Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de audit pentru proiectul ?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Cluj?


Detaliu pentru invitatia numarul 331533
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Numar invitatie: 331533/10.07.2012
Denumire contract: Servicii de audit pentru proiectul ?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Cluj?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)Cod fiscal: 4288110, Adresa: 21 DECEMBRIE 1989 NR 58, Cluj-Napoca, Telefon: 0264503300, Fax: 0264503300
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: REGISTRATURA CONSILIULUI JUDETEAN CLUJ, CALEA DOROBANTILOR NR.106, Municipiul Cluj-Napoca,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CONSILIUL JUDETEAN CLUJ, CALEA DOROBANTILOR NR.106, Cluj-Napoca, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de audit pentru proiectul ?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Cluj?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit independent pentru proiectului ?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Cluj?, care vor viza in principal: ?Auditarea/Verificarea cheltuielilor efectuate in cadrul proiectului, precum si a sumelor solicitate spre rambursare de catre Achizitor in baza contractului de finantare, in sensul ca acestea reflecta imaginea reala (?realitatea desfasurarii?), sunt legale (?legalitatea?), exacte (?exactitate?) si eligibile;?Auditarea/Verificarea evidentelor contabile aferente proiectului; ?Auditarea/Verificarea procedurilor de achizitii publice derulate de Achizitor in cadrul proiectului?Intocmirea raportelor de audit intermediare asupra cererile de rambursare si final prin intermediul carora Auditorul comunica Achizitorului constatarile verificarilor si concluziile.?Intocmirea de catre auditor, cu o frecventa cel putin anuala, a unui Raport privind Constatarile Factuale cu privire la Proiectul ?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Cluj? care sa sprijine Achizitorul in gestionarea Contractului de finantare incheiat cu AM si implementarea cu succes a Proiectului.
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 176, 176.54 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de 3.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de 90 de zile, adica cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se constituie de catre ofertant in scopul de a proteja autoritatea contractanta fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al acestuia pe intreaga perioada derulata pana la incheierea contractului de achizitie publica, conform prevederilor art. 85 lit. a din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se exprima in lei si se constituie in una din urmatoarele forme: 1. Cu OP, in contul RO44TREZ2165006XXX006923 deschis la Trezoreria Cluj, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. 2. Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante, conform Formularului nr. 7, se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire in original; Garantia de participare se va constitui numai in lei. Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor, se depune pe exteriorul plicului sigilat ce contine oferta, in original; In cazul unei asocieri, scrisoarea de garantie bancara de participare, poate fi emisa de oricare dintre asociati, in cuantumul total stabilit de autoritatea contractanta. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate vor fi respinse la deschidere. Conform Art. 278^1 din OUG 34/2006 in cazul depunerii unei contestatii si in masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 1.761, 76 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va reprezenta 10% din val tot. a contractului si se va constitui printr-un instrum. de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (in original) sau prin retineri succesive din platile intermediare. Modalit. de constituire a gar. buna executie va fi stabilita de comun acord.In cazul in care se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante la Trezoreria statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contract, autorit. contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil deschis prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita documente doveditoare si de a desemna reprezentanti sa verifice, la autoritatile competente, veridicitatea documentelor si declaratiilor prezentate de ofertanti. Orice neconcordanta fata de documentele depuse si datele furnizate in declaratii atrage excluderea din procedura.Oricare dintre documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime de calificare trebuie prezentate la deschiderea ofertelor.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare descrise in acest capitol, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv valorile solicitate, cantitatile sau altele asemenea.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertatul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu va fi mai mic de 3 zile lucratoare.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.Orice document solicitat trebuie sa fie valabil in momentul depunerii ofertei si va fi prezentat in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita prin lege trebuie sa fi fost emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.Nu se accepta folosirea de prescurtari.Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual, fie ca partener al societatii mixte/consortiului/asocierii. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant sau partener pentru acelasi contract va conduce la respingerea ofertelor respective.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului .Ofertele depuse de consortiu /asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul consortiului/asocierii precum si categoriile de servicii executate de fiecare dintre acestia;?Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. Se recomanda ca semnatura autorizata sa fie a administratorului / directorului general al societatii partenere lider sau a persoanei imputernicite de fiecare dintre membrii consortiului/asocierii;Unul din membrii trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte sau un contract de asociere in cadrul caruia sa fie stipulata aceasta imputernicire;?Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).?Toti partenerii din cadrul consortiului/asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului;?Structura sau constituirea consortiului/asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului;?Incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 180 si art 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiIII.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea Ofertantului din procedura de atribuire.De asemenea, Autoritatea contractanta va exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pina la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuireDocumentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul in care se constata discrepante intre traducerea autorizata si documentul original, aceasta din urma va prevala.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al semnatarului.Orice document solicitat trebuie sa fie valabil in momentul prezentarii acestuia si va fi prezentat in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul semnata si stampilata de ofertant.Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei. In cazul in care persoana care semneaza oferta, inclusiv declaratiile/formularele solicitate si contractul nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta (Formularul 12).Cerinta nr. 1-Calitatea de participant la procedura-Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa completeze: 1.Declaratia privind calitatea de participant la procedura. ? Formularul nr.8 din Documentatia de atribuire ? Sectiunea IV Formulare2.Imputernicire (daca e cazul) ? privind autorizarea semnaturii ofertei si contractului ? Formularul nr. 12 din Documentatia de atribuire ? Sectiunea IV FormulareCerinta nr. 2-Eligibilitatea / Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) precum si sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) trebuie sa prezinte: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul 1 - Declaratie privind eligibilitatea.Cerinta nr. 3-Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOperatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) precum si sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) trebuie sa prezinte: Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 2 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Sustinatorii ofertantilor trebuie sa prezinte dovada neincadrarii in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 literele a), c^1) si d) prin completarea in mod corespunzator a Formularului 11.Pentru sustinere, Declaratia va fi insotita de urmatoarele documente: Persoane juridice romane: ?Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidate general) din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile pana la termenul legal al scadentei de plata, respectiv ultimul termen legal inaintea datei de deschidere a ofertelor.?Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile pana la termenul legal al scadentei de plata, respectiv ultimul termen legal inaintea datei de deschidere a ofertelor;Persoane juridice straine: ?Vor prezenta certificatele sus mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.?Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS).Cerinta nr. 4 Evitarea conflictului de interese / Neincadrarea in dispozitiile art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOperatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) precum si subcontractantii si sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) trebuie sa prezinte: Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 21 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt urmatoarele: Horea Uioreanu ? presedinte Consiliul Judetean Cluj;Ioan Oleleu ? vicepresedinte Consiliul Judetean Cluj, Vakar Istvan ? vicepresedinte Consiliul Judetean Cluj, Simona-Cornelia Tatomir ? Director General, Directia Generala Buget-Finante, Resurse Umane, Mariana Ratiu - director executiv, Directia Dezvoltare si Investitii, Cristina Schiop ? sef serviciu, Serviciul Financiar Contabil, Diana Urdea - sef serviciu ? Serviciul Dezvoltare Locala si Regionala, Turism, Stefan Iliescu ? sef serviciu ? Serviciul Juridic, Contencios Administrativ, Alexandru Cretu ? sef serviciu, Serviciul Lucrari si Achizitii Publice, Claudia - Eleonora Rusu - consilier - Compartimentul Mediu, Directia Urbanism si Amenajarea Teritoriului, Corina Salanta ? consilier juridic - Serviciul Lucrari si Achizitii Publice, Angela Rotaru - consilier - Serviciul Lucrari si Achizitii Publice, Adina Tiuca - consilier - Serviciul Lucrari si Achizitii Publice, Gabriela Rotaru - consilier - Serviciul Lucrari si Achizitii Publice, Daniela-Georgeta Furcovici-consilier? Serviciul Dezvoltare Locala si Regionala, Turism, Niculina Rad ? consilier ? Serviciul Dezvoltare Locala si Regionala, Turism.Informatii privind persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante se regasesc si pe pagina web a institutiei: http: //www.cjcluj.roLista consilierilor judeteni se regaseste pe site-ul: http: //www.cjcluj.ro/consilieri/Cerinta nr. 5-Certificare participare la procedura cu oferta independentaOperatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte: Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 20 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu prevederilor Ordinului ANRMAP 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCerinta nr. 6 Informatii generale privind ofertantul Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte: Formularul 3 ? Informatii generale Atentie: Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei. In cazul in care persoana care semneaza oferta, inclusiv declaratiile/formularele solicitate si contractul nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta (Formularul 12).Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul in care se constata discrepante intre varianta tradusa si versiunea originala, aceasta din urma va prevala.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al semnatarului.Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/consortiu.Fiecare dintre documentele de mai jos trebuie sa fie valabil in momentul prezentarii acestuia si va fi prezentat ca document original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul semnata si stampilata de ofertant.Atentie, nu se folosesc prescurtari.Cerinta nr. 1Inregistrare Persoane fizice romane : Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.-Carnet de membru al camerei Auditorilor Financiari din Romania (CAFR) cu mentiunea ?activ 2012? ? copie conforma cu originalul-Certificat de atribuire a calitatii de auditor financiar? copie conforma cu originalul-Persoane juridice romane: -Carnet de membru al camerei Auditorilor Financiari din Romania (CAFR) cu mentiunea ?activ 2012? ? copie conforma cu originalul-Autorizatie emisa de CAFR ? copie conforma cu originalul--Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice straine: Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care operatorul economic este inregistrat.?Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident.?Documente de atestare asupra urmatoarelor, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident: (i) denumirea completa, (ii) durata de functionare, (iii) sediul social, sedii secundare (iv) asociati/actionari, (v) persoane imputernicite/administratori, (vi) domenii de activitate, activitati autorizate (vii) faptul ca nu s-au inregistrat mentiuni referitoare la intrarea in faliment/insolventa sau lichidare.Cerinta nr. 2Informatii privind subcontractantii Se va completa Formularul nr. 6 - Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractantilor din Documentatia de atribuire - Sectiunea IV ? Formulare. Acesta va cuprinde partea/partile din contract care urmeaza sa se subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Inainte de incheierea contractului, ofertantului castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii, cu specificarea partilor subcontractate, in cazul in care parti din prezentul contract de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti.Cerinta nr. 3Informatii privind asociatii Un ofertant participa pentru acelasi contract cu o singura oferta fie in mod individual, fie ca subcontractant sau ca partener al unui consortiu /asociere /societate mixta, in caz contrar ofertele respective vor fi respinse.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna fara a fi obligati sa-si legalizeze asocierea decat daca oferta comuna este declarata castigatoare. Oferta comuna trebuie sa contina toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte /consortiu /asociere precum si categoriile de servicii prestate de acestia. Oferta trebuie semnata intr-un mod in care obliga legal toti partenerii. Unul dintre membrii trebuie numit ca lider responsabil de contract iar aceasta numire trebuie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte. Oferta trebuie sa includa un acord de asociere (Formularul 18) prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, impreuna si individual pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului, inclusiv partile vor fi responsabilitatea partenerului conducator (liderului).Toti partenerii din cadrul consortiului trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa, pe toata durata de realizare a contactului.Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii (Formularul 6 - Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractantilor), va fi completata de liderul Asocierii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateModalitatea de indeplinireCerinta nr 1 - Informatii privind cifra de afaceri: Cifra medie globala de afaceri, din ultimii trei ani (fara a lua in considerare anul in curs)trebuie sa fie mai mare sau egala cu 200.000 lei. Formular 3 -Informatii generale din Documentatia de atribuire - Sectiunea IV ? Formulare. Se vor prezenta copii certificate pentru conformitatea cu originalul, ale documentelor ce vor fi prezentate in vederea indeplinirii cerintei de calificare - bilanturi contabile /extrase de bilant/ situatia modificarilor capitalului propriu / situatii financiare ale companiei, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata ulterior / ce vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani(fara a lua in calcul anul in curs)., Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana(www.ecb.int). Nota: Ofertantii din categoria IMM-urilor, care fac dovada acestei calitati prin prezentarea documentelor prevazute de Legea 346/2004 - Formularul 19 ? Declaratie privind incadrarea in categoria IMM, valoarea pentru cifra medie globala de afaceri se accepta in procent de 50% din cuantumul precizat.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf art. 180 din OUG 34/2006, (Declaratia privind eligibilitatea) si de asemenea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf art. 181 lit.a), lit.c) indice 1 si lit.d) din OUG nr.34/2006 (art.19 din Legea 279/2011 pt modif si compl OUG 34/2006). (Declaratia privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006), III.2.3) Capacitatea tehnica si/sau profesionala In cazul unei asocieri de operatori economici, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. La evaluarea capacitatii tehnice si/sau profesionale vor fi luate in considerare resursele materiale si umane ale subcontractantilor nominalizati in oferta, exclusiv pentru partea lor de implicare in executarea contractului. Valorile vor fi exprimate in LEI, folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb comunicate de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int). Pentru anul 2012 se va lua in considerare rata de schimb comunicata de BCE la data publicarii anuntului de participare in SEAP. Important: In vederea evitarii unor interpretari diferite de catre Autoritatea Contractanta si ofertanti se defineste urmatoarea notiune: experienta relevanta pentru ofertant ? experienta castigata in auditarea de proiecte finantate din fonduri nerambursabile, Cerinta nr. 1 Principalele prestari de servicii din ultimii 3 ani - Declaratia lista principale prestari de servicii similare in ultimii 3 ani cu anexele. Cerinte minime: copie dupa partile relevante ale maxim 3contracte/documente/procese-verbale de receptie care sa confirme prestarea de servicii similare in ultimii 3 ani (servicii de audit proiect/proiecte finantat(e) din fonduri nerambursabile) in valoare de 170.000 lei, fara TVA.Avand in vedere complexitatea proiectului si faptul ca prin contractele de finantare se impun reguli specifice cu privire la cheltuielile care se efectueaza in cadrul proiectelor este necesar ca ofertantul sa aiba experienta relevanta in auditarea proiectelor finantate din fonduri nerambursabile. Pentru demonstrarea prestarii serviciilor similare se vor atasa docum suport de confirmare(copii conforme ale partilor relevante din contract, recomandari/ documente constatatoare aferente si alte doc care atesta implicarea in contract, Cerinta nr. 2 Resurse umane-Lista cu expertii principali si cei secundari (optional) propusi pentru indeplinirea contractului. Ofertantul (individual sau asociere de operatori economici) trebuie sa demonstreze ca dispune in prezent de personal calificat si cu experienta in domeniile specifice acestui contract. In cazul unei asocieri, cerinta se indeplineste cumulativ. Ofertantul va avea la dispozitie o echipa suficienta pentru indeplinirea obiectului prezentului contract care sa cuprinda cel putin urmatorii experti: a)Lider de echipa - coordonator contract Calificari: Studii economice superioare de lunga durata;Experienta profesionala generala de minim 5 ani; Membru activ al CAFR in anul 2012; Participarea in calitate de Auditor financiar in cel putin un proiect finantat in baza unui Contract de Finantare din fonduri nerambursabile, Continuare cerinta 2- b) Auditor financiar, Calificari: Studii economice superioare de lunga durata;Experienta profesionala generala de minim 5 ani; Experienta profesionala specifica: Membru activ al CAFR in anul 2012 Experienta profesionala de minim 3 ani in domeniul auditului financiar, Continuare cerinta 2: Expert contabil Calificari: Studii economice superioare de lunga durata; Membru activ al CECCAR in anul 2012, Experienta profesionala generala de minim 5 ani; Experienta profesionala de minim 2 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este disponibila in SEAP, www.e-licitatie.ro, atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2012 16:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer