Achizitie publica - Servicii de audit pentru proiectul ?Retehnologizarea sistemului centralizat de termoficare din municipiul Timisoara in vederea conformarii la normele de protectia mediului privind emisiile poluante in aer si pentru cresterea eficientei in alimentarea cu c
Detaliu pentru invitatia numarul 324202
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324202/18.04.2012
Denumire contract: Servicii de audit pentru proiectul ?Retehnologizarea sistemului centralizat de termoficare din municipiul Timisoara in vederea conformarii la normele de protectia mediului privind emisiile poluante in aer si pentru cresterea eficientei in alimentarea cu caldura urbana "
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul TimisoaraCod fiscal: R 14756536, Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, Telefon: 0256-408367, Fax: 0256-408477/204177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, Romania, cod postal: 300030, telefon: +040 256408367, fax: +040 256408477/+040 256204177, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante, B-dul C. D. Loga nr. 1, parter - sala de licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit pentru proiectul ?Retehnologizarea sistemului centralizat de termoficare din municipiul Timisoara in vederea conformarii la normele de protectia mediului privind emisiile poluante in aer si pentru cresterea eficientei in alimentarea cu caldura urbana "
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit pentru proiectul ?Retehnologizarea sistemului centralizat de termoficare din municipiul Timisoara in vederea conformarii la normele de protectia mediului privind emisiile poluante in aer si pentru cresterea eficientei in alimentarea cu caldura urbana", obiectivul general al contractului fiind realizarea serviciilor de audit care contribuie la utilizarea in mod eficient a fondurilor nerambursabile alocate de Uniunea Europeana si Bugetul de stat potrivit clauzelor contractului de finantare, conform cerintelor caietului de sarcini nr. SC2012 -7.698/26.03.2012.
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 280, 960 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantum de: 5600 lei-valabila 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire: virament bancar in contul RO12TREZ6215006XXX000334 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, Beneficiar: Municipiul Timisoara, cod fiscal RO14756536);
- se prezinta O.P. confirmat debanca emitenta - copia documentului;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formularul 7 ? Scrisoare de garantie de participare), care se prezintain original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus (respectiv: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor). Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 aliniat (3) din HG 925/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA (5 % in cazul IMM). Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art.90 din HG 925/2006, cu ultimele completari si modificari.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr.346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de buna executie, daca sunt depunse toate actele ref. la calitatea de IMM a ofertantului/asociatilor, in cadrul unei oferte comune.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratiile privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu formularele 1 si 2 ? semnate si stampilate de ofertant; In cazul in care ofertantul are nominalizat in oferta si un tert sustinator formularele 1 si 2 vor fi completate si de catre acestia.2. Pentru operatorii economici romani se solicita prezentarea cazierului fiscal (conform Ordonantei75/2001 privind organizarea cazierului fiscal) -in termen de valabilitate, iar pentru operatorii economici straini se solicita prezentarea certificatului de cazier judiciar sau similar in traducere autorizata si nu mai vechi de 30 de zile. 3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010, completat in conformitate cu Formular 19; 4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 20 ? semnata si stampilata de ofertant.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Primar ? Gheorghe Ciuhandu, Viceprimari ? Adrian Orza, Sorin Grindeanu, Secretar ? Ioan Cojocari.Persoanele cu functie de decizie din cadrul AC, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Sorin Grindeanu, Ioan Zubascu, Dan Mircea, Corina Radu, Mihaela Mircea, Steliana Stanciu, Teodora Olimpia Gentimir, Smaranda Haracicu, Chis Culita, AntonelaSirbu, Crenguta Oprea, Mihaela Koncz, Mariana Dimitriu , Cosmin Silaghi, Dan Dima.In cazul in care ofertantul are nominalizat in oferta si un tert sustinator formularul20 va fi prezentat si de acesta ;5. a). Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul ? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;b). Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere. 1. Persoane juridice/fizice romane: a).Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? (document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru conformitate.b). Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.- Carnet de membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania cu mentiunea activ 2011(eliberat in conformitate cu prevederile regulamantului de organizare si functionare a CAFR ? HG 433/2011) ? copie;
- Autorizatia emisa de CAFR conform Ordinului Camerei Auditorilor Financiari din Romania nr. 165/2010 pentru aprobarea Normelor privind autorizarea firmelor de audit, publicat in Monitorul Oficial, Partea I, Nr. 762, din 16 noiembrie 2010 ? copie;2.Persoane juridice /fizice straine: Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra de afeceri: Realizarea unei cifre medii anuale globale de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 560.000 lei. Echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre B.N.R. http: //www.bnr.ro, respectiv: 2008:1euro =3, 6827 lei; 2009:1 euro=4, 2373 lei; 2010:1euro=4, 2099 lei, 2011:1 euro=4, 2379.Cerinta poate fi indeplinita si de un tert sustinator conf. art 186 din OUG 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind tertul sustinator.Cerintele privind experienta similara si respectiv resursele umane pot fi indeplinita si de un tert sustinator conf. art 190 din OUG 34/2006., Experienta similara-Declaratie si lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Lista va fi insotita de unul sau mai multe contracte servicii similare de auditare a caror valoare cumulata este de minim 280.000 lei fara TVA si respectiv Rec./certificari de buna executie, aferente cont./contractelor prezentate, privind calitatea serviciilor prestate (in copie lizibila certificata: ?conform cu originalul? semnatura si stampila) Echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre B.N.R.http: //www.bnr.ro, respectiv: 2008:1euro =3, 6827 lei; 2009:1 euro=4, 2373 lei; 2010:1euro=4, 2099 lei, 2011:1 euro=4, 2379, 2012:1euro=4, 3540 lei..Prin prestarea serviciilor se intelege finalizarea a cel putin unui Raport al Constatarilor Factuale sau echivalent, aferent a cel putin unei Cereri de Ramb., Resurse umane: Ofertantul va prezenta informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul;Ofertantul va dispune de cel putin 4 membrii dintre care: LIDER DE ECHIPA, studii ec.de lunga durata, Membru activ al CAFR 2011, Exp.prof.in domeniul auditului de minim 2ani.b) Auditor financiar -Studii ec.lunga durata, Membru activ al CAFR 2012, Exp.prof. in domeniul auditului minim 2 ani. c).Expert contabil, coordonator echipa adjunct, Studii ec.lunga durata, Membru activ al CAFR 2012, Exp.prof.ca expert contabil minim 2 ani.d).Expert contabil-Studii ec.lunga durata;Membru activ al CAFR 2012, exp.prof. expert contabil de minim 2 ani., Informatii privind asociatii: Incazul ofertei depuse in comun de mai multi operatori economici, incheiat in vederea participarii la procedura se va prezenta acordul de asociere si declaratia privind lista asociatilor si a subcontractantilor.In cazul unei oferte depuse in comun de mai multi op. ec. capacitatea tehnica si/sau profesionala se va demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti op.ec. semnatari ai acordului de asociere)., Informatii privind subcontractantii: Declaratia privind subcontractantii daca este cazul precum si acordurile de subcontractare. Ofertantii sunt obligati sa precizeze partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze. Resursele umane si materiale ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza a fi atribuit.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2012 07:51