Achizitie publica - Servicii de audit pentru proiectul privind ?Imbunatatirea gestiunii documentelor in Casa Nationala de Pensii Publice si institutiile sale subordonate?
Detaliu pentru invitatia numarul 350231
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350231/09.07.2013
Denumire contract: Servicii de audit pentru proiectul privind ?Imbunatatirea gestiunii documentelor in Casa Nationala de Pensii Publice si institutiile sale subordonate?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCASA NATIONALA DE PENSII PUBLICECod fiscal: 13574005, Adresa: Str. Latina nr. 8 sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213169281, Fax: +40 741184616
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit pentru proiectul privind ?Imbunatatirea gestiunii documentelor in Casa Nationala de Pensii Publice si institutiile sale subordonate?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit pentru proiectul cu titlul Imbunatatirea gestiunii documentelor in Casa Nationala de Pensii Publice si institutiile sale subordonate, cod SMIS 26933, cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative, axa prioritara 2 ? Imbunatatirea capacitatii si eficientei furnizarii serviciilor publice.
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 185, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Garantia de participare: dovada garantiei de participare se va depune in SEAP semnata cu semnatura electronica de catre emitent si se va depune si la sediul autoritatii contractante in orginal, pana la data limita de depunere a ofertelor.Cuantumul garantiei de participare: 3.712 leiPentru calculul echivalentei garantiei de participare in alta moneda/valuta decat Lei (RON) se va avea in vedere cursul comunicat de Banca Nationala a Romaniei si valabil pentru data publicarii invitatiei de participare.In cazul depunerii de oferte in cadrul unei asocieri de operatori economici, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.b) Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 278^1din O.U.G. nr. 34/2006 in cazul respingerii unei contestatii: 1.856lei (1% din valoarea estimata).c) Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor.d) Forma de constituire a garantiei de participare: 1. instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sausau2. ordin de plata in contul Autoritatii Contractante RO10TREZ7005005XXX000178, deschis la ATCP-MB, beneficiar Casa Nationala de Pensii Publice, CIF 13574005, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 12 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1).Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata ?i legalizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: - Formularul nr. 1 ? Declaratie privind eligibilitatea;
- Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic;
- Formularul nr. 2 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor(cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);
- Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);
- Formularul nr. 3 - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010;
- Formularul nr. 4 - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care de?in functii de decizie in cadrul autorita?ii contractante cum sunt: Ileana Ciutan, Tomita Murgoci, Nelia Barsasteanu, Mihail Angelica, Dumitriu Ivona, Serbu Mioara, Hustiu Constanta, Delia Buca, Andrei Marlena Carmen, Bontea Mirela, Dorian Craciunel, Tudor Iulica, Lucan Arjoca Marius, Toader Anghelina, Paun Elisabeta Dana, Savin Mitranescu, Vasile Tanase.Nota: In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Astfel, pentru ofertele a caror data de depunere este cuprinsa in perioada 01 - 25 a lunii, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor pentru penultima luna dinaintea lunii stabilite pentru depunerea ofertelor, respectiv pentru acele obligatii care au scadenta legala de plata pana pe data de 25 a lunii dinainte de luna depunerii ofertelor (luna anterioara celei stabilite pentru depunerea ofertelor).Pentru ofertele care a caror data de depunere este cuprinsa in perioada 26 - 31 a lunii, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor pentru ultima luna dinaintea lunii stabilite pentru depunerea ofertelor (luna anterioara celei stabilite pentru depunerea ofertelor), respectiv pentru acele obligatii care au scadenta legala de plata pana pe data de 25 a lunii stabilite pentru depunerea ofertelor.b. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante, cu exceptia celor de e genul e?alonarilor sau compensarilor conf. art. 9 alin. (1) din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP, neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.c. Dovada indeplinirii obliga?iilor de plata a taxelor ?i impozitelor se va face la nivelul societa?ii/companiei. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru ultimul an fiscal inchieat ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Se vor prezenta: - Documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. Certificatul constatator trebuie sa contina date actuale/reale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;
- Autorizatia emisa de Camera Auditorilor Financiari din Romania sau adeverinta de la CAFR privind inregistrarea ofertantului in Registrul auditorilor financiari activi.Nota: a. Codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC trebuie sa aiba corespondent in obiectul contractului.b. In cazul persoanelor fizice autorizate se vaprezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.c. Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.d. A se vedea si prevederile lit. b) a Notei de la Cap. IV.4.3. cu privire la posibilitatea solicitarii documentelor in original de catre autoritatea contractanta. Astfel, autoritatea contracta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani (36 de luni) in cadrul unuia sau mai multor contracte, servicii de natura si complexitatea celor prevazute in cadrul caietului de sarcini, cu o valoare cel putin egala cu suma de 185.600 lei, constand in minim servicii de audit/evaluare de conformitate (auditare financiar ? contabila si legala a conformitatii achizitiilor publice realizate in proiect conform normelor CAFR, respectiv a standardului ISRS 4400).Se solicita: a. Pentru contractele prezentate in vederea indeplinirii cerintei privind experienta similara se vor prezenta certificate/ documente (datate, semnate si parafate de catre beneficiar autoritate contractanta sau beneficiar privat) din care sa rezulte cel putin informatiile prevazute la art. 188 alin. (2) lit. a) din O.U.G. nr.34/2006., 2. Continuare cerinta nr. 1b. Pentru indeplinirea cerintei privind niv. valoric min. al exp sim. se accepta: - fie prezentarea unui singur ctr. in val. de minimum 185.600 lei;
- fie prezentarea unui numar de max. 2 ctr. distincte a caror val. cumulata sa fie de minimum 185.600 lei., 3. Continuare cerinta nr. 1Nota: a. Op. ec. care nu si-au indeplinit conditiile contractuale privind calitatea si/sau au prezentat doc. false in cadrul proc. de atribuire sau la alte proc. de atribuire a contractelor de achiz. publica vor fi respinsi din cadrul prez. proceduri.b. Op. ec. nerezidenti vor prez. copiile respective insotite de trad. autoriz. si legaliz. a acestora in lb. romana., 4. Continuare cerinta nr. 1
c. Serv. prez. in scopul dovedirii exp. sim. tb. sa reprez. serv. efectiv executate/prestate in perioada mentionata, sens in care se vor prez. dovezi coresp.priv. realiz. acestora (doc. din cadrul carora sa rez. nat., valoarea si complexit., respectiv caracterist.serv. prestate).
d. Pt. ctr. mentionat in cadrul Form. nr. 6 in scopul probarii exp. sim. dar care nu poate fi prez. in cond. de mai sus, indif. de motive, se va transm. cel putin o fisa sintetica de prezent. care va contine descr. princip. activitati desf., lista / tipul de livrabile realiz. si rezultate obtinute in cadrul resp. contract, impreuna cu detalierea valorica a serv. prestate, in caz contrar ctr. respectiv urmand sa nu fie luat in consid. in scopul probarii exp. similare. Aceste info. vor fi sustinute fie prin insusirea fisei de prezent.de catre beneficiar (prin contrasemnarea si stampilarea acesteia), fie prin trimitere la surse publice de inform./alte doc. suport edificatoare., 5. Continuare cerinta nr. 1
e. Documentele/certificatele prezentate trebuie sa precizeze inclusiv informa?ii referitoare la indeplinirea obliga?iilor contractuale de catre contractant ?i, daca este cazul, la eventualele prejudicii produse beneficiarului acestuia., 6. Cerin?a nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune pentru executia contractului (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere), de cel putin urmatoarele utilaje/mijloace de transport/ echipamente specifice pentru indeplinirea contractului: - autovehicule prin intermediul carora se va asigura deplasarea echipei de experti la sediul autoritatii contractante in vederea realizarii misiunilor de audit;
- calculatoare PC tip laptop pt. fiecare expert cheie nominalizat, cu software de birou (cate un laptop/expert);
- facilitate/facilitati necesare pentru imprimare, multiplicare si scanare a documentelor.
Se solicita:
- Formularul nr. 7 - Declaratia referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., 7. Continuare cerinta nr. 2:
- Documentele suport relevante din cadrul carora sa rezulte ca operatorul economic dispune de utilajele/echipamentele respective pentru indeplinrea corespunzatoare a contractului, respectiv prin care se dovedeste posibilitatea concreta a acestuia de a indeplini contractul si de a rezolva eventualele dificultati legate de indeplinirea acestuia, in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare.
Nota:
In cazul in care operatorul economic are in dotarea sa/dispune de instalatiile/utilajele/echipamentele mentionate prin contracte/conventii de inchiriere se vor prezenta contractele / conventiile cu operatorii economici posesori ai respectivelor echipamente impreuna cu documentele suport relevante din cadrul carora sa rezulte informatiile aferente dotarilor de care va dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., 8. Cerinta nr. 3:
Ofertantul tb. sa faca dovada ca dispune cel putin de urmatorul pers. de specialitate necesar pentru indeplinirea ctr. (echipa de proiect):
Experti cheie:
- Expert cheie nr. 1 ? Manager de proiect/team leader (1 pers.);
- Expert cheie nr. 2 ? Auditor financiar (2 pers.);
- Expert cheie nr. 3 ? Expert contabil si fiscal (1 pers.);
- Expert cheie nr. 4 ? Expet achizitii publice (1 pers.);
- Expert cheie nr. 5 ? Expert tehnic IT&C (1 pers.);
- Expert cheie nr. 6 ? Expert juridic/avocat (1 pers.)., 9. Se vor prezenta:
- Formularul nr. 8 - Declaratia privind personalul responsabil pentru indepl. ctr., impreuna cu CV-urile expertilor propusi, semnate de catre titulari, datate si insotite de documentele suport din care sa rezulte informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea fiecarei persoane propuse in cadrul echipei de poriect;
- Formularul nr. 9 ? Declaratie de disponibilitate (in cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, semnat de titular in forma autentica, pentru fiecare astfel de specialist);
- Formularul nr. 10 ? Angajamentul privind resursele umane., 10. Continuare cerinta nr. 3:
Se solicita:
a. Documente suport din care sa rezulte faptul ca, din punctul de vedere al experientei si competentelor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, se poate asigura indeplinirea la un nivel corespunzator a contractului care urmeaza sa fie atribuit, potrivit specificatiilor prevazute in caietul de sarcini.
b. Documentele suport se vor prezenta in original, copie legalizata sau, dupa caz, cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta rezervandu-si dreptul de a face aplicarea prevederilor art. 11 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006 in legatura cu toate documentele prezentate.
c. In sensul prevederilor de la lit. a)-b), ofertantii vor prezenta documente din care sa rezulte indeplinirea cerintelor stabilite, cum ar fi: , 11. Continuare cerinta nr. 3:
- cartile de munca sau, dupa caz, ctr. individ. de munca ale persoanelor si/sau ctr. de prestari serv. incheiate intre ofertant si pers. respective/angajamentele/acordurile de participare (care sa asigure trasabilit. includerii in oferta a specialistilor) si/sau alte doc. echiv. in aplic. preved. art. 188 alin. (2) lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006, din care sa rezulte indepl. cerintelor priv. profilul expertilor propusi;
- diplome privind specializ. personalului (studii, pregatire profes., calificari si atestari profes.);
- autorizatii/certificate de atest. profes./ legitimatii aflate in term. de valab. la data limita de depunere a ofertelor sau, in lipsa acestora, copii ale transcript., declaratii pe propria raspund. din partea expert. incheiata in forma autentica priv. experienta/ certificarile detinute, insotite de dovada respectiv. certificari, a deciziilor de numire pt. pozitia respectiva si copia document. de specializ. in baza carora s-a realizat numirea., 12. Continuare cerinta nr. 3:
Nota: a. Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.
b. In cazul in care specialistii prezentati nu sunt vorbitori de limba romana si engleza, operatorul economic va asigura servcii de traducere si interpretariat de specialitate din/in limba romana si engleza, pe toata durata contractului si in functie de necesitatile care pot aparea pe parcursul realizarii activitatilor proiectului. Operatorul economic va lua toate masurile pentru asigurarea unor traduceri de calitate., 13. Continuare cerinta nr. 3:
c. Expertii cheie (echipa de proiect) au fost stabiliti la un nivel minim prin raportare la durata de executie a contractului maxim acceptata, sens in care operatorii economici vor asigura corelarea propunerii tehnice si a calendarului de implementare a contractului cu echipa de proiect propusa, suplimentand dupa caz componenta acesteia cu un personal suport adecvat, astfel incat pe baza documentelor prezentate sa rezulte fezabilitatea/ sustenabilitatea propunerii tehnice.
d. Prin contract/proiect/program similar in sensulparcursului profesional al expertilor se intelege un contract/proiect/program in cadrul caruia s-au prestat cel pu?in unul din tipurile de servicii mentionate in cadrul cerin?ei privind experien?a similara, specifice din punctul de vedere al pregatirii profesionale ?i/sau a pozi?iei pentru care este propus respectivul expert., 14. Continuare cerinta nr. 3:
Profilul expertului cheie nr. 1 ? Manager de proiect/team leader:
a) Studii superioare finalizate prin diploma de licenta sau examen de diploma;
b) Experienta profesionala generala de minim 5 ani;
c) Detinerea de cunostinte avansate privind managementul de proiect (dovedite prezentarea unei diplome/certificari in domeniu recunoscuta cel putin la nivel national de tip "Manager de proiect" - cod C.O.R. 241919/242101 sau echivalent);d) Participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract/proiect/program similar;, 15. Continuare cerinta nr. 3:
Profilul expertului cheie nr. 2 ? Auditor financiara) Detinerea calitatii de auditor membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania ? CAFR si/sau al unor organisme internationale echivalente. Se va prezenta carnetul de membru al CAFR sau echivalent, vizat cu mentiunea ?Activ? cel pu?in pentru anul in curs)., 16. Continuare cerinta nr. 3: Profilul expertului cheie nr. 3 ? Expert contabil si fiscala) Detinerea calit.de expert contabil membru al Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania-CECCAR si/sau al unor organisme internat.echiv. Se va prezenta carnetul de membru al CAFR sau echivalent, vizat cu mentiunea ?Activ? cel putin pentru anul in curs) si consultanta fiscala (dovedita prin detinerea calit.de consult.fiscal membru al Camerei Expertilor Fiscali din Romania-CCFR si/sau a unor organisme internat echiv.)., 17. Continuare cerinta nr. 3Profilul expertului cheie nr. 4 - Expert achizitii publice: a) Studii superioare, finalizate prin diploma de licenta sau examen de diploma;b) Experienta profesionala generala de minim 5 ani;c) Detinerea de competente relevante privind domeniul achizitiilor publice (dovedite prin certif. recunoscute cel putin la nivel nat. cum ar fi "Expert achizitii publice" - cod C.O.R. 241940 sau echiv);d) Participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract/proiect/program de natura contractului ce urmeaza sa fie atribuit, avand ca obiect procesul de atribuire a contractelor (cu respectarea prevederilor legale in vigoare in domeniul achizitiilor publice), in cadrul caruia sa fi detinut o pozitie de expert/consultant in domeniul achizitiilor publice/de membru al unor comisii de evaluare a ofertelor (cu sau fara drept de vot)/o alta pozitie similara sau detinerea pe parcursul profesional a unei pozitii in sistemul public din cadrul careia sa fi desfasurat activitati specifice domeniului achizitiilor publice de natura celor mentionate., 18. Continuare cerinta nr. 3: Profilul expertului cheie nr. 5 ? Expert tehnic IT&Ca) Studii superioare in domeniul tehnic (IT&C/cibernetica/automatica si calculatoare/ electronica), finalizate prin diploma de licenta sau examen de diploma;b) Experienta profesionala generala de minim 5 ani;c) Detinerea de competente relevante privind gestionarea/implementarea infrastructurii aferenta proiectelor din domeniul IT&C(dovedite prin diplome/certificate);d) Participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract/proiect/program care sa fi presupus cel putin desfa?urarea deactivita?i de auditare legate de un sistem informatic/elaborare - stabilire criterii de securitate si implementare politici de securitate si/sau detinerea pe parcursul profesional a cel pu?in unei pozi?ii din cadrul careia sa fi desfasurat acest tip de activita?i., 19. Continuare cerinta nr. 3: Profilul expertului cheie nr. 6 ?Expert juridic/avocat: a) Studii superioare de profil juridic finalizate prin diploma de licenta sau examen de diploma;b) Experienta profesionala generala de minim 5 ani;c) Detinerea calitatii de consilier jurdic membru al unei Asociatii Profesionale a Consilierilor Juridici afiliata la Uniunea Colegiilor Consilierilor Juridici din Romania si/sau a unor organisme internationale echivalente sau detinerea calitatii de avocat, inscris intr-unul din Barourile Uniunii Avocatilor din Romania si/sau a unor organisme internationale echivalente;d) Participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract/proiect/program de natura contractului care urmeaza sa fie atribuit (in cadrul caruia a ocupat pozitia de consilier juridic/avocat sau o alta poz.similara) si/sau prin asimilarea calitatii de consilier juridic din sistemul public (cf.Legii nr. 188/1999, cu modif.si compl.ult.) avand responsabilita?i in ceea ce prive?te implementarea unor astfel de contracte/proiecte/programe., 20. Cerinta nr. 4Informatii privindsubcontractantii si/sau, dupa caz, asociatii.Se va prezenta: - Formularul nr. 11 - Lista cuprinzand subcontractantii/asociatii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant/asociat in parte al acestuia).Nota: a. Pentru evitarea oricaror confuzii pe parcursul procesului de evaluare a ofertelor, in cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.b. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., 21. Continunare cerinta nr. 4c. In cazul asoc. de op. ecn. in ved. depunerii unei oferte comune, cerintele privind sit. ecn-fin. si cap.tehn.?i/sau prof.pot fi indeplinite prin luarea in consid. a resurselor tuturor membrilor grupului, in timp ce restul cerintelor de calif. vor fi indeplinite de fiecare asoc. in parte, in conformit.cu partea/partile din ctr. pe care ace?tia o vor executa cf. acordului de asoc. prezentat.d. In sensul prevederilor lit. c), acordul de asociere va tb. sa contina cel putin urm. informatii: - asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executia integrala a ctr., la termen si in conditiileasumate prin acesta;
- liderului asocierii si membrii acesteia impreuna cu datele de identificare ale acestora;
- comunicarile dintre aut. ctr. si membrii asocierii cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face cu liderul asocierii;
- partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asoc. in parte. Cerinta nr. 1Informatii privind sistemul de management al calitatiipentru activitati de contabilitate si audit financiar, consultanta in domeniul fiscal si/sau activitati de consultanta pentru afaceri si management prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii potrivit conditiilor de certificare a sistemului de management al calitatii (cum ar fi ISO 9001 sau echivalent).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Componenta financiara
Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta executia contractului (NR)
15
Descriere: Componenta tehnica
Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara afectarea cerintelor caietului de sarcini (NRER)
15
Descriere: Componenta tehnica
Numarul de misiuni de audit ofertate in mod suplimentar fa?a de cerintele caietului de sarcini (MA)
15
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2013 13:14