Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit pentru proiectul ?Lucrari pentru reducerea riscului la inundatii in bazinul hidrografic Prut-Barlad?


Detaliu pentru invitatia numarul 337371
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA PRUT BARLAD
Numar invitatie: 337371/15.10.2012
Denumire contract: Servicii de audit pentru proiectul ?Lucrari pentru reducerea riscului la inundatii in bazinul hidrografic Prut-Barlad?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA BAZINALA DE APA PRUT BARLADCod fiscal: 23780878, Adresa: Str. Th. Vascauteanu nr.10, Iasi, Telefon: +40 232218192, Fax: +40 232213884
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Th. Vascauteanu nr.10, Iasi, Romania, cod postal: 700462, telefon: +40 232218192, fax: +40 232213884, persoana de contact: dr. ing. TUDOR BLIDARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ABA Prut-Barlad, Str. Th. Vascauteanu nr.10, Iasi, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Gospodarirea apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit pentru proiectul ?Lucrari pentru reducerea riscului la inundatii in bazinul hidrografic Prut-Barlad?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul autoritatii contractante in atribuirea contractului de servicii de audit il reprezinta asigurarea implementarii proiectului "Lucrari pentru reducerea riscului la inundatii in bazinul hidrografic Prut-Barlad", cod proiect SMIS-CSNR 17945 conform reglementarilor legale si a Contractului de finantare (Proiect finantat in cadrul Programului Operational Sectorial ?Mediu? 2007-2013).
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 456, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 9.136, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este 120 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie in conformitate cu art.86 alin.(1) din HG 925/2006. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: - Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantiile de participare nr. RO06TREZ4065005XXX012076 deschis la Trezoreria IASI. CIF 18296163, in original sau copie legalizata sau conform cu originalul. -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Scrisoare de garantie bancara ? Formular nr.15 prezentat in Sectiunea III) sau de o societate de asigurari, in original. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu prevederile art. 88 din H.G. 925/2006. In cazul in care oferta nu este insotita de documentul ce face dovada constituirii garantiei de participare oferta respectiva va fi respinsa, conform art.33 alin (3) lit.b) din H.G.nr. 925/2006 (*actualizata*). Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare in conformitate cu art. 87 din H.G. 925/2006. In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge ca nefondata contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in conformitate cu art. 278^1 lit. b) din OUG. 34/2006, suma de 4.236, 79 lei.In cazul in care se opteaza pentru depunerea garantiei de participare in valuta, echivalenta se va calcula pe baza cursului lei/valuta stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % din valoarea contractului (fara T.V.A.). Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu art. 90 alin.(1)-(3) din HG 925/2006. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (2)din H.G. 925/2006. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Ofertantul care solicita reducerea conform art. 16 (2) din Legea nr. 346/2004 va prezenta, anexat Formularului pentru garantie (Formularul nr. 18), declaratia conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004, din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din OUG 34/2006 (actualizata) (Formularul nr.1);
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 (actualizata) (Formularul nr.2);
-Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa lipsa obligatiilor exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele.-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea aresediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa lipsa obligatiilor exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele.Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se vor prezenta toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc.- la plata si ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata, pentru bugetul de stat din ultimele trei luni, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) pentru dovedirea eligibilitatii.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006.Documentele vor fi prezentate in original sau copie semnata ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana si legalizata.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr.3);
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in baza Ordinului nr. 314/12.10.2010, emis de ANRMAP (Formularul nr. 4);
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie din cadrulautoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Corneliu Cretu ? Director A.B.A. Prut ? Barlad, Besleaga Gabriel ? Director Tehnic A.B.A. Prut ? Barlad, Dorin Dutu ? Director Tehnic A.B.A. Prut ? Barlad, Gabi Musteata-Director Tehnic A.B.A. Prut - Barlad, Olga Musteata ? Director Economic A.B.A. Prut - Barlad, Tudor Blidaru - Manager UIP, Mihaela Pavel - Comp. Juridic, Mihaela Condurat - sef Birou Contabilitate, ing. Loredana Popoiu - Responsabil Achizitii Publice (Formularul nr. 5) ?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? ? F5 va fi prezentata si de catre subcontractantul nominalizat in oferta.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta F1, F2 si F5.In cazul tertului sustinator se vor prezenta: Declaratie privind eligibilitatea conform art 180 din OUG nr. 34/2006 (actualizata)-F1, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din OUG 34/2006 (actualizata)-F2 si ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006?-F5. -Certificatul constatator, emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte adresa actuala, ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata;
-Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar, emis de Camera Auditorilor Financiari din Romania (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), conform O.U.G. nr. 75/1999 republicata si actualizata, -Carnet de membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania, cu mentiunea ?ACTIV? pentru anul in curs (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), conform O.U.G. nr. 75/1999 republicata si actualizata.Pentru persoane fizice sau juridice straine pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, op ec va prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani care sa fie cel putin egala sau mai mare cu 913.000, 00 lei.-Bilanturile sau documentele edificatoare pentru demonstrarea situatiei economice si financiare se vor prezenta in original saucopie, semnata de reprezentantul legal si stampilata pe fiecare pagina si avand mentiunea ?conform cu originalul?. In cazuldepunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor detinute de toti asociatii. Valoarea in euro se va determina pe baza cursului mediu leu/euro comunicat de BNR pentru anii prezentati.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente., Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari.Se solicita ca in ultimii 3 ani (cei 3 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor in urma)ofertantul sa fi incheiat si indeplinit contracte cu o valoare insumata cel putin egala (sau mai mare) de 456.800, 00 lei (fara TVA), contracte al caror obiect a fost prestarea unor servicii similare de tipul - servicii de auditare., Prestarile de servicii mentionate in lista se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de autoritatea contractanta respectiva sau de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Fisa de experienta similara, pentru contractele de servicii similare prestate in ultimii 3 ani (prezentate pentru dovedirea experientei similare.), Efectivele medii anuale ale persoanelor angajate si al cadrelor de conducere., Se va prezenta o lista cu membrii echipei propuse pentru prest serviciilor care formeaza obiectul contractului.Se solicita ca cerinta minima, asig personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indepl contractului de servicii: minim 3 (trei) auditori autorizati, membri ai Camerei Auditorilor Financiari din Romania.Este recomandabil ca fiecare CV sa contina max 4 pag si trebuie folosit pentru acoperirea unei singure pozitii din cele identificate;Pentru fiecare persoana resp pentru indepl contractului (mentionate in F9), ofertantul va depune: -CV-Decl de disponib semnate in original-Copii ale diplomelor obtinute, a atestatelor si autoriz mentionate in CV, Informatii privind subcontractantii. Subcontractantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere conf art. 69^1 din OUG 34/2006 (F5).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin intermediul SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 12.10.2012 10:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer