Achizitie publica - Servicii de audit pentru proiectul: ? Modernizarea Parcului Rozelor din Municipiul Timisoara?
Detaliu pentru invitatia numarul 307284
Municipiul Timisoara
Cod de identificare fiscala: R 14756536
Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara
Telefon: 0256-408367
Fax: 0256-408477/204177
Denumire invitatie: Servicii de audit pentru proiectul: ? Modernizarea Parcului Rozelor din Municipiul Timisoara?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de auditare pentru proiectul "Modernizarea Parcului Rozelor din Municipiul Timisoara", cod SMIS 31925, in conformitate cu cerintele impuse prin caietul de sarcini. Durata contractului 6 luni de la semnare.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 29.07.2011 13:59
Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Bv. C.D.Loga nr.1, Primaria Timisoara, cod postal 300030, camera 12-parter , ghiseul 9 sau 10, Serviciul Centrul de Consiliere Cetateni
Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Municipiului Timisoara, Bv. C.D. Loga nr. 1, camera 229, Serviciul Achizitii Publice.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Cofinantare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 44, 923.2 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Situatia personala: Decl. in temei art.180 si art.181 din OUG 34/2006;Decl. cf.art.69^1 din OUG 34/2006 si art. 90 si 93 din Legea 161/2003;Certificate pt. îndepl.oblig. catre bugetul local si bugetul de stat;Fisa inf. gen.;2.Cap.de exercitare a activitatii profesionale: Pers.jur./fizice romane: Certif.ORC, Pers.jur./fizice straine: Doc.care dovedesc o forma de înregistrare;4.Capacitatea tehnica si/sau profesionala: Experienta similara: Decl.+ Lista princip.servicii prestate in ultimii 3 ani; 1 sau mai multe ctr.servicii similare in val insumata de 40.000 lei fara TVA + recomandare/certificare aferenta; Res.umane: Decl.efectiv mediu + min.un auditor financiar, cel mult 2 auditori activ/activi CAFR;Declaratie si lista cu subcontr.+Acord de subcontractare;Acord de asociere.
www.e-licitatie.ro atasata prezentei invitatii la sectiunea "Documentatie si clarificari". In cererea de finantare procedura stabilita este cerere de oferte. Gar. de part.: 898 lei