Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit pentru proiectul ?Modernizare si extindere spatii verzi in zona de actiune sud-est a municipiului Focsani din cadrul Planului integrat de dezvoltare urbana a zonei de sud-est a municipiului Focsani


Detaliu pentru invitatia numarul 322543
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL FOCSANI
Numar invitatie: 322543/22.03.2012
Denumire contract: Servicii de audit pentru proiectul ?Modernizare si extindere spatii verzi in zona de actiune sud-est a municipiului Focsanidin cadrul Planului integrat de dezvoltare urbana a zonei de sud-est a municipiului Focsani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL FOCSANICod fiscal: 4350645, Adresa: Str.Dimitrie Cantemir Nr.1 bis, Focsani, Telefon: 40/0237/215710, Fax: 40/0237/216700
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Dimitrie Cantemir Nr.1 bis, Focsani, Romania, cod postal: 620098, telefon: +40 237/215710, fax: +40 237/216700, persoana de contact: VASILICA PETRONIE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Municipiului Focsani - sala consiliu et.2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit pentru proiectul ?Modernizare si extindere spatii verzi in zona de actiune sud-est a municipiului Focsanidin cadrul Planului integrat de dezvoltare urbana a zonei de sud-est a municipiului Focsani
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit pentru proiectul ?Modernizare si extindere spatii verzi in zona de actiune sud-est a municipiului Focsanidin cadrul Planului integrat de dezvoltare urbana a zonei de sud-est a municipiului Focsani?
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 106, 433 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 2.000 lei Per.valab: 60 de zile de la data limita stabilita pt dep ofertDovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Se constituie prin: un instrum de garant emis in condit legii de o soc bancar ori de o soc de asig sau OP in contul RO53TREZ6915006xxx000106, deschis la Trez Focsani, CF 4350645 Va fi insot de trad autoriz in lb romana, leg . AC retine garant de part, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b)oferta sa fiind stabilita castig, nu constituie garant de buna execut in per de valab a ofertei ; c)oferta sa fiind stabilita castig, refuza sa semneze contractul in per de valab a ofertei. d)in cazul resping de catre CNSC a contest, in cond art.278^1 din OUG 34/2006 ? suma de 106, 43 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va putea constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau prin retineri succesive din facturile introduse la plata, cu respectarea HG 1045/2011.Fiecare ofertant are obligatia de a preciza in cadrul propunerii financiare pentru care mod de constituire a garantiei de buna executie opteaza. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art 92 din Hotararea nr 925/2006Perioada garantiei de buna executie este de minim 24 luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Formular 9;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006-Formular 10; Cazier judiciar sau alte acte doveditoare (declaratii pe propria raspundere, certificate) echivalente semnate de catre persoanele autorizate ? copie ?conform cu originalul?; Certificat privind plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si bugetele locale, scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele - copie ?conform cu originalul?; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1din OUG nr.34/2006 - Formular 7 Personalul de decizie: Primar- ing.Decebal Bacinschi, Viceprimar: Bogdan Matisan, Viceprimar: Dobre Vasile, Manager proiect: Dragusanu Eugenia, Comp. achizitii: Petronie Vasilica; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP- Formular 24 Pentru persoane juridice/fizice romane: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalentedin care sa rezulte ca ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii, emis cumaxim 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei - copie ?conform cu originalul?-ofertantului declarat castigatori se va solicita inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii prezentarea acestuia in original/copie legalizata; Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR - copie ?conform cu originalul?, Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul 2012 - copie ?conform cu originalulPentru persoane juridice/fizice straine: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, daca este cazul, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Va fi insot de trad autoriz in lb romana, leg.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezenta Informatii generale. Valorile vor fi exprimate in lei Cursul mediu lei/euro pentru: ? 2009 = 4.2373 lei ? 2010= 4.2099 lei ? 2011= 4.2379 lei. Cursul mediu lei/euro s-a calculat conform curs oficial BNR.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Se va completa Declaratia privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani pentru demonstrarea experientei similare: in ultimii 3 ani a prestat servicii similare in valoare de cel putin 100.000 leiPentru contractele exprimate in alte monede decat euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Nationala a Romaniei., Cerinta nr. 2a) Se va prezenta Lista cu personalul implicat in realizarea contractului pentru demonstrareaasigurarii personalului strict necesar pentru realizarea obiectului achizitieib) Se va prezenta document din care sa rezulte ca fiecare persoana responsabila cu activitatea de auditeste inscrisa in Registrul auditorilor financiari activi, intocmit de Camera Auditorilor Financiari din Romania, c) Se va prezenta document din care sa rezulte ca fiecare persoana responsabila cu activitatea de auditdetine viza de membru activ al CAFRanul 2012, Se va completaDeclaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Daca nu se propun subcontractanti, se completeaza cu «nu este cazul »
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2012 13:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer