Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit pentru proiectul ?Modernizarea Infrastructurii Rutiere in Orasul Chitila, Judetul Ilfov - Etapa A II-A?


Detaliu pentru invitatia numarul 321082
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL CHITILA (CONSILIUL LOCAL CHITILA)
Numar invitatie: 321082/01.03.2012
Denumire contract: Servicii de audit pentru proiectul ?Modernizarea Infrastructurii Rutiere in Orasul Chitila, Judetul Ilfov - Etapa A II-A?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL CHITILA (CONSILIUL LOCAL CHITILA)Cod fiscal: 4420848, Adresa: str. Ion Olteanu, nr. 6, Chitila, Telefon: 021.436.37.09, Fax: 021.436.37.10
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Ion Olteanu, nr. 6, Chitila, Romania, cod postal: 077045, telefon: +40 0214363709, fax: +40 0214363710, persoana de contact: Elena Petre
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit pentru proiectul ?Modernizarea Infrastructurii Rutiere in Orasul Chitila, Judetul Ilfov - Etapa A II-A?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta isi propune sa achititioneze servicii de audit in contextul derularii unui contract de fintare din fonduri europene
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 77, 973 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a)Cuantumul garantiei de participare: 1.559 lei.b)Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data stabilita pentru depunerea ofertelor.c)Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006:779 lei.d) Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau-ordin de plata in contul RO96TREZ4225006XXX000296 deschis la Trezoreria Buftea cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 0, 5% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea.Se vor prezenta cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Se va completa Formularul nr. 1 semnat de catre ofertant si se vor prezenta cazierele indicate in coloana alaturata, aflate in perioada de valabilitateCerinta nr. 2Se va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Se va prezenta certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Se va completa Formularul nr. 2 semnat de catre ofertant si se vor prezenta certificatele constatoare indicate in coloana alaturata indicate in coloana alaturata.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuireCerinta nr. 3Se va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: a)Primar ? Emilian Oprea;b)Viceprimar ? Niculae Dumitru;c)Secretar - Anicuta Popescu;d)Director Economic ? Simona-Gabriela Soare;e)Compartiment Achizitii ? Elena Petre;f) Compartiment Achizitii - Constantin Ionica.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Se va completa Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691.Cerinta nr. 4Se va prezenta Certificatul de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Se va completa Formularul nr. 13 semnat de catre ofertant Se va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantii legali, obiectul de activitate, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Se va prezenta Autorizatie emisa de Camera Auditorilor Financiari din Romania sau adeverinta de la CAFR privind inregistrarea ofertantului in Registrul auditorilor financiari activi in anul 2012.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Prezentarea Autorizatiei emisa de Camera Auditorilor Financiari din Romania sau adeverinta de la CAFR.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului constatatoar emis de ORC in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezenta Informatiile generale aferente ultimilor trei ani. Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 155.946 lei., Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la (dispune de) o linie de credit (sau alte forme de finantare) neconsumata de cel putin 38.986 lei care va fi destinata exclusiv indeplinirii viitorului contract pentru o perioada de minim 6 luni de la data semnarii contractului de achizitie cu autoritatea contractanta, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta Lista privind principalele contracte indeplinite in ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani (36 de luni calculate de la data limita de depunere), servicii de natura celor prevazute in caietul de sarcini, respectiv servicii de auditare financiar - contabila/auditare legala inclusiv in privinta procedurilor de atribuire conform normelor CAFR, respectiv a standardului ISRS 4400 cu o valoare cumulata de cel putin 77.973 lei.Se va prezenta procesul verbal de receptie al contractului prin care se intentioneaza demonstrarea experientei similare, precum si recomandarea datata, semnata si parafata de beneficiar ori certificatul constatator emis in conformitate cu prevederile art. 971 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006., Se va prezenta Formularul nr. 6, insotit de anexa la acesta (CV-ul in format EUROPASS), aferent fiecarei persoane propusa in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: 1. Auditor financiar, avand urmatorul profil: - absolvent de studii superioare de lunga durata, profilul economic;
- detinerea calitatii de auditor financiar, membru activ al Camerei Auditorilor Financiari din Romania (CAFR) si/sau al unor organisme internationale echivalente pentru o perioada de cel putin 3 ani- implicarea in cel putin un contract similar in aceasta calitate., 2. Expert contabil, avand urmatorul profil: -absolvent de studii superioare de lunga durata de profil economic;
-detinerea calitatii de expert contabil, membru activ al Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania (CECCAR) si/sau a unor organisme internationale echivalente pentru o perioda de cel putin 3 ani;
- implicarea in cel putin un contract similar in aceasta calitate., 3. Expert achizitii publice, avand urmatorul profil: -studii superioare de lunga durata finalizate prin diploma de licenta sau echivalent;
-detinerea de competente relevante privind domeniul achizitiilor publice (dovedite prin certificate recunoscute cel putin la nivel national, cum ar fi "Expert achizitii publice " - cod C.O.R. 241940 sau echivalent);
-detinerea unei experiente profesionale relevante de minim 3 ani;
- implicarea in cel putin un proiect care sa fi presupus realizarea unei proceduri de atribuire derulate in conformitate cu prevederile legale in vigoare in domeniul achizitiilor publice., Consilier juridic/avocat, avand urmatorul profil: -absolvent de studii superioare de lunga durata de profil juridic;
-detinerea calitatii de membru asociat, inregistrat in Tabloul Consilierilor Juridici al unei Asociatii Profesionale a Consilierilor Juridici afiliata la Uniunea Consilierilor Juridici din Romania (UCCJR) si/sau a unor organisme internationale echivalente sau detinerea calitatii de avocat, inscris intr-unul din Barourile Uniunii Avocatilor din Romania si/sau a unor organisme internationale echivalente-detinerea unei experiente profesionale relevante de cel putin 3 ani;
- implicarea in realizarea unui proiect de natura contractului care urmeaza sa fie atribuit in cadrul carora a ocupat pozitia de consilier juridic/avocat sau o alta pozitie similara) si/sau prin asimilarea calitatii de consilier juridic superior din sistemul public, conform Legii nr. 188/1999, cu modificarile si completarile ulterioare., Prezentarea Angajamentului ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei., Se va prezenta Declaratia referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are acces (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere) de echipamentele necesare pentru indeplinirea contractului, respectiv: -cel putin 1 autovehicul prin intermediul carora se va asigura deplasarea echipei de experti la sediul autoritatii contractante in vederea realizarii misiunilor de audit;
-cel putin 2 calculatoare PC tip laptop;
-facilitate/facilitati necesare pentru imprimare, multiplicare si scanare a documentelor., Se va prezenta Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora.Se solicita ca fiecare subcontractant sa completeze si sa prezinte Formularul nr. 1 si Formularul nr. 2. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului.In conformitate cu Newsletter ANRMAP nr. 15, autoritatea contractantanta nu permite subcontractarea serviciilor intr-un procent mai mare de maxim 15% din valoarea estimata a contractului de achizitie publica. Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 in domeniul serviciilor prestate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare.Pentru celelalte oferte punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = P(min)/P(n) x 70 puncte
Numarul de misiuni de audit ofertate in mod suplimentar fata de cerintele caietului de sarcini
20
Descriere: Pentru cel mai mare numar de misiuni ofertat in cadrul procedurii de atribuire se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv (20 puncte).Pentru celelalte termene de mobilizare punctajul se acorda proportional, astfel: ` M(n) = M(min)/M(n)x 20 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 29.02.2012 16:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer