Achizitie publica - Servicii de audit pentru proiectul ?Parc Regional de Agrement Turistic si Sportiv Cornisa Botosani?
Detaliu pentru invitatia numarul 344629
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344629/02.04.2013
Denumire contract: Servicii de audit pentru proiectul?Parc Regional de Agrement Turistic si Sportiv Cornisa Botosani?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BOTOSANICod fiscal: 3372882, Adresa: str. Piata Revolutiei nr.1, Botosani, Telefon: +40 0231530143/103/+40 0231515142, Fax: +40 0231515142/+40 0231531595
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Piata Revolutiei nr.1, Botosani, Romania, cod postal: 710236, telefon: +40 0231502200, fax: +40 231531595/+40 0231515142, persoana de contact: Biroul de Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Municipiului Botosani dn strada Piata Revolutiei nr. 1-Sala de Sedinte a Consiliului Local
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit pentru proiectul?Parc Regional de Agrement Turistic si Sportiv Cornisa Botosani?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit pentru proiectul"Parc Regional de Agrement Turistic si Sportiv Cornisa Botosani? in conformitate cu cerintele Caietului de sarcini componenta a Documentatiei de atribuire atasata la invitatia de participare in cadrul sectiunii Documentatie si clarificari.
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 81, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in suma de 1632 lei. Pt.calc. echiv. leu/alta valuta se va tine cont de cursul de schimb comunicat de BNR la data de 05.03.2013.Perioada de valab.a GP = perioad. de valab. a ofertei, respectiv90 de zile de la data limita de dep. a ofertelor. In cazul extind.perioadei de valab. ofertei perioada de valab.a GP va fi prelungita in mod coresp. GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original insotita de traducerea autorizata in limba romana.GP se const.in conf. cu preved. art.86 din HG 925/2006 prin: - virament bancar sau printr-un instr.de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc.de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si ptr. perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
-aunui ordin de plata in contul achizitorului (cont RO20TREZ1165006XXX000266-Trezoreria Botosani, CUI-3372882), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;
-Autorit. contractanta are dreptul de a retine G.P. insituatiile prev. la art.87 din HG 925/2006 iar in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, Autorit.Contract. va retinecontestatorului din G.P. conform. prevederile art.278^1, alin (1), lit.a)din OUG 34/2006, in raport cu valoarea estimata a contract., urmatoarea suma: 816 lei.In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.Restituirea GP se face in conf cu preved. art. 88 din HG 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada GP in cuantum si forma precizata vor fi respinse ca inacceptabile. In cazul IMM-lor care participa la proced. de atribuire, acestea pot beneficia de prev. Legii nr. 346/2004, art.16, alin 2, -vor prez. anexatGP o Decl. pe propria raspund. privind incadr. intreprinderii in categ. I.M.M.
Garantie de buna executie
Cuantumul Garantiei de buna executie constituiteva fi de10% din pretulcontractului fara TVA. In cazul ofert IMM conf Legii nr. 346/2004 gar de buna exec se const in proc de 50%. Mod de const a Gar de buna exec in conf cu preved. art. 90 din HG 925/2006: -Printr-un instr de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asig.Daca partile convin, gar de buna exec se poate const si prin retineri succesive. In acest caz, contractant are oblig de a deschide la Unit Trez Statdin cadrul org. fiscal competent un cont la dispoz AC conf art. 90 alin (3) din H.G. nr. 925/2006 cu modific. si complet. ulterioare. Suma init care se dep de catre contract in cont nu treb sa fie mai mica de 0, 5% din pret contr. Garantia de buna executiese va elibera/restitui de catre autoritatea contractanta in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: -Completarea Formularului4 din Sectiune Formulare- declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006).Atentie: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: 1.- Completarea Formularului 5 din Sectiunea formulare- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006;2.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic (doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului), care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatacu mentiune ?conform cu originalul;3.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis deautoritatile locale unde ofertantul are sediul social(doar pentru punctul /punctele de lucru implicate in derularea contractului).- Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatacu mentiune ?conform cu originalul?; Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestoraprin prezentarea documentelor doveditoare in originalsau copie semnata si stampilatacu mentiune?conform cu originalul?, autoritatea contractanta va exclude ofertantulcare inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Atentie: -Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni , conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare- In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat(prezentarea formularului F5 si a certificatelor de atestare fiscala).- Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante (in luna anterioara celei in care se depun ofertele ).Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?la care se va atasa traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: -Completarea Formularului 6 din Sectiunea Formulare-?certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?;Atentie: In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 4- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 ( evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69, lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Se va copleta Formularului 7 din Sectiunea Formulare. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea derularea si finalizarea proceduriide achizitie publica respectiv, persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractului de achizitie publica ce face obiectul prezentei proceduri sunt: Portariuc Ovidiu Iulian ? primar, Zaiceanu Adriana -administrator public, Iliuta Viorel-viceprimar, Andrei Cosmin-Ionut ? viceprimar, Apostu Ioan -secretar, Sanduc Valerian -Director Economic, Anitei Daniela -sef Birou Achizitii Publice, Ciubotariu Maria-consilier achizitii publice, Munteanu Constantin-consilier achizitii publice, Roscanieanu Luminita-consilier achizitii publice, Gheorghita Mirela-sef Serviciu Contabilitate, Gagiuc Simona-consilier financiar, Mitu Florin-sef Serviciu Investitii, Durduc Gheorghe-consilier investitii, Rusu Doina-consilier investitii, Kohut Mihaela-consilier investitii, Neica Oana-sef Serviciu Mangement Proiecte, Obreja Petru?auditor superior, Munteanu Bogdan-consilier juridic, Geanina Bulmaga-sef Serviciu Buget Finante, Dolachi P. Catalin-consilier juridic, Alexa Catalin Virgil-consilier local, Apostoliu Eugen-Sorin-consilier local, Bosovici Calin?George-consilier local, Buliga Marius-consilier local, Cristescu Marius-consilier local, Furtuna Corneliu-Daniel-consilier local, Ghiorghita Florin Ioan-consilier local, Hunca Mihaela-consilier local, Iavorenciuc Gheorghe-consilier local, Lebada Radu-consilier local, Lupascu Catalina-Camelia-consilier local, Malancea Radu-consilier local, Nica Tereza-consilier local, Onisa Paul-consilier local, Petrusca Ady-consilier local, Plesca Stelian-consilier local, Simion Aura-consilier local, Tincu Mihai-consilier local, Turcanu Eugen Cristian-consilier local, Ursuleanu Gheorghe-Florentin-consilier local, Bucsinescu Lidia-consilier localAtentie;In cazulunui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecaremembru al asociatiei cat si fiecare subcontractant si tert sustinator).Note: 1. In situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul sau oricare dintre asociati, daca este cazul, se afla in una din situatiile prevazute la art.180, art. 181, art. 69^ 1 din OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica ce face obiectul prezentei proceduri.2. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere , o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiune "conform cu originalul", insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Cerinta nr. 1A. Persoane juridice/fizice romaneDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta: 1. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial cu date actualizate, din care sa rezulteca: a)-ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii.b) -Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actualela data limita de depunere a ofertelor.Atentie: a. Obiectul contractului prezentei proceduritrebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORNC.b. Certificatul constatator va fi prezentatin original , copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul? .c. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.d. In cazul ofertantului declarat castigator, autoritatea contractanta va solicita acestuiainainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata.2. - Autorizatia de functionare emisa de CAFR/echivalentin cazul persoanele juridice care sa ateste desfasurarea activitatii de audit financiar si Certificatulde atestare a calitatii deauditorfinanciar eliberat CAFR/echivalent in cazul persoanele fizice. Autorizatia de functionare si Certificatul trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si vor fiprezentate in copie lizibla semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?;B. Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
- Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte competenta persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentei achizitii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.Atentie: a. Documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatacu mentiune ?conform cu originalul ? insotite de traducerea autorizatasi legalizata aacestora in limba romana.b. In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globaladin cel mult ultimii 3 ani.Cerinta minima de calificare: Cifra medie de afaceri globala din cel mult ultimii 3 anisa fie cel putin egala cu suma de100.000 lei.Atentie!a.Conversia leu-valuta se face prin raportareala cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.- cursul mediu BNR leu/europentru anul 2010 este 4, 2099 lei- cursul mediu BNR leu/euro pentru anul 2011 este 4, 2379 lei.- cursul mediu BNR leu/euro pentru anul 2012 este 4, 4560 lei., Cerinta nr. 2Documente edificatoare (bilanturi contabile / extrase de bilant / balantesau alte documente ) care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului sicare sasustinacifra medie de afaceri globala din cel mult ultimii 3 anideclarate .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara1.Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani calculati pana la data limita dedepunere aofertelor. Lista principalelor serviciisimilare solicitatava contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestiadin urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.2.Prezentarea a cel putin unui document/contract/proces-verbal de receptie/recomandare/ document constatator care sa confirme prestareaserviciilor de audit in ultimii 3 ani calculati pana la data limita dedepunere aofertelor.Nota!In situatia in care ofertantul alege demonstrarea experientei similare prin prezentarea de contract/ contracte, acestava prezenta in copiilizibile semnate si stampilate cu mentiunea ?conform cu originalul? paginile relevante din contractul/contractele care se doresc a fi luate in considerare pentru demonstrareaexperientei similare, din care sa reiasa urmatoarele: partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, valoarea contractului si pagina finala cusemnaturi ;, Cerinta nr. 2.-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.2.- Declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pentru asigurarea prestarii serviciului.3.-Asigurareasi nominalizarea de catre ofertant pentru prestarea serviciilor ce fac obiectul prezentei proceduria cel putin unui Auditor financiar, membru activ C.A.F.R./echivalent.Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca Auditor financiar urmatorul document: - Carnetul de membru al CAFR/echivalent vizat cu mentiunea ?ACTIV? pentru anul in curs ? in copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?;, Cerinta nr. 3- Declaratie privind Lista asociatilor si partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite deacestia.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizaze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractantasolicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, iar Acordul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii contractantela datasemnarii contractului., Cerinta nr. 4Infomatii privindsubcontractareaDeclaratie privind listasubcontractorilor si partea/ partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de acestia.In cazul in care parti din contract urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicitala incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din S.E.A.P. fiind atasata la prezenta invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.04.2013 10:06