamvu Emilian, Vazdoaga Gheorghe, Zmau Dumitru Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de operatorul economic individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/unui grup de operatori economici. Orice document solicitat va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Cerinta nr. 1.Pentru persoanele juridice romane: prezentarea certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa TribunalulTeritorial. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Din certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documentePentru persoanele fizice autorizate se va prezenta un document care sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: In cazul in care se constata ca operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie simpla sau copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2.Pentru persoanele juridice/fizice straine: in vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, se solicita ofertantului prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii.Ofertantii ? persoane straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre urmatoarele optiuni, dupa caz: a) Ca inaintea incheierii contractului, se vor inregistra fiscal in Romania. b) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, se va proceda la legalizarea asocierii si in cazul in care liderul asocierii este persoana juridica straina, acesta se va inregistra la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania. c) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii dintre persoane juridice straine, se va proceda la legalizarea asocierii, se va desemna liderul asociatiei sa se inregistreze la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.Nota: Contractul de achizitie publica va fi incheiat numai dupa ce se va prezenta dovada legalizarii asocierii si a inregistrarii fiscale in Romania a liderului de asociere, in cazul in care acesta este persoana juridica straina.Cerinta nr. 3Pentru persoanele juridice/fizice autorizate romane: prezentarea autorizatiei/certificatului pentru desfasurarea activitatii de audit financiar, eliberata de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR), conform OUG 75/1999 privind activitatea de audit financiar, republicata si HG 433/ 2011 pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Camerei Auditorilor Financiari din Romania.Pentru persoanele juridice/fizice autorizate straine: prezentarea autorizatiei/certificatului pentru desfasurarea activitatii de audit financiar care trebuie sa fie recunoscuta/agreata de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR), conform OUG 75/1999 privind activitatea de audit financiar, republicata si HG 433/ 2011 pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Camerei Auditorilor Financiari din Romania.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri.Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari incheiati sa aiba o valoare de min 150.000 lei. (min 75.000 lei in cazul IMM).Ofertantul va depune documente din care sa rezulte CA globala obtinuta in cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati. (2010, 2011, 2012).Documentele se vor prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul.NOTA: Pentru evaluarea indeplinirii criteriului referitor la cifra de afaceri se va utiliza cursul de referinta dintre leu si moneda tarii de origine a ofertantului stabilit de Banca Nationala a Romaniei. Conversia leu-valuta se va face prin raportare la cursul mediu anual BNR aferent fiecarui an in partePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, liderul asocierii va prezenta un tabel centralizator cuprinzand experienta tuturor membrilor asocierii, Experienta similara: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor) a prestat servicii similare la niv a max 3 contracte in valoare cumulata de cel putin 100.000, 00 lei, fara TVA. Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Ofertantul va depune cate o Fisa experienta similara ? Formularul nr. 10A pt certificatele/documentele care se doresc a fi luate in considerare ca experienta similara.In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 10A. Pentru evaluarea indeplinirii criteriilor referitoare la experienta similara se va utiliza cursul mediu anual de referinta dintre leu si moneda tarii de origine a ofertantului stabilit de Banca Nationala a Romaniei., Informatii privind resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect: Ofertantul va depune Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere? si anexa - Formular nr 11A si anexa la formular 11A.. In cazul unei oferte in asociere, cerintele cu privire la personal se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului.Ofertantul va nominaliza: Auditor financiar ? minim o persoana, membru activ C.A.F.R./ echivalent.Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata urmatoarele documente: - CV- ul semnat si datat;
- Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr.12A; -Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR/echivalent; -Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea "Activ" pentru anul in curs/echivalent; - Orice document din care sa reiasa relatia cu ofertantul (contract de colaborare, contract individual de munca, extras ReviSal, etc.), Informatii privind asociatii si/sau subcontractantii.Precizari privind asocierea: -in cazul in care doi sau mai multi operatori economici se vor asocia cu scopul de a depune oferta comuna, se va prezenta acordul de asociere semnat de catre parti, acesta urmand a fi legalizat, doar in situatia in care oferta comuna a acestora va fi declarata castigatoare, inainte de data semnarii contractului; -unul dintre asociati va fi nominalizat ca si lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de catre persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor; - in acordul de asociere se va mentiona faptul ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele si pentru toti asociatii, acesta fiind raspunzator fata de beneficiar pentru indeplinirea contractului. Plata serviciilor se va face catre liderul asociatiei, Precizari privind subcontractarea: In cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora.Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuitde pe S.E.A.P, www.e-licitatie.ro, atasata invitatiei de participare aferenta
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2013 11:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer