Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit pentru proiectul ?Reabilitarea si modernizarea infrastructurii portuare in portul Oltenita?


Detaliu pentru invitatia numarul 330503
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA PORTURILOR DUNARII FLUVIALE S.A. GIURGIU
Numar invitatie: 330503/27.06.2012
Denumire contract: Servicii de audit pentru proiectul ?Reabilitarea si modernizarea infrastructurii portuare in portul Oltenita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA PORTURILOR DUNARII FLUVIALE S.A. GIURGIUCod fiscal: R1284717, Adresa: Soseaua PORTULUI, nr. 1, Giurgiu, Telefon: 0246213003, 0246211528, Fax: 0213110521
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua PORTULUI, nr. 1, Giurgiu, Romania, cod postal: 080011, telefon: +40 246213003, fax: +40 213110521, persoana de contact: ILIANA SPIRIDON
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Soseaua PORTULUI, nr. 1, Giurgiu, Romania, cod postal: 080011, telefon: +40 246213003, fax: +40 213110521
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit pentru proiectul ?Reabilitarea si modernizarea infrastructurii portuare in portul Oltenita?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit pentru proiectul ?Reabilitarea si modernizarea infrastructurii portuare in portul Oltenita?
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 126, 315 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de2.500Moneda: ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬lei2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 (saizeci) zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor specificata in invitatia de participare aferenta procedurii.3. Garantia de participare se poate constitui astfel : a) Scrisoare de garantie bancara pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica, prezentata in original, completata, semnata si stampilata, conformFormularului nr.11 ;saub) prin Ordin de plata de depunere a garantiei de participare in contul autoritatii contractante nr. RO 66 BRDE 190 SV 01168391900 deschis la BRD Sucursala Giurgiu. Ordinul de plata de depunere a garantiei de participare, va purta viza bancii si va fi prezentat in copie semnata si stampilata pentru conformitate de catre reprezentantul autorizat al ofertantului ;sauc) Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prezentat in original.4. Ofertantul care dovedeste ca face parte din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii ( I.M.M.), conform prevederilor Legii nr. 346 / 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cuantumul garantiei de participare specificat la punctul 1
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de10 (zece) % din pretulcontractului, fara TVA.Constituire : Conf.prevederi art.90, alin.1 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, care devine anexa la contract sau Conf. prevederi art. 90, alin. (3) din HG 925/2006, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Executantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului, cu o suma initiala care nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA; Ofertantul declarat castigator care dovedeste ca face parte din categoria IMM conform prevederilor Legii nr. 346 / 2004, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cuantumul garantiei de buna executie specificat la punctul 1.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din ordonanta de urgenta a Guvernuluinr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Secompleteaza?Formularul nr. 12 A?care va fi prezentatin original, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Secompleteaza Formular 12 C care va fi prezentat in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului.3. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din ordonanta de urgenta a Guvernuluinr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Secompleteaza Formularul nr. 12 B, care va fi prezentat in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului.Pentru tertul sustinator se solicita declaratie de neincadrare in prevederile art. 181 lit.a, lit.c^1 si lit.d) din OUG 34/2006.4. Certificatul pentru participare cu oferta independenta conformOrdinnr 314/2010 al presedintelui ANRMAP-Formularul nr. 12 Mcare va fi prezentat in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului.5. Formular: 12 J ?Declaratie privind conflictul de interese? privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG 34/2006 privind conflictul de interese care va fi prezentat in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului si dupa caz, de fiecare din asociatiprecum si de fiecare din subcontractanti. Ofertantul/Candidatul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii in cadrul CN APDF SA Giurgiu sunt: ing. Isan Emil Alexandru - director general, ec. Matache Carmen ?director economic, Spiridon Iliana ? sef serviciu Achizitii, ing. Madin Niculae , Navala Steluta Petronela sef serviciu financiar contabilitate , Tanasescu Stefania ? sef birou juridic .Documentul se vaprezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, dupa caz.6.Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele localeeliberat de Directia Impozite si Taxe Locale ? datorii la bugetul local , din care sa reiasaobligatiile exigibile de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, document prezentat in copie semnata si stampilata pentru conformitate de reprezentantul legal al ofertantului.7.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasaobligatiile exigibile de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, document prezentat in copie semnata si stampilata pentru conformitate de reprezentantul legal al ofertantului.8.Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca situatia obligatiilor privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetscadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Documentele vor fi prezentate in copie semnata si stampilata pentru conformitate de reprezentantul legal al ofertantului si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.9.In cazul unei oferte comune , depusa de un grup de operatori , cerintele de la capitolul?Situatia personala a candidatului sau ofertantului? trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte. Se solicita ofertantului prezentarea?Certificatului constatator? eliberatcu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor de Oficiul Registrului Comertuluide pe langa instantacompetenta, incopie certificata pentru conformitate cu originalulde reprezentantul legal al ofertantului din care sa rezulteobiectul de activitate al societatii. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata. Obiectul de activitate al societatii trebuie sa corespunda cu obiectul serviciilor specificate in caietul de sarcini.2.Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.- Carnet de membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania in copie .- Autorizatia emisa de CAFRdocument prezentat? in copie .Demonstrareacapacitatii de exercitare a activitatii profesionalede catre Operatorii economici care suntpersoane juridice /fizice straine. operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica Documentele vor fi prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, de reprezentantul legal al ofertantului si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul unei oferte comune , depusa de un grup de operatori, cerintele de la capitolul Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale- Se solicita valoarea de cel putin 252.630 lei pentru cifra de afaceri globala medie ce vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat . Convertirea in ron si euro pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv. -Ofertantul va prezenta documente edificatoare in vederea dovedirii indeplinirii cerintei de calificare, in copie lizibila.-Operatorii economici care sunt persoane juridice /fizice straine vor prezenta documente relevante prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, pentru ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat, in copie.Operatorii economici care sunt persoane juridice /fizice straine vor prezenta traducerea autorizata in limba romana a documentelor solicitate mai sus, in copie lizibila., In cazul unei oferte comune , depusa de un grup de operatori, cerintele de la capitolul ?Capacitatea economica si financiara? trebuie dovedite prin cumul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista cu principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, Formularul nr. 12E, care va contine valori, perioade si locul de prestare servicii si modul de indeplinire a obligatiilor. Ofertantultrebuie sa demonstreze experientaprin prezentarea a cel putin 1 (unu) contract care sa confirme prestarea de servicii similare cu obiectul contr.supus procedurii, prestat in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cu o valoare de cel putin126.315 lei, exclusiv TVA.Convertirea in ron si euro pentru ofertantii romani si strainise va realiza la cursul mediu comunicat de BNR ptr. fiecare an in parte.Se solicita: copii ale contract sau ale pag. din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contr. durata, pretul, precum si pagina finala cu semnaturi, cat si alte parti din contractrelevante.proces verbal de receptie partiala sau finala sau certificate emise de o autoritate contract.Docum. emise in alte limbi traduse in lb.rom, Informatii referitoare efectivele medii anuale ale personalului angajat din ultimii 3 anisi la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere Formularul 12 ISe solicita CV-urile personalului de conducere al ofertantuluicare vor fi prezentate semnate si datate, in original sau in copie., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru prerstarea serviciilor, Formularului 12 K . Ofertantul trebuie sa faca dovada cadispune deauditori financiari care sa fie membriCAFR . Se solicita CV-urile persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor care vor fi prezentate semnate si datate , in original sau in copie.- Se solicita copii lizibile ale carnetelor de membru CAFR ., In cazul unei oferte comune , depusa de un grup de operatori , cerintele de la capitolul ?Capacitatea tehnica si/sau profesionala? vor fi indeplinite prin cumul., In cazul in care exista subcontractanti se solicita prezentareaFormularului 12 G ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?, in original, semnat atat de ofertant cat si de fiecare din subcontractanti. Formularul 12 G va fi insotit de acordurile preliminare de subcontractare incheiate de ofertantcu fiecare din subcontractanti, care vorprezentate in original sau in copie legalizata sau in copie semnata pentru conformitate si vor cuprinde cel putin : -Datele de identificare ale subcontractantului , partea din contract pe care o doreste sa o subcontracteze ofertantul, conform art.188 alin (3) lit. g) din OUG 34/2006si pe care subcontractantul se obliga sa o execute, resursele umane si resursele tehnice pe care subcontractantul se angajeaza sa le puna la dispozitie pentru executia partii saledin contract.In cazul in care nu exista subcontractanti se solicita prezentareaFormularului 12 G, cu text nu este cazul, Acordul de asociere, in original, intocmit conform Formularului nr. 22, care trebuie sa contina cel putin: -Lista tuturor asociatilor-Nominalizarea liderului de asociatie-Clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului-Imputernicirea expresa si autentica a liderului de asociatie de a reprezenta asociatia si a semna documente in numele acesteia. In cazul in care acordul de asociere este incheiat in alta limba decat limba romana, se va prezenta acordul de asociere, in original si Imputernicirea expresa si autentica a liderului de asociatie, in original, precum si traducerea autorizata in limba romana dupa acestea. Standarde de asigurare a calitatii - Certificat ISO 9001, sau echivalent, care atestadetinerea si implementarea unui sistem de management al calitatii pentru activitatea desfasurata, document prezentat in copie .In situatia in care un grup de operatori economicidepun o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentele care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii, se va prezenta in copie , semnata pentru conformitate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Transport
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2012 08:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer