Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit pentru proiectul ?Realizarea Parcului Municipal Ploie?ti Vest, inclusiv a cailor de acces ?i a re?elelor edilitare specifice ? Parc Municipal Ploiesti Vest », cod SMIS 32472


Detaliu pentru invitatia numarul 349413
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL PLOIESTI
Numar invitatie: 349413/26.06.2013
Denumire contract: Servicii de audit pentru proiectul ?Realizarea Parcului Municipal Ploie?ti Vest, inclusiv a cailor de acces ?i a re?elelor edilitare specifice ? Parc Municipal Ploiesti Vest », cod SMIS 32472
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL PLOIESTICod fiscal: 2844855, Adresa: Bulevardul Republicii nr. 2, Ploiesti, Telefon: +40 244516699, Fax: +40 244513829
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Republicii, nr.2, intrarea C, parter, Ploiesti, Romania, cod postal: 100066, telefon: +40 244516699/480, persoana de contact: Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Ploiesti, B-dul Republicii, nr.2, etajul III, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit pentru proiectul ?Realizarea Parcului Municipal Ploie?ti Vest, inclusiv a cailor de acces ?i a re?elelor edilitare specifice ? Parc Municipal Ploiesti Vest », cod SMIS 32472
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Auditorul va verifica daca cheltuielile prezentate de Beneficiar in Cererea de rambursare s-au facut in interesul proiectului si ca acestea sunt corecte si eligibile conform prevederilor legisla?iei comunitare ?i na?ionale in vigoare.
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 194, 184 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 3883, 68 lei/1941, 84 lei pentru IMM, daca este cazul;Perioada de valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor;Forma de constituire: intr-una dintre formele prevazute la art. 86, alin.(1) din H.G. nr. 925/2006.Instrumentul de garantare va prevede situatiile de retinere (integrala sau partiala) instituite de dispozitiile art. 87 alin. (1) din H.G. 925/2006 si art. 278^1 alin. (1) din O.U.G. 34/2006.Pentru virament bancar, se va utiliza contul Municipiului Ploiesti: RO23TREZ5215006XXX000128 deschis la Trezoreria Ploiesti, cod fiscal: 2844855.Autoritatea contractanta va retine integral garantia de participare atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87 alin. (1) din H.G. 925/2006 si parte din garantia de prticipare, respectiv suma de 1941, 84 lei in cazul prevazut de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. 34/2006. - Echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in alta moneda decat leul se va face la cursul leu/valuta comunicat de BNR in data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Returnarea garantiei de participare se va face in baza unei solicitari scrise adresate Serviciului Achizitii Publice si Contracte, in maxim 3 zile de la finalizarea perioadei de contestare, daca nu a intervenit suspendarea procedurii.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea contractului, fara TVA/5% pt. IMM, daca este cazul;Forma de constituire: conform prevederilor art. 90 alin.(1) - alin.(3) din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea- art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 -Formular 1;Cazier judiciar/certificat echivalent pentru operatorul economic;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.In cazul in care exista tert sustinator, acesta va prezenta o declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006-Formular 1.a;certificatele constatatoare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local in original/copie legalizata/copie conform cu originalul din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile la plata in luna anterioara datei limita de depunere a ofertei. Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care se face dovada respectarii conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor;declaratie pe proprie raspundere conform prevederilorart. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006-Formular 2-(Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - d-nul IULIAN BADESCU - Primarul Municipiului Ploiesti;
- d-nul IULIAN LIVIU TEODORESCU - Viceprimarul Municipiului Ploiesti;
- d-nul RAUL ALEXANDRU PETRESCU - Viceprimarul Municipiului Ploiesti;
- d-na Anca Agapie - Administrator Public al Municipiului Ploiesti;
- d-na Oana Cristina Iacob - Secretar Municipiul Ploiesti;
- d-ra Nicoleta Craciunoiu ? Director Executiv Directia Economica;
- d-na Mihaela Iamandi ? Director Executiv Directia Tehnic Investitii;
- d-na Florina Popescu - Director Executiv Adjunct Directia Administratie Publica, Juridic Contencios, Achizitii Publice, Contracte;
- d-na Corina Ilinca - Sef Serviciu Achizitii Publice si Contracte.- d-na Milena Perpelea ? Manager Proiect;
- d-na Radu Carmen Patricia ? membru Unitatea de Implementare a Proiectului;
- d-na Madalina Craciun ? membru Unitatea de Implementare a Proiectului;
- d-na Iulia Alina Alexandru ? membru Unitatea de Implementare a Proiectului;
- d-l Mihaila Mihai Dan ? membru Unitatea de Implementare a Proiectului;
- Consilieri locali: Cosma Marcian, Ganea Cristian Mihai, Dragulea Sanda, Bazavan Iolanda, Bazavan Larisa, Bolocan Iulian, Botez George Sorin Niculae, Bozianu Nicoleta Catalina, Constantin Silviu Sorin, Dragusin Paulica, Dumitru Cristian, Horghidan Costel, Lupu Adrian Gelu, Minea Constantin Gabriel, Neagu Daniel Puiu, Palas Alexandru Paul, Pana George, Petrescu Raul Alexandru, Popa Constantin, Popa Gheorghe, Sirbu Simion Gheorghe, Ionescu Ionut Cristian, Stanciu Marilena, Socoleanu Marcel Radu, Teodorescu Iulian Liviu, Ursu Razvan Ion, Viscan Robert Ionut.)Declaratia se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul (Ordinul ANRMAP nr. 170/2012);Certificat de participare la procedura de cerere de oferte cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 (se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta)- Formular 3.Nota 1: In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta documentele mai sus solicitate pentru demonstrarea situatiei personale.Nota 2: Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura organizata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
-in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.In cazul in care exista incertitudiniin ceea ce priveste situatia personala a ofertantilor, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.Nota 3: In cazul in care in tara de origine sau in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor solicitate la punctul III.2.1.a), respectiv certificate, caziere judiciare, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere, iar in cazul in care in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare ladeclaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Se solicita: -prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte ca serviciile ce fac obiectul contractului au corespondent in codul CAEN mentionat in certificatul constatator (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;Nota: Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, i se va solicita prezentarea certificatului in original sau copie legalizata daca initial l-a depus in copie conform cu originalul.-prezentarea Autorizatiei de functionare emisa de CAFRin cazul persoanele juridice care sa ateste desfasurarea activitatii de audit financiar sau a Certificatului de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat CAFR in cazul persoanele fizice. Autorizatia de functionare si Certificatul trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si vor fi prezentate in copie lizibla semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?;Nota: In cazul unui grup de operatori care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul ? detine autorizatia solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.-Documente care atesta statutul de IMM/declaratii de proprie raspundere (pentru a se beneficia de prevederile art. 16 dinLegea nr. 346/2004)?daca este cazul - Formularul 4;
-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Se vor prezenta documentele, valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoareacifrei de afaceri globale, calculata ca medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 350000 lei.Se solicita: - prezentarea Fisei de informatii generale, cuprinzand valoarea cifrei de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani;
- prezentarea bilanturilor contabile/balantelor de plati/alte documente echivalente.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o terta persoana, se vor prezenta documentele solicitate prin art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv Angajamentul ferm al tertului sustinator incheiat in forma autentica.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, sens in care se vor completa si prezenta Formularele 1 si 1.a.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara: Ofertantul trebuie sa dovedeasca prestarea in ultimii 3 ani (calculati anterior datei limita de depunere a ofertelor), in baza a mxim 3 contracte, a unor servicii similare celor care fac obiectul prezentului contract, in valoare totala/cumulata de minim 190.000 lei, fara TVA.Se vor prezenta: Declaratie si Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar care sa indice valoarea, perioada si locul prestarii si sa mentioneze daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit; documentele vor fi prezentate in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Nota: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala in ceea ce priveste experienta similara invocand sustinerea acordata de catre o terta persoana, se vor prezenta documentele solicitate prin art. 190 alin.(2) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv Angajamentul ferm al tertului sustinator incheiat in forma autentica. Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, sens in care se vor completa si prezenta Formularele 1 si 1.a., 2.Personalul de specialitate: Auditor financiar ? minim 1 persoanaCerinte minimale: - membru activ C.A.F.R./echivalentSe vor prezenta: - Declaratie privind disponibilitatea pe parcursul indeplinirii obiectului contractului (in cazul in care ofertantul va fi declarat castigator) semnata in original de catre expert;
- CV - semnat in original, de catre expert;
- Certificat de auditor financiar eliberat de CAFR, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Carnetul de membru al CAFR/echivalent vizat cu mentiunea ?ACTIV? pentru anul in curs ? in copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?;Nota: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala in ceea ce priveste personalul solicitat invocand sustinerea acordata de catre o terta persoana, se vor prezenta documentele solicitate prin art. 190 alin.(2) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv Angajamentul ferm al tertului sustinator incheiat in forma autentica Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, sens in care se vor completa si prezenta Formularele 1 si 1.a., Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;, Lista cu personalul pentru indeplinirea contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2013 15:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer