Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit pentru proiectul ,,Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Hunedoara??


Detaliu pentru invitatia numarul 357130
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: APA PROD SA DEVA
Numar invitatie: 357130/28.01.2014
Denumire contract: Servicii de audit pentru proiectul , ,Extinderea si reabilitareainfrastructurii de apa si apa uzata in judetul Hunedoara??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPA PROD SA DEVACod fiscal: R14071095, Adresa: STR.CALEA ZARANDULUI NR.43, Deva, Telefon: +40 254222345, Fax: +40 254206007
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.CALEA ZARANDULUI NR.43, Deva, Romania, cod postal: 330092, telefon: +40 254222345, fax: +40 254206007, persoana de contact: Sediu autoritatii contractante
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediu autoritatii contractante
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit pentru proiectul , ,Extinderea si reabilitareainfrastructurii de apa si apa uzata in judetul Hunedoara??
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit pentru proiectul , ,Extinderea si reabilitareainfrastructurii de apa si apa uzata in judetul Hunedoara??, obiectivul general al contractului fiind realizarea serviciilor de audit care contribuie la utilizarea in mod eficient a fondurilor nerambursabile alocate de Uniunea Europeana si Bugetul de stat potrivit clauzelor Contractului de Finantare, conform cerintelor Caietului de Sarcini.
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 227, 442 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofert va const o garant de participt in cuantum de 4.548 lei, in favoareaAC. Per de valab a garant de particip: 120 zile calendar de la data limita de depun a ofertelor (per va fi cel putin egala cu per de valab a ofertei). In cazul extinderii per de valab a ofertei, per de valab a garantiei de particip va fi prelungita in mod coresp. Forma de constit: viram bancar in contul RO10BRDE220SV23351902200 deschis la BRD GSG Suc Deva, Benef SC APA PROD SA DEVA, cod fiscal RO14071095, se prezinta OP confirm de banca emitenta - copia docum; sau instr de garant emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asigurari (Form 1, Scr de garant de particip), care se prez in orig, in cuantumul si ptr per de valab prevaz mai sus. Instr de garant tr sa prevada daca plata garant se va exec condit sau necondit, cf. preved art 86 alin 3 din HG925/2006, cu modific si complet ulterioare. Garant tr sa fie irevocaba. Echivaneta leu/ alta valuta se va face la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depun a ofertelor.In cazul depun de oferte in asoc, garant de particip tr constit in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grup de operat ec.. Garant de particip emisa in alta lb decat romana va fi prez in orig si va fi insotita de traduc autoriz in lb romana. Garant vor fi depuse in orig la sediul AC pana la ora si data deschid ofertelor. In cazul in care ofert se incadr in categ IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Legea 346/2004 priv stim infiintarii si dezv IMM, acesta benef de reduc cu 50% a cerintei priv cuantumul garant de particip. In aceste situatii, ofert tr sa complet si sa ataseze la oferta Decl pe propria rasp priv incadr in categ IMM (Form 2). In cazul unei asoc, reduc cu 50% se aplica daca toti asociatii sunt IMM si prezinta Decl mention ant. AC va retine o parte din garant de particip, ofert pierzand o parte din suma constit, atunci cand acesta din urma se afla in situatia prev la art .278^1 alin 1 litera a.
Garantie de buna executie
Cuant garant de buna exec este de 10% din valoarea contr fara TVA (5% in cazul IMM-urilor, daca sunt depuse toate actele refer la calitat de IMM a ofertantului/asociatilor in cadrul ofertei comune; in cazul unei asocieri, reducerea cu 50% se aplica daca toti asociatii sunt IMM) si va fi constituita in moneda contr; conform art. 90 din HG 925/2006, cu ultimele modificari si completari. In cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie de buna exec va fi emisa integral in numele si pentru Liderul asocierii. Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de buna exec comune cu alte investitii. Modul de constit a garant de buna exec, va fi printr-un Instr de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (este recomandabil sa fie emisa de catre o banca care are corespondent in Romania) sau de o societate de asigurari, a carei valab va corespunde cu per de valab a contr si va fi prezentata ulterior semnarii contr in termen de maxim 15 zile de la semnarea acestuia de ambele parti, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Per de valab a garant de buna exec trebuie sa acopere per de timp pana la data incheierii procesului-verbal de receptie finala.Garant de buna exec se poate constitui conform art.90, alin.1 din HG 925/2006, cu ultimele completari si modificari. In cazul in care se opteaza pentru constita garant de buna exec prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, Prestatorul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct, la dispozitia Achizit, la Trezoreria Municipiului unde isi are sediul Prestatorul , cont care trebuie alimentat la inceputul derularii contr cu cel putin 1% din pretul acestuia, fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contr, Achizit urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite Prestatorului pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna exec in Documentatia de Atribuire. Achiz va instiinta prestat de varsamantul efect, precum si de destinatia lui.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Calitatea de participant la procedura- Formular 8 (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?): Declaratie privind calitatea de participant la procedura. In cazul unei asocieri atat liderul asociatiei cat si asociatii sunt obligati sa prezinte acest formular.Pentru operatorii economici romani se solicita prezentarea cazierului judiciar si cazierului fiscal (conform Ordonantei 75/2001 privind organizarea cazierului fiscal) valabile la data depunerii ofertelor in original.Pentru operatorii economici straini se solicita prezentarea cazierului judiciar sau similar in traducere autorizata.Pentru operatorii economici stabiliti in tari unde nu se emite cazier judiciar sau similar, se accepta o declaratie data in fata unui notar in acest sens (original).Documentele doveditoare solicitate trebuie sa fie in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor2. Declaratii privind eligibilitatea - ca cerinta obligatorie, se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?: -Formular 5: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 ? se va completa de catre fiecare asociat in cazul depunerii unei oferte in asociere si de catre fiecare sustinator in cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori.Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura-Formular 6: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, se va completa si de catre fiecare asociat in cazul depunerii unei oferte in asociere.Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti; tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in niciuna din situatiile prevazute de art. 181 lit. a), c^1), d) -Formular 6A Tert sustinator;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.-Formular 7: Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, se va completa si de catre fiecare ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator, dupa caz.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractului de achizitie publica.Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa se afle in conflict de interese cu oricare din urmatoarele persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Victor Arion, Sturza Alexandru, Badea Puiu, KiszelyFabius, Peczka Cristina, Petrutiu Simona, Doana Delia, Vintila Adrian, Rosca Gabriel, Constantinescu Lucian, Comsa Cosmin, Kiss Ioan, Golea Emil, Ciurea Gicu, Bugnariu Manuela, Budae Daniel, Diaconescu Elena Carmen, Farca Dan, Furca Madalina, Garbovan Gabriel, Groza Ancuta, Jurca Diana, NapauRadu, Patru Alexandra Claudia, Safta Carmen, Ioan Gabriela, Sabau Simona, Vinga Lavinia, Iacob Anca, Bogdan Virgil, Peczka Claudiu, Abrudean Dana, Osadici Mirela, Pavich Angela, Radu Ionela, Moisa Monica.- Formular 9: Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui A.N.R.M.A.P.3. Declaratie privind indeplinirea obligatiilor - Ca cerinta obligatorie, se vor prezenta in original/ copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, semnate si stampilate: - Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor- Certificat privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11 alin.(4) din HG nr. 925/2006.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii eliberat de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante, conform art. 182 din OUG 34/2006.Documentele doveditoare solicitate trebuie sa certifice ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Neindeplinirea de catre operatorul economic a cerintei referitoare la plata taxelor si impozitelor catre buget (local si de stat), va conduce in mod automat la excluderea acestuia din procedura.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte toate declaratiile/ documentele mai sus mentionate.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Pentru documentele solicitate in original/copie legalizata/traducere autorizata, se accepta si copia lizibila a documentelor semnate si cu mentiunea ?conform cu originalul?. Acestea vor fi prezentate in original, copie legalizata sau traducere autorizata doar la solicitarea comisiei de evaluare. Pt pers jurid/fizice romane- Certif constatator emis de ORC din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate principal/secundar necesar desfasurarii activitatilor ce fac obiectul contr ce urmeaza a fi atribuit, in original / copie legalizata notarial sau copie certifa , ,conf cu originalul?. / prezentarea de docum care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din pct de vedere profesionalIn cazul prezentarii documentului in copie ?conf cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pt confitate a documentului in original/copie legalizata.- Pt pers jurid/fizice straine - Docum edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in confitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate principal/secundar necesar desfasurarii activitatilor ce fac obiectul contr ce urmeaza a fi atribuit.Docum de confirmare: prezentarea de docum care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din pct de vedere profesional, confe legii tarii de rezidenta a operatorului economic;prezentarea Certifului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabila pt anul calendaristic in curs privind evitarea dublei impuneri.Docum vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila certifa ?conf cu originalul? semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale, actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta docum mentionate mai sus.Obiectul contr trebuie sa aiba corespondent in obiectul de activitate principal/secundar din certiful constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pt partea din contract pe care o realizeaza asociatul/asociatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 Cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de referinta (2011, 2012 si 2013) sa fie cel putin egala cu: 400.000 lei(cumulat in cazul societatilor mixte/consortiilor /asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant).Pentru anii 2011 si 2012- Bilanturile contabile la data de 31.12.2011 si31.12.2012, vizate spre inregistrare la autoritati competentesi/sau- Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, la 31.12.2011 si31.12.2012 din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.Pentru anul 2013 vor fi admise orice alte documente in sustinerea cifrei de afaceri.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor de mai sus., Cerinta nr.2 Sustinerea financiara, in conformitate cu art. 186 din OUG 34/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare.In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 186 alin (2) din OUG 34/2006 coroborat cu prevederile articolului 11^1 alineatele (1), (2), (4), (5) si (6) din HG 925/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare.` Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006.Cerinta privind cifra de afaceri solicitata va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator. Persoana care asigura sustinerea financiara va prezenta si declaratia pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Experienta similaraOfertantul va face dovada prestarii de servicii similare duse la bun sfarsit (conform art.13 din Ordin 509/2011) in valoare de cel putin 200.000 lei fara TVA prin prezentarea a cel putin unul maxim cinci contractein ultimii 3 ani.In acest sens, aferent fiecarui contract declarat, dovada experientei similare se va face prin prezentarea de certificate/ documente emise sau contrasemnate de beneficiar din care sa rezulte valoarea, categoria si calitatea serviciilor prestate. Aceste documente vor include date referitoare la beneficiarul contractului, tipul serviciilor prestate, perioada in care s-a desfasurat contractul, valoarea contractului de servicii fara TVA si total servicii prestate in baza contractului, dovada finalizarii a cel putin unui Raport al Constatarilor Factuale aferente, a cel putin unei Cereri de Rambursare: - copii ale proceselor verbale de receptie partiala a serviciilor sau ale proceselor verbale de receptie sfarsitul prestarii, dupa caz (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie)SAU- documente doveditoare din care sa reiasa atat valoarea serviciilor cat si executarea acelor categorii de servicii solicitate ca experienta similaraSAU- recomandare din partea beneficiarului, in original sau copie certificata ?conform cu originalul" care va cuprinde modul de indeplinire a oblig. contr pe parcursul derularii contractului.Vor fi exclusi din procedura ofertantii care nu si-au indeplinit sau si-au indeplinit defectuos oblig. contr.asumate privind executia unui contract, precum si ofertantii care prezinta, la solicitarea autoritatii contractante, referinte negative din partea beneficiarului., Cerinta nr.2 Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;Personal implicat in contract: 1 pers. - Coordonator de echipa, auditor financiar- Studii superioare absolvite cu diploma de licenta- Membru activ al CAFR / membru al unei organizatii similare recunoscute in plan european (de ex. ACCA) pe anul in curs1 pers. -Expert contabil, coordonator echipa adjunct- membru activ al CECCAR pe anul in curs1 pers. -Auditor financiar- Membru activ al CAFR / membru al unei organizatii similare recunoscute in plan european (de ex. ACCA) pe anul in curs1 pers. -Expert contabil- membru activ al CECCAR pe anul in cursSe solicita- declaratie de disponibilitate semnata in original (Formular nr. 16);Pentru intreg personalul care necesita atestate/autorizari specifice se vor anexa copii certificate pentru conformitate ale acestor documente: Autorizatie CAFR; Carnet de membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania (CAFR) cu mentiunea activ 2013; copie documente justificative din care sa rezulte ca este membru activ al CECCAR pe anul in curs, conform ordonantei nr.65/1994., Cerinta nr. 3 Sustinerea tehnica si profesionala in conformitate cu prevederile art. 190 din OUG 34/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare.In acest caz, ofertantul va respecta prevederile art. 190 alin (2) din OUG 34/2006 coroborat cu prevederile articolului 11^1 alineatele (1), (2), (3), (4), (5) si (6) din HG 925/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006 si va prezenta si declaratia pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003;Capacitatea tehnica si prof. se va demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta nr.4 Informatii privind asociatiiIn cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii prof. trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte iar cerintele privind situatia economica-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.In cazul unei asocieri, op. ec. vor prezenta Acordul de asociere (fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea) si sarcinile care revin fiecarei parti, precum si documentele solicitate la Cap.III.2.1.a), Cap.III.2.1.b) si Cap.III.2.2) pentru fiecare din membrii asocierii si declaratia privind lista asociatilor si subcontractantilor si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia., Cerinta nr.5 Informatii privind subcontractantii.Subcontractarea este permisa cu respectarea conditiilor prevazute in art. 45 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si art. 11(7) din HG 925/2006 modificat prin HG 34/2009Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.02.2014 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.02.2014 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 24.01.2014 13:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer