Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit pentru proiectul ?Reabilitarea infrastructurii drumului judetean 504 Cernetu(DJ 506) ? Alexandria(E 70), km 42+060 ? 53+834 , repararea si reconstructia drumului PVN 1026, Zagrazhden-port Zagrazhden si repararea drumului municipal IV 110


Detaliu pentru invitatia numarul 329519
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL TELEORMAN
Numar invitatie: 329519/14.06.2012
Denumire contract: Servicii de audit pentru proiectul ?Reabilitarea infrastructurii drumului judetean 504 Cernetu(DJ 506) ? Alexandria(E 70), km 42+060 ? 53+834 , repararea si reconstructia drumului PVN 1026, Zagrazhden-port Zagrazhden si repararea drumului municipal IV 11042(PVN 1020), Iskar-Slavovitsa, districtul Pleven?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL TELEORMANCod fiscal: 4652686, Adresa: str.Dunarii, nr.178, mun.Alexandria, Alexandria, Telefon: 0247/421132, Fax: 0247/314415
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Dunarii, nr.178, mun.Alexandria, Alexandria, Romania, cod postal: 140047, telefon: +40 247311201/ +40 247317432/348 /401/ +40 247313034, fax: +40 247314787, persoana de contact: Sfintes Elena, Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 74
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178, mun.Alexandria, Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 74
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit pentru proiectul ?Reabilitarea infrastructurii drumului judetean 504 Cernetu(DJ 506) ? Alexandria(E 70), km 42+060 ? 53+834 , repararea si reconstructia drumului PVN 1026, Zagrazhden-port Zagrazhden si repararea drumului municipal IV 11042(PVN 1020), Iskar-Slavovitsa, districtul Pleven?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit pentru proiectul ?Reabilitarea infrastructurii drumului judetean 504 Cernetu(DJ 506) ? Alexandria(E 70), km 42+060 ? 53+834 , repararea si reconstructia drumului PVN 1026, Zagrazhden-port Zagrazhden si repararea drumului municipal IV 11042(PVN 1020), Iskar-Slavovitsa, districtul Pleven?
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 99, 375 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantumul garantiei de participare: 1.980 lei.b) Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor.c) Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau- virament bancar in contul RO19 TREZ 6065 006X XX00 0168 deschis la Trezoreria Alexandria, cod fiscal 4652686 , cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, in original sau- la casieria autoritatii contractante.Nota: a. In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa formularul ANEXA nr.15 sau alt document care sa contina cel putin datele din acest formular, avandu-se in vedere inclusiv clauza prevazuta la art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006.b. In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/ legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.c. In cazul operatorilor economici care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita de oricare dintre operatorii economici asociati in numele asocierii.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea totala fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, sau dupa caz, prin retineri succesive. In aceasta din urma situatie, contractantul are obligatia de a deschide la trezoreria statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante, conform H.G. nr. 1045/2011.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus, cel mai tarziu la data semnarii contractului de achizitie publica, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1. Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006: Ofertantul trebuie sa completeze formularul ANEXA nr.10.1In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularIn cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Cerinta nr.2. Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006: Ofertantul trebuie sa completeze formularul ANEXA nr.10.2In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, pesoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181, lit.a), c1), d) din OUG34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare.Tertul sustinator trebuie sa completeze formular ANEXA nr.10.4.Se solicita: - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.NOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Documentele prezentate de persoanele juridice straine vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul consolidate general si/sau bugetul local indiferent de cuantumul acestora in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr.3. Certificat de participare cu oferta independenta: Ofertantul trebuie sa completeze formularul ANEXA nr. 62 .In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr.4. Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006: Ofertantul trebuie sa completeze formularul ANEXA nr.10.3.Lista cu persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Liviu Nicolae Dragnea; Eugen Ovidiu Vlad; Ilie Balan; Mircea Dumitrescu; Silvia Oprescu; Bataus Mugur; Sfintes Elena ; Piperea Victor; Pascutu Victorita, Augustin Ioan, Bleaja Cornel, Dracman Lucian Daniel, Florea Dan, Frasineanu Fulvia Florentina, Ghinea Simona Alina, Iancovici Gheorghe Romeo, Iliescu Alexandru, Ion Petre, Iordache Alexandra, Mocanu Virgil, Ograzeanu Teodor, Paladus Aurel, Petcu Florea, Piper Savu Florin, Plopeanu Constantin Cristian, Popescu Dumitru Dan, Putineanu Ion, Raicescu Marian, Savu Adrian , Seferovici Georgeta, Stefan Mihai Gabriel, Suica Iulian, Tirnacop Aurica, Tiganesteanu Nela, Cracea Claudiu Daniel, Vlad Elena, Simionescu Adrian Constantin, Vrajitoarea Emilian, Zavera I. NiculaeIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.De asemenea, in cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular. Cerinta nr. 1-Pentru persoane juridice/fizice romane: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.Din Certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitatea ce face obiectul achizitiei publice.Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata , ,conform cu originalul? .In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document pentru partea din contract pe care o realizeaza .NOTA: autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ca acesta sa prezinte pentru conformitate, Certificatul constatator ORC in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2-Pentru persoane juridice/fizice straine: In vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale se solicita ofertantului prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii.Ofertantii - persoane juridice/fizice straine vor prezenta documentele insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea din contract pe care o realizeaza .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimi 3 ani.Cerinta minima: Se solicita ca media cifreide afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de minim 99.375 RON.Prezentarea Bilantului contabil pe ultimii 3 ani sau alte documente edificatoare in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice a candidatului. Ofertanti care prezinta cifra de afaceri medie anuala in alta moneda au obligatia de a efectua conversia in moneda lei si euro.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista contractelor de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, din care sa reiasa prestarea de : Servicii deaudit.Se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele prezentate ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 1.Se vor prezenta pentru contractul /contractele similare: copie/copii dupa procesul verbal de receptie finala a serviciilor, certificate constatator/ recomandare sau orice document care dovedeste indeplinirea contractului respectiv.In cazul in care, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii similare se realizeaza printr-o declaratie pe proprie raspundere a operatorului economic., Informatii privind resurse umane-Informatii refer. la studiile, pregatirea profes. si calificarea persoanelor de conducere sipersoanelor respons. pt. indeplinirea contract. de serviciiOfertantul va dispune de cel putin: - Expert nr.1 - un manager de proiect, absolvent de studii de lunga durata in dom. economic/tehnic/juridic, atestat ca si manager de proiect (cu certificat recunoscut CNFPA), cu pregatire specifica in dom. achizitiilor publice (certificat expert achizitii publice recunoscut CNFPA) ori echivalent. Acesta treb. sa faca dovada ca a participat in calitate de manager de proiect in cel putin un proiect.- Expert nr.2 - min. 2 auditori membri ai Camerei Auditorilor Financiari din Romania (CAFR), cu experienta de min. 3 ani- Expert nr.3 - min. 2 experti financiariatestati CECCAR, oriechivalentIn cazul persoanelor juridice, se va face dovada ca persoana juridica este autorizata CECCAR, si ca are la dispozitie personal specializat, minim 2 experti., Cerinta nr. 2Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze., Cerinta nr. 3Informatii referitoare la utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine/are la dispozitie calculatoare, periferice, soft specializat, autoturism pentru prestarea serviciilor de audit financiar. Acestea se pot dovedi prin facturi, contracte de inchiriere, contract de concesiune, contracte de leasing, de colaborare etc, sau prin angajament de punere la dispozitie. Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem ISO 9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2012 15:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer