Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit pentru proiectul ?Retehnologizarea sistemului centralizat de termoficare din municipiul Timisoara in vederea conformarii la normele de protectia mediului privind emisiile poluante in aer si pentru cresterea eficientei in alimentarea cu c


Detaliu pentru invitatia numarul 332741
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Timisoara
Numar invitatie: 332741/31.07.2012
Denumire contract: Servicii de audit pentru proiectul ?Retehnologizarea sistemului centralizat de termoficare din municipiul Timisoara in vederea conformarii la normele de protectia mediului privind emisiile poluante in aer si pentru cresterea eficientei in alimentarea cu caldura urbana "
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul TimisoaraCod fiscal: R 14756536, Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, Telefon: 0256-408367, Fax: 0256-408477/204177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul C. D. Loga nr. 1, Timisoara, Romania, cod postal: 300030, persoana de contact: Centru Consiliere Cetateni, camera 12 , ghiseul 9 sau 10
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul C. D. Loga nr. 1, Timisoara, Romania, cod postal: 300030, sala licitatii - parter.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit pentru proiectul ?Retehnologizarea sistemului centralizat de termoficare din municipiul Timisoara in vederea conformarii la normele de protectia mediului privind emisiile poluante in aer si pentru cresterea eficientei in alimentarea cu caldura urbana "
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit pentru proiectul ?Retehnologizarea sistemului centralizat de termoficare din municipiul Timisoara in vederea conformarii la normele de protectia mediului privind emisiile poluante in aer si pentru cresterea eficientei in alimentarea cu caldura urbana", obiectivul general al contractului fiind realizarea serviciilor de audit care contribuie la utilizarea in mod eficient a fondurilor nerambursabile alocate de Uniunea Europeana si Bugetul de stat potrivit clauzelor contractului de finantare, conform cerintelor caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 280, 960 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantum de: 5600 lei-valabila 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire: virament bancar in contul RO12TREZ6215006XXX000334 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, Beneficiar: Municipiul Timisoara, cod fiscal RO14756536);
- se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului; - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formularul 7 ? Scrisoare de garantie de participare), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus (respectiv: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor). Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 aliniat (3) din HG 925/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA (5 % in cazul IMM). Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art.90 din HG 925/2006, cu ultimele completari si modificari.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr.346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de buna executie, daca sunt depunse toate actele ref. la calitatea de IMM a ofertantului/asociatilor, in cadrul unei oferte comune.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratiile privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu formularele 1 si 2 ? semnate si stampilate de ofertant; In cazul in care ofertantul are nominalizat in oferta si un tert sustinator formularele 1 si 2 vor fi completate si de catre acestia.2. Pentru operatorii economici romani se solicita prezentarea cazierului fiscal (conform Ordonantei 75/2001 privind organizarea cazierului fiscal) - valabil la data depunerii ofertelor, iar pentru operatorii economici straini se solicita prezentarea certificatului de cazier judiciar sau similar in traducere autorizata si nu mai vechi de 30 de zile. 3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010, completat in conformitate cu Formular 19; 4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 20 ? semnata si stampilata de ofertant.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Primar, Viceprimari, Secretar?Ioan Cojocari, consilieri locali: Barlea Romeo Claudiu, Blaj Adriana Maria, Bogdan Ciprian, Borza Claudia, Bungau Ionel, Catana Constantin, Ciuhandu Ovidiu, Ehegartner Petru, Stefan Petru, Horablaga Nicolae Marinel, Jichici Ciprian, Jumanca Romanita, Moldovan Valentin, Mosiu Simion, Pau Radu Adrian, Popa Radovan Smaranda, Ritivoiu Mihai, Sandu Constantin Stefan, Saracan Maria, Sarafolean Silviu Gheorghe Iosif, Stoia Traian, Szabo Francisc, Toader Corado Dacian Alindor, Toanca Radu Daniel, Wolf Elena, alte persoaneMarcel Malac, a se consulta site-ul. www.primariatm.ro.Persoanele cu functie de decizie din cadrul AC, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Sorin Grindeanu, Ioan Zubascu, Dan Mircea, Corina Radu, Mihaela Mircea, Steliana Stanciu, Teodora Olimpia Gentimir, Smaranda Haracicu, Chis Culita, Antonela Sirbu, Crenguta Oprea, Mihaela Koncz, Mariana Dimitriu , Cosmin Silaghi, Dan Dima.In cazul in care ofertantul are nominalizat in oferta si un tert sustinator, formularul20 va fi prezentat si de acesta ;5. a). Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul ? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;b). Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asocieremai, mai putin Formularul 19-Certificatul de participare cu oferta independenta, care va fi completat doar de catre liderul asocierii, ca reprezentant legal al acesteia. 1. Persoane juridice/fizice romane: a).Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? (document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru conformitate.b). Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data depunerii ofertelor.- Carnet de membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania cu mentiunea activ 2012 (eliberat in conformitate cu prevederile regulamantului de organizare si functionare a CAFR ? HG 433/2011) ? copie;
- Autorizatia emisa de CAFR conform Ordinului Camerei Auditorilor Financiari din Romania nr. 165/2010 pentru aprobarea Normelor privind autorizarea firmelor de audit, publicat in Monitorul Oficial, Partea I, Nr. 762, din 16 noiembrie 2010 ? copie;2.Persoane juridice /fizice straine: Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: . Cifra de afeceri: Realizarea unei cifre medii anuale globale de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 560.000 lei. Echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre B.N.R. http: //www.bnr.ro, respectiv: 2008:1euro =3, 6827 lei; 2009:1 euro=4, 2373 lei; 2010:1euro=4, 2099 lei, 2011:1 euro=4, 2379.Se va completa formular 3. Cerinta poate fi indeplinita si de un tert sustinator conf. art 186 din OUG 34/2006. In acest caztertul sustinator va acoperii intrega valoare solicitata. Se va completa Daca este cazul formular 16 + anexele aferente acestuia formular 1, 2 si 20.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1a..Experienta similara-Declaratie si lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (formular 4(, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Lista va fi insotita de unul sau mai multe contracte servicii similare de auditare a caror valoare cumulata este de minim 280.000 lei fara TVA si respectiv Rec./certificari de buna executie, aferente cont./contractelor prezentate, privind calitatea serviciilor prestate (in copie lizibila certificata: ?conform cu originalul? semnatura si stampila) Echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre B.N.R.http: //www.bnr.ro, respectiv: 2009:1 euro=4, 2373 lei; 2010:1euro=4, 2099 lei, 2011:1 euro=4, 2379, 2012:1euro=4, 3842lei..Prin prestarea serviciilor se intelege finalizarea a cel putin unui Raport al Constatarilor Factuale sau echivalent, aferent a cel putin unei Cereri de Rambursare., 1b..Experienta similara Se iau in calcul doar valoarea acelor servicii prestate si duse la bun sfarsit care vor fi demonstrate cu documente din partea beneficiarului ( recomandari, referinte, certificari, adeverinte, sau echivalent din care sa rezulte exact valoare serviciilor prestate) indiferent daca contractele respective sunt finalizate sau sunt in curs de derulare.Se va completa formularul 4a la care se vor atasa copii parti relevante contract sirecomandari, referinte, certificari, adeverinte, sau echivalent din care sa rezulte exact valoare serviciilor prestate in baza contractului prezentat. Aceste documente vor include date referitoare la beneficiarul contractului, tipul serviciilor prestate, perioada in care s-a desfasurat contractul, valoarea contractului de servicii fara TVA si total servicii prestatein baza contractului, dovada finalizarii a cel putin unui Raport al Constatarilor Factuale aferente, a cel putin unei Cereri de Rambursare., 2.a. Resurse umane: Ofertantul va prezenta informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate ? formular 5; Se solicita minim 4 membrii ? 2 auditori financiari si 2 experti contabili astfel: a)LIDER DE ECHIPA- un auditor financiar, studii economice.de lunga durata, Membru activ al CAFR 2012, Experienta.profesionala.in domeniul auditului de minim 2 ani.b)Un auditor financiar -Studii economice de lunga durata, Membru activ al CAFR 2012, Experienta profesionala. in domeniul auditului minim 2 ani.Se va completa formularul 5, anexa la formularul 5. Pt.personalul minim solicitat se vor prezenta formular 13, formular 14, copii diplome, certificate profesionale obtinute si mentionate in CV; copie Autorizatie CAFR, copie carnet de membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania (CAFR) cu mentiunea activ 2012., 2.b.. Resurse umane: c).Un expert contabil, coordonator echipa adjunct- Studii economice lunga durataMembru activ al CECCAR 2012, Experienta.profesionala.ca expert contabil minim 2 ani.d).Un expert contabil- Studii economice lunga durataMembru activ al CECCAR 2012, Experienta.profesionala.ca expert contabil minim 2 aniPt.personalul minim solicitat se va prezenta formular 13, formular 14, copii diplome, certificate profesionale obtinute si mentionate in CV; copie documente justificative din care sa rezulte ca este membru CECCAR activ 2012(conform ordonantei nr.65/1994.), 3.Informatii privind tertul sustinator. Cerintele privind experienta similara si respectiv resursele umane pot fi indeplinite si de un tert sustinator conf. art 190 din OUG 34/2006. In cazul in care experienta similara se demonstreaza prin sustinerea din partea unui tert sustinator, atunci acesta trebuie sa indeplineasca integral conditia impusa prin fisa de date. Resursele umande pot fi indeplinite si de un tert sustinator (prin cumul) conform art. 190 din OUG 34/2006.Se va prezenta si completa formularul 17, 17a, 17b inclusiv anexele aferente acetuia, formular 1, 2 si 20., 4.Informatii privind asociatii: In cazul ofertei depuse in comun de mai multi operatori economici, incheiat in vederea participarii la procedura se va prezenta acordul de asociere si declaratia privind lista asociatilor si a subcontractantilor - formular 6.In cazul unei oferte depuse in comun de mai multi op. ec. capacitatea tehnica si/sau profesionala se va demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti op.ec. semnatari ai acordului de asociere).Formular 6 si anexa 6b.Fiecare semnatar al acordului de asociere are obligatia de a prezenta si urmatoarele documente: opis, imputernicire formular 12, declaratia privind caliatatea de participant la procedura formular 8, fisa identificare financiara formular 9 si daca este cazul declaratia de incadrare in IMM formular 18 si declaratia privind indeplinirea cerintelor minime de calificare formular 21+ anexa aferenta acesteia., 5.Informatii privind subcontractantii: Declaratia privind subcontractantii daca este cazul precum si acordurile de subcontractare. Ofertantii sunt obligati sa precizeze partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze. Resursele umane si materiale ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza a fi atribuit.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2012 09:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer